Huonoin / paras lihasryhmä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weedie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rinta on selvästi muita edellä. Jalat olivat muinoin ennen polvileikkausta kans kovassa kunnossa.
Heikoimmassa kunnossa on hauikset ja olkapäät.

Hyviä lihasryhmiä ei ole kuin ylikehittyneet pakarat, paskimmat ehdottomasti:

1. Kädet
2. Reidet
3. Sivuolkapäät

Eli mitä jääkään tuon listan jälkeen ns. OK-lihaksiin? :rolleyes:
Surkeaa. Tahtoo kasvaa nopeammin. :mad2:

Perinteisesti ne pohkeet on huonoin:(
Ja selekähän se taitaa paras olla;) ja masuunki oon ihan tyytyväinen (sillonku kunnossa:rolleyes: )

Kaikki on aika tasasesti huonoja :(
Nojoo, huonoin ehkä kädet, paras selkä / jalat.

Jalat on paras lihasryhmä. Huonoin ... no erityisesti ottaa päähän se, että kädet ei meinaa kasvaa ei sitten millään. :mad2:

Rinta taitaa olla vähiten huono. Ja hauis taas huonoin. Tuntuu olevan aika yleinen yhdistelmä. Toi rintalihasten hyvä kehitys mulla varmaan juontaa juurensa alkuaikojen penkkipelle-kaudesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parhaat lihasryhmät löytyy alavartalosta ja huonoimmat ylä. Pakko saada lisää woimaa yläkroppaan.:mad2: :evil:

Mulla nyt kaikki on suhteessa toisiinsa mutta jos joku paras pitäisi valita taitaa se sit olla ojentajat......huonoimmat ja pienet on kyllä jalta ja pohkeet:confused:

parhaat (vähiten huonot) on pohkeet ja ikävimmän on haukat

Hauis taitaa olla se paras.. Huonoin on selkä, kun en saa siihen tuntumaa ja tekniikkakaan ilmeisesti ei ihan kunnossa..

Olkapäät ovat voiman kannalta huonoimmat (niitä on myös ärsyttävin treenata sen takia :mad2: )
Käsivarret taas ovat voiman ja kehityksen kannalta ihan ookoo, mutta tulokset eivät näy haluttuun tapaan, kun on siunattu piiiitkillä käsillä. Selkä on ehkä paras lihasryhmä kuitenkin.

Pitkähkönä miehenä ne huonot puolet on tietenkin kädet sekä reidet, jotka näyttää väkisinkin tikuilta.
Jos jotain positiivista haetaan niin näin bulkin loppusuoralla tuntuu että ns. Jenkkakahvat on aika hyvässä kuosissa.

Kyllä varmaan kädet on paras lihasryhmä, ja huonoin on pohkeet mitkä ei tahdo kasvaa oikein millään. :mad:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom