Huonoin / paras lihasryhmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Eli tämmöstä kyselyn poikasta... Mikä siis on teidän heikoin / paras lihasryhmä ?

Mun parhaat ryhmät on ehdottomasti olkapäät (erityisesti takaosa) ja etureidet... ;)
Huonoin/heikoin löytyy myös helposti... Mulla ei oo koskaan ollut rintalihakset hyvässä kunnossa...Myös selkä on suhteessa muita jäljessä :mad:

Mun paras lihasryhmäni taitaa olla selkä. Huonoin on varmasti jalat, jos niitä nyt jaloiksi voi kutsua. Mutta kyykyllä ne kasvatetaan:evil:

Huonoimmat ovat jalat.
Parhain ehkes selkä. Ainakin viime aikoina voimistunut helpoiten.

No eiköhän se oo ihan selvää et mun pohkeet on ruikut paskat:mad: Parempaa luokkaa edustaa hauis ja ojentaja.. no ehkä tissitkin:cool:

Parhaassa kunnossa on ehkä ojentajat, surkeimmassa olkapäät (ei suhteessa pienemmät kuin muut, mutta heikot paskat) ja pohkeet.

Paras olkapäät,ojentajat huonoin vatsa/jalat:mad2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä voimatason puolesta parhaat lihakset on ylivoimaisesti kaikki mitkä ojentaa selkää --> maastaveto ja alatalja kulkee hyvin. Sen sijaan ylhäältä alas vedoissa ei tunnu olevan juuri ollenkaan voimaa, kuitenkin latseissa on tosi hyvin lihasta verrattuna muihin lihasryhmiin. Silti paras lihasryhmä massan kannalta on etureidet, ne tosin on kärsineet hieman kun on ollu viimeisen 10 kuukauden aikana kaksi polvivammaa joissa ensimmäisessä tuli 2 kk taukoa jaloille ja toisessa lähemmäs kuukausi. Sikäli vähän outo, kun jaloissa ei kuitenkaan ole koskaan ollut kovin paljoa voimaa verrattuna muuhun kroppaan vaikka massaa onkin. Osittain kyllä johtuu varmasti kehonmittasuhteista (pitkät jalat verrattuna selkäänn) ja kyykyt ja vastaavat on hankala tehdä ja se rajoittaa hieman.

Omasta mielestä minulla ei onneksi hirveästi ole sellaisia lihasryhmiä jotka olisivat selvästi muita jäljessä. Pohkeet ehkä jääneet jonku verran jälkeen. Tosin nekään ei taida lihaksena olla huonosti kehittyvät, vaan meidän salilla ei ole kunnon laitteita pohkeiden treenaamiseen ja ne jää välillä aina kokonaan tekemättä :hmmm: Voiman puolesta hauikset kuitenkin tuntuvat olevan sellaiset, joihin voima ei tartu juuri ollenkaan.

Parhaat lihasryhmät ovat tukilihakset ja kädet, huonoin olkapäät.

Aika tasavahvoja kaikki, tietty lihaa ja voimaa sais olla joka lihasryhmäs enemmän ja siihenhän tässä koko ajan pyritään.
Tällä hetkellä parhaassa kunnossa on reidet ja niihin oon tyytyväinen. Heikoin lihasryhmä on olkapäät.. näyttää jo joltain mut voimaa suhteessa vähiten.

Paras on sulkijalihas, koska mokoma ei ole koskaan pettänyt. Mutta oikeasti kaiketi olkapäät ja rinta taitaa olla hieman muita lihasryhmiä edellä, kun taas pohkeet ja selkä hinaa hieman perässä.

yllättävää että monella on selkä parhaitten joukossa, mun on älyttömän vaikea saada hyvää tuntumaa vaikka tulosta kyllä tulee jonkun verran mutta jotenkin en saa treenattua selkää koskaan kovaa, eli selkä siis eniten huono :( Pitää vissiin vaan opetella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom