Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten on nämä henkilöt joiden asumiseen tarkoitettu betonikuutio lämpenee niin hyvin ettei jäähdy edes yöllä niin en ole kateellinen.
MKerrostalojako meinaat, kyllä täällä kelpaa yönsä ihan hyvin nukkua ikkunan alla. Tuli oikein kylmä aamulla vaikka oli paksu peitto. päivisin ei ilma kyllä vaihdu mutta iltaan mennessä kun viileenee ainakin sen 10 astetta niin kelpaa.
Oma lasitettu parveke on kyllä sauna.
Pidätkö aamusta asti eli kokoajan ikkunat auki?Kerrostalojako meinaat, kyllä täällä kelpaa yönsä ihan hyvin nukkua ikkunan alla. Tuli oikein kylmä aamulla vaikka oli paksu peitto. päivisin ei ilma kyllä vaihdu mutta iltaan mennessä kun viileenee ainakin sen 10 astetta niin kelpaa.
Oma lasitettu parveke on kyllä sauna.
M
Pidätkö aamusta asti eli kokoajan ikkunat auki?
Sitten on nämä henkilöt joiden asumiseen tarkoitettu betonikuutio lämpenee niin hyvin ettei jäähdy edes yöllä niin en ole kateellinen.
Oon allerginen kesälle jo muutenki, ja nää helteet luo jatkuvan huonon olon. Päälle vielä ulkotyöt ni oon ihan kypsä. Tänäänki työkaveri avautu kuinka nauttiii näistä helteistä. Sanoin että mä en, ja tiedät sen. Sain vastauksena pitkän litanian kuinka mäki valitan kylmästä heti ku on -5 ja toivon pääseväni lämpimään. Mutta ku en vittu valita, vaan nautin. Siksi mun kesälomat on joka vuosi maaliskuussa.