Miten niin?Teissä on jotain vikaa ketkä näistä helteistä tykkää
Paleltaako talvella? Laita lämmintä vaatetta päälle.
"Laita lämmintä vaatetta päälle" on ehkä autistisin kommentti talvesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten niin?Teissä on jotain vikaa ketkä näistä helteistä tykkää
Paleltaako talvella? Laita lämmintä vaatetta päälle.
Kyllä tarkenee sen jälkeen. Mua ei ainakaan karaise tippaakaan toi avantouintiTalvella on muuten erittäin hyvä karaista itsensä avantouinnillaKyllä tarkenee sen jälkeen.
On nämä helteetkin ok, nimenomaan sitä harvinaista herkkua täällä päin. Ainut miinus siitä, että kämppä on niin kuuma ettei saa kunnon yöunia. Mä tykkään kummastakin ääripäästä omalla tavallaan.
Ja erilaisiin hellehankaumiin voi muuten kokeilla Linola-voidetta apteekista. Työkaveri kovasti suositteli sisäreisiin testattavaksi, kun liika kyykky(läski) on tehnyt hameiden pitämisestä mahdotonta hikisäällä.
Lauantaille taisi ainakin tänne Keski-Suomeen olla luvattu kunnon ukkoskuuroja. Viimekin lauantaina jytisi ihan hyvin ja tuli hetken aikaa rankasti vettä. Raikastihan se ilmaa toviksi, mutta aika raskasta on taas viikolla ollut.

Ai perskules, toivottavasti ei festivaalialueelle.
Voi tulla John Smithissa aika rapsakat kelit, jos ennusteet pitkäkestoisesta ukkosesta ja jopa raekuuroista pitävät paikkansa.

Ei ole kyllä paljon hikoilevalle helppoa tämä. Uusin vitsaus selvisi eilen. Varmaan tuttua jokaiselle, jolla on vähänkin keskivertoa enemmän lihaa ojentajassa ja latsissa, mutta kun on hiki koko ajan ja hihattomia käyttäessä ojentaja hinkkaa latsin sivua vasten niin alkaa iho kukkimaan kivasti. Ei viitsisi näillä pätsikeleillä vaan kauheasti hihojakaan käyttää.
Tästä se varmaan enimmäkseen johtuu. Mulla on helvetin hidas aineenvaihdunta, niin palelen aina, enkä hikoile mitenkään erikoisestiAineenvaihdunta hyvin vilkas myös.