Kyllä yläselkä ja kädet ovat parhaat, vanhan vamman takia alaselkä ja jalat ovat heikoimmat.
Yllättävän monet valittavat jalkojen laahaavan perässä. Varmaankin niin monet meistä aloittivat kovalla yläkropan treenillä, unohtaen jalkojen olevan puolet kropasta. Niin ainakin kävi minulla. No se korjataan nyt. :mad2:
Tasasessa kuosissa taitaa kaikki lihakset vielä tässä vaiheessa olla. Ehkä aavistuksen muita huonompia ovat selkä ja hauis, sekä tietty pohkeet ja kyynärvarret. Parempia ns. työntävät, eli rinta, olkapäät ja ojentajat.
Ainoa, johon olen edes jotenkuten tyytyväinen, on selkä. Paskimpia ainakin olkapäät ja rinta. Eikä tuossa habassakaan ole kehumista. Jaloista ei kannata juuri nyt puhua...
Moppe: Mä taas saan rinnan, joka kerta tosi kipeeks ja samaten hauikset.
Yläselkä on paska, enkä saa siihen tuntumaa. :mad2:
Rinta paras (tai voiko tällanen 65 kg aloittelija nyt paljon puhua :lol2: ), mutta rinta on kyllä mielestäni paras.
Siihen on helppo keksiä syy :lol1: : Viime kesäloman "penkkipelleilyt" autotallissa, tyyliin penkki 3-4 viikossa, 5-6 sarjaa 5-12 toistoilla.
Onneks on nyt tietotaito aivan toista luokkaa. :lol1: :lol1:
vasen pohje on heikoin. paras on oikea pohje ja reidet :D
~2.5cm pohkeissa eroa, kun saiskin kasvatettua jollain ton vasemman samoihin mittoihin. Ja tissit, olkapäät, selkä jne jne olis kiva saada ISOMMIKSI. perkele.