Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikää on jo 48 ja harjoitusvuosia takana, muutamia vuosia aina sarjan jälkeen huippaa sen verran, että varmuuden vuoksi johonkin aina nojattava. Oiskohan kellää mitää neuvoo mistä moinen johtuu. Muuten olen ihan tip-top kunnossa.
Itse pidän sitä ihan normaalina, ja varsinkin sarjojen aikana aivojen verenkirto saattaa pysähtyä pieneksi hetkeksi joka johtaa pyörryttävään fiilikseen.
Jos noin käy, niin huolestuisin erittäin paljon... jos kerkiää enää huolestumaan :D
Tää nyt on vähän tällänen yleistys, mutta tokikin kannattaa ottaa selvää mikä vaivaa.
Itsellä kuitenkin näin: Aina kovissa sarjoissa (kyykky, mave) joka aiheuttaa painetta kuuppaan niin näkyy aina sarjan jälkeen otavat sun muut tähtikuviot silmissä ja pitää aina hetkeksi istahtaa. Itse pidän sitä ihan normaalina, ja varsinkin sarjojen aikana aivojen verenkirto saattaa pysähtyä pieneksi hetkeksi joka johtaa pyörryttävään fiilikseen.
Vähentää huimausta: riittävä alkulämmittely (esim. 5-10 min kuntopyörällä tai soutulaitteella suht rauhassa), energiajuomat, riittävä hengittäminen sarjan aikana
Lisää huimausta: failureen tehdyt sarjat/muuten liiat kova treeni, syöminen ennen treeniä, väsymys
Lähde: Izzmanin subjektiiviset kokemukset, Izzman et al. 2010
Parracuda: voihan noi paniikkihäiriöt vaikuttaa siihen huimauksen ja/tai huonon olon kokemukseen, että se jotenkin vaivaa enemmän tai tuntuu voimakkaammalta. Ihan ensimmäisenä jättäisin väliin tai hakisin syitä sun käsittääkseni ajoittain "rouhimista lisäravinteista".
Ikää on jo 48 ja harjoitusvuosia takana, muutamia vuosia aina sarjan jälkeen huippaa sen verran, että varmuuden vuoksi johonkin aina nojattava. Oiskohan kellää mitää neuvoo mistä moinen johtuu. Muuten olen ihan tip-top kunnossa.