Huh hellettä - harvinaista herkkua

Teissä on jotain vikaa ketkä näistä helteistä tykkää

Paleltaako talvella? Laita lämmintä vaatetta päälle.
Miten niin? :LOL: Kerrankin on ollut siedettävä kesä, että oikeesti tarkenee. Mulla oli ollu viime kesänä yhtäkään kertaa sortseja jalassa ja nyt niitä voinu käyttää jo monta päivää :ROFLMAO:

"Laita lämmintä vaatetta päälle" on ehkä autistisin kommentti talvesta :LOL: Kyllähän se lämmittää ja sit oot koko talven niin topattu, ettei pysty liikkumaan. Eikä sitä toppahousuissa halua muutenkaan jatkuvasti kulkea kun jossain kaupungilla käy. Sit ku on ne sata kerrosta vaatteita päällä, ettei kuole kylmyyteen, niin ai saatana ku meneekin johonki kauppaan sisälle. Jos et suorita heti ovien jälkeen vartin riisuutumisrituaalia, niin kauppareissun jälkeen paino on pudonnut 5 kiloa kun on hikoillu niin paljon. Mä otan jo joskus lokakuussa viimeistään toppatakin käyttöön. Toi olis hyvä aika vuodesta lähteä vittuun täältä suomesta johonkin lämpöseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Talvella on muuten erittäin hyvä karaista itsensä avantouinnilla :cool: Kyllä tarkenee sen jälkeen.
On nämä helteetkin ok, nimenomaan sitä harvinaista herkkua täällä päin. Ainut miinus siitä, että kämppä on niin kuuma ettei saa kunnon yöunia. Mä tykkään kummastakin ääripäästä omalla tavallaan.

Talvella on muuten erittäin hyvä karaista itsensä avantouinnilla :cool: Kyllä tarkenee sen jälkeen.
On nämä helteetkin ok, nimenomaan sitä harvinaista herkkua täällä päin. Ainut miinus siitä, että kämppä on niin kuuma ettei saa kunnon yöunia. Mä tykkään kummastakin ääripäästä omalla tavallaan.
Mua ei ainakaan karaise tippaakaan toi avantouinti :LOL: Paskalta se talvi silti tuntuu.

Mulla on koko yön ollu puhallin puhaltamassa sängyn yli, niin saa hyvin nukuttua. En viittinyt ihan suoraan päin sitä kuitenkaan suunnata.

Ja erilaisiin hellehankaumiin voi muuten kokeilla Linola-voidetta apteekista. Työkaveri kovasti suositteli sisäreisiin testattavaksi, kun liika kyykky(läski) on tehnyt hameiden pitämisestä mahdotonta hikisäällä.

Ja erilaisiin hellehankaumiin voi muuten kokeilla Linola-voidetta apteekista. Työkaveri kovasti suositteli sisäreisiin testattavaksi, kun liika kyykky(läski) on tehnyt hameiden pitämisestä mahdotonta hikisäällä.

Hyvin toimii myös reilu kerros antiperspiranttivoidetta (Bats apteekista - voi laittaa myös rintojen alle) ja rakonestopuikko Compeed.
Sisäreisihankauma on helvetillistä.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000005761011.html

Oma vinkki kuumille keleille, osta lasivillaa pöllyyttele sitä päällesi oikein kunnolla pistä sauna lämpiämään ja käy kuumassa suihkussa ennen saunaa.

Kun kutina on joskus lähtenyt ei seuraavat kuuma päivät tunnu läheskään yhtä pahoilta. :)

Tänään on jopa hikoiltu ja eilinen rannalla oleskelu aiheutti ilmeisesti sen että niska/olkapäät palo,hieman kuumottaa kyseisiltä alueilta.

Mutta ei nyt ole ollut kertaakaan sellaista tuskallista oloa ettei missään asennossa ole hyvä. Hetkeksi kun istahtaa nii hikoilu loppuu. Päivällä ikkunat ja kaikki kii ja illalla auki.

Viimeksi muokattu:
Tänään taas koko päivä ulkona ja keli oli ihan sopiva. Vähän kävi tuulta, niin eihän tuo lämpötila tuntunut missään. Yöllä peittona oli märkä pyyhe, niin sai joten kuten nukuttuakin.

Mikäs tässä mökillä ollessa järven rannalla. Kivasti tuulee eikä ole liian kuuma ja yö menee taivasalla riippumatossa nukkuen.

Onneksi ei oo loma kuin vasta kuukauden päästä, suorastaan taivaallista olla päivät pitkät ilmastoidussa työpaikassa töissä. Kuumuudessa en voi toimia. Harmittaa ku treenatakkaan ei voi kunnolla ku keho hyytyy lämmöstä.

Sää mitä mainioin, ei mitään ongelmaa. Onhan se nyt aivan parasta että voi painaa shortsit + t-paita kombolla käytännössä kellon ympäri. :cool:
Vaatteet ylipäätään on kuitenkin lähtökohtaisesti perseestä.
Plus onhan aurinkoisella säällä mieltä nostattava vaikutus.

Poikkeuksena hienouteen kämppä.
7. kerros ja arska paistaa aamusta iltapäivään suoraan kämpään. Lämpötila heittämällä yli 30 kämpässä, väittäisin että useamman asteen päälle. Hieman epämukavaa, mutta onneksi unenlahjat kovat niin ei kauhea ongelma itselle.
Ongelman voisi ratkaista melko hyvin (kyllä niillä varmasti saa useita asteita alas joka tuntuu heti) tommosella tonnin ilmastointilaitteella missä se putki painaa ikkunasta pihalle, mutta kohta vaihtuu kämppä piakkoin niin olkoot.

Onhan tämä täällä sen verran harvinaista herkkua että eipä kehtaa valittaa. :oujee:

upload_2018-7-19_23-4-26.png

Ei ole kyllä paljon hikoilevalle helppoa tämä. Uusin vitsaus selvisi eilen. Varmaan tuttua jokaiselle, jolla on vähänkin keskivertoa enemmän lihaa ojentajassa ja latsissa, mutta kun on hiki koko ajan ja hihattomia käyttäessä ojentaja hinkkaa latsin sivua vasten niin alkaa iho kukkimaan kivasti. Ei viitsisi näillä pätsikeleillä vaan kauheasti hihojakaan käyttää.

Just tänään hitsas oikeelta puolelta ojentajan pitkä pää. Tarvii varmaan kulkee loppukesä sämpylät kainaloissa.

Aineenvaihdunta hyvin vilkas myös.
Tästä se varmaan enimmäkseen johtuu. Mulla on helvetin hidas aineenvaihdunta, niin palelen aina, enkä hikoile mitenkään erikoisesti :LOL: Viime kesänä mulla ei ollu kertaakaan sortseja ulkona, kun ei ollu tarpeeksi lämmin. Enkä nyt edes näillä keleillä hikoile mitenkään erityisesti ellen oo suorassa auringonpaisteessa. Varjossa jos on ni en ollenkaan :LOL:

On suorastaan viileää tämä +23 astetta. Ihanteellinen aamulenkkisää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom