Dennis Rodman taisi pelata sellaista marginaalilajia kuin koripallo ja toisinaan ryyppäsi ennemmin kuin meni treeneihin ja silti seuransa paras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pikajuoksu on kaikista vaativin laji. Sitähän kokeilee jokainen. Halvarin Mikakin on suomen nopeimpia pikajuoksijoita, vaikka se ei edes ollut hänen päälajinsa.
Dennis Rodman taisi pelata sellaista marginaalilajia kuin koripallo ja toisinaan ryyppäsi ennemmin kuin meni treeneihin ja silti seuransa paras.
Täällähän on hauska keskustelu menossa!Ilkeä ihminen sanoisi tohon juoksun runsaaseen harrastajamäärään että oikeasti lahjakkaat siirtyy melko nopeasti jonkun vaativan lajin pariin.
Tällöin juoksua treenaavat vain ne jotka eivät esimerkiksi osu liikkuvaan palloon
Onko pikajuoksu vaativin laji sen takia, kun sitä kokeilee jokainen? Tosissaan pikajuoksua harrastavia on kuitenkin suhteellisen vähän verrattuna vaikka jalkapallon harrastajamääriin. Tällä perusteellahan jalkapallo olisi vaativimpia lajeja.
Koita itse juosta 100m 10,00 sekunnissa. Lupaan, että se on aika vaativaa.
Sitä voisi kuvitella, että ihminen ymmärtää tämän itsekkin, koska harva meistä juoksee 100m 10 sekunnissa. Sulle se näköjään pitää erikseen kertoa.
Koita itse juosta 100m 10,00 sekunnissa. Lupaan, että se on aika vaativaa.
Sitä voisi kuvitella, että ihminen ymmärtää tämän itsekkin, koska harva meistä juoksee 100m 10 sekunnissa. Sulle se näköjään pitää erikseen kertoa.
Sulla on pipo liian kireällä.
Paljon olennaisempaa on se, että 5 miljoonasta ei löydy yhtä paljon yhtä lahjakkaita, kuin vaikka 300 miljoonasta (USA).
PS: ei tällasista perusasioista pitäs edes joutu väittelemään. Huomaa, ettei porukka ole ajatellut näitä juttuja juurikaan.
jalkapallo on vaativimpia lajeja.
Ai, että mulla on pipo kireällä?
Sä puhut p#skaa ja mä korjaan --> pipo liian kireällä. Hyvää huomenta sullekkin.
Jos vähättelet toisen harrastamaa lajia, niin mitä oletat? Kai mä vastaan siihen ja ainakin yhtä huonolla asenteella, kuin se sun viesti on kirjotettu.
Jos pelleilet tai muuta vastaavaa, niin laita niitä hymiöitä. Mun on vaikea lukee sun ajatuksia...
Just. Entä esim baletti tai akrobatia?
Olet nero! Entäpä sitten sumopaini (Vaatii hirveen mahan) tai vammaisurheilu (pitää luopua joistain ruumiinosista). Voi ristus... Tuohan nimenomaan laskee sitä lajin tasoa. Suhteellisesti.Veikkaampa koripalloa vähintäänkin vaativammaksi kuin jalkapalloa. Ammattilaissarjoissa kun kentälle ei pahemmin alta 190cm pituisia jätkiä haluta, joka karsii jo todella suurelta osalta ihmisistä mahdollisuudet kyseisen lajin huipulle.
Veikkaampa koripalloa vähintäänkin vaativammaksi kuin jalkapalloa. Ammattilaissarjoissa kun kentälle ei pahemmin alta 190cm pituisia jätkiä haluta, joka karsii jo todella suurelta osalta ihmisistä mahdollisuudet kyseisen lajin huipulle.
Veikkaampa koripalloa vähintäänkin vaativammaksi kuin jalkapalloa. Ammattilaissarjoissa kun kentälle ei pahemmin alta 190cm pituisia jätkiä haluta, joka karsii jo todella suurelta osalta ihmisistä mahdollisuudet kyseisen lajin huipulle.