Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensinmäinen kesätyö 14-kesäsenä on jäänyt aika vahvasti mieleen.
Tomaatinpoimijana isolla tomaattitarhalla. Lämpöä +40, kosteus 120% ihottumaa kamalista lehdistä. Hirvee kiire aina, kypsät esimiehet nipotti joka asiasta. Työkaverit väsyneitä, tietty paria poikkeusta lukuunottamatta jotka oli samalla fiiliksellä. Haju käsittämätön
Sen jälkeen ei ole tullut syötyä tuoretta tomaattia, hajukin on sietämätön.
Kaikki muut työt ovat olleet mielekkäitä, jos jonkinnäköstä kesätyötä on tullut koitettua ja nykyisessä oman alan insinöörihommissa viihtyy vallan mainiosti.
Tulee kyl mieleen yksi yli muiden. Firmalla meni alkuun hyvin, mitä nyt molemmat pomot olivat aika pitkälti viinaan meneviä miehiä, jopa hieman tuuri juopon vikaa. Toinen näistä vietti aika paljon vapaa aikaansakkin toimistossa kun oli dokaamassa ja pokas jonku muijan aina baarista matkaansa eikä ukkomiehenä voinu sitä kotiin viedä, niin pani niitä sitten siellä toimiston sohvalla. Rapula päiviä oli siellä myös hyvä viettää.
Toinen pomo sitten vietti aikaa vapaapäivinä edustushommissa baareissa, josta yhdestä soitettiinkin, että ko herra on sammunut sinne pöytää. Hänet sitten haettiin sieltä toimistolle selviämään, mutta toimistolla herra sitte paskansi housuun. Kehoitettaessa siistyitymään ko johtaja siirtyikin vessaan kovan uhon siivittelemänä siistimään itseään käsisuihkulla. kunnes joku tajusi mitä herra tekee. Wc tiloissa ei ollut lattia kaivoa joten sitä paska vettä sitten lillui siellä wc tiloissa ja toimiston lattioilla. Johtajan ylpeä vaimo sitten soitettiin hakemaan hänet kotiin sieltä.
Jossain vaiheessa sitten alkoi menemään huonommin firmalla rahojen suhteen ja palkkoja sai odotella. Toinen näistä johtajista reagoi sitten siten, että alkoi dokaamaan entistä tiukemmin. Eihän siitä ollut myöskään sitten vuoroja tekemään kun humalassa oli, se sitten pyöri toimistolla kännissä. Yhden tälläisen keikan aikan, herra sitten soitti minulle ja työkaverilleni, josko voisimme tuoda hänelle wc paperia kun vatsa oli niin kuralla dokaamisesta. Siinä kun oli palkat tulematta, niin ei ollut ekana mielessä viedä ko herralle paska paperia sinne.
Ton jälkeen sitten mulle riittikin se seikkailu. Palkkoja sai odotella pari kuukautta, mutta kyllähän ne sieltä sitten tuli.
^ mä en ymmärrä miten ihmiset sietää tuollaista paskaa. itse lähtisin samantien kävelemään jos mulle alkais joskus pomo vittuilemaan turhaa ja saattais siinä ehkä säkällä nyrkkiki heilahtaa jos oikein vituttaa, ei sitä yhtä työtä tarvitse niin pahasti että tarttee vittuilua alkaa kuuntelemaan.