Huh hellettä - harvinaista herkkua

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivisin jos tekee kävelyä aktiivisempaa niin hetkessä on hiki otsalla, tänää ois myös salipäivä mutta helvetti kun siellä ei vaihdu ilma.

Huomenna on luvattu enimmillään +32 tortaihin asti jatkuu helteet ja sit tais tulla pieni notkahdus tän hetken ennusteiden mukaan, mutta saa nähä.

Helteen herkullisuus on suorassa suhteessa siihen miten sen ajan voi viettää.
Jos töissä missä tulee kuuma niin varmasti suurin osa sanoo että hanurista mutta jos saa olla vapaalla niin jipii.
Sitten on nämä henkilöt joiden asumiseen tarkoitettu betonikuutio lämpenee niin hyvin ettei jäähdy edes yöllä niin en ole kateellinen.

Sitten on nämä henkilöt joiden asumiseen tarkoitettu betonikuutio lämpenee niin hyvin ettei jäähdy edes yöllä niin en ole kateellinen.

Kerrostalojako meinaat, kyllä täällä kelpaa yönsä ihan hyvin nukkua ikkunan alla. Tuli oikein kylmä aamulla vaikka oli paksu peitto. :ROFLMAO: päivisin ei ilma kyllä vaihdu mutta iltaan mennessä kun viileenee ainakin sen 10 astetta niin kelpaa.

Oma lasitettu parveke on kyllä sauna. (n)

Kerrostalojako meinaat, kyllä täällä kelpaa yönsä ihan hyvin nukkua ikkunan alla. Tuli oikein kylmä aamulla vaikka oli paksu peitto. :ROFLMAO: päivisin ei ilma kyllä vaihdu mutta iltaan mennessä kun viileenee ainakin sen 10 astetta niin kelpaa.

M

Pidätkö aamusta asti eli kokoajan ikkunat auki?

Salilla vituttaa nämä kelit. Aurinko paistaa sinne aamusta iltaan, ikkunat eripuolilla ja vanhassa tönössä paska ilmanvaihto. Lihasryhmän tehny ni toista ei jaksa kunnialla.

Aika tuskaista on. Aamulla heräsin aivan hiestä märkänä, koko asunto on tuskaisen kuuma. Suihkussa olisi kiva käydä, mutta kohta on taas hiki ja ei viitsisi koko ajan vaatteitakaan vaihtaa. Lisäksi pulskaa poikaa hiertää tai hankaa koko ajan jostain kun on jatkuvasti hiessä. Ei ole valkoisen pojan kelejä tällaiset.

Ihan huikeeta. Kuin olisin jossain trooppisella saarella lomalla. Tunnu ees omilta hoodeilta kun tuolla kävelee. Yöllä heittelin yksikseni koreja ilman paitaa 25asteen lämpötilaa ja mietin että this is life. Rivarikämpässä muutenkin ihan mahtavaa kun takapihan terassi on kuin uusi 20neliön huone. Ainot huonopuoli on se etten osaa enää juoda alkoholia. Ois kiva nappailla pari jääkylmää lonkeroa bluetooth kajarin soitellessa terassilla mutta se on pari tölkkiä ja tulee jo paha olo. Jos olisin tämän tiennyt niin olisin dieetannut vasta syksyllä.

Aikansa kutakin, nyt tuntuu jo vahvasti siltä, että vähempikin lämpötila riittäis. Vie voimat pidemmän päälle, tulee semmonen velttopaska-fiilis. :sleep: Aikainen aamutreeni+uinti päälle(jokivesi "vain" 16 asteista oli eilen) ja illan istuskelut takapihalla on parasta aikaa.

Oon allerginen kesälle jo muutenki, ja nää helteet luo jatkuvan huonon olon. Päälle vielä ulkotyöt ni oon ihan kypsä. Tänäänki työkaveri avautu kuinka nauttiii näistä helteistä. Sanoin että mä en, ja tiedät sen. Sain vastauksena pitkän litanian kuinka mäki valitan kylmästä heti ku on -5 ja toivon pääseväni lämpimään. Mutta ku en vittu valita, vaan nautin. Siksi mun kesälomat on joka vuosi maaliskuussa.

Nä kelit on hiukan edes palauttanu mun uskon tähän ilmastoon :LOL: Ehkä ei ens talveksi välttämättä vielä tarvitse muuttaa johonkin lämpimään. Tai sit vois, niin sais lämpö jatkua

14593765.jpg

Ei ole ihan tälläistä kesää ollutkaan moneen vuoteen? En ainakaan itse muista.

Onneks vielä ainakin huomenna on tällänen keli kuin tänään ja näyttäis loppuviikko olevan myös kohtuu nättiä, mukavaahan tää on olla lomilla eikä nojailla soramontussa lapion varteen sekä itkeä elämää.

Oon allerginen kesälle jo muutenki, ja nää helteet luo jatkuvan huonon olon. Päälle vielä ulkotyöt ni oon ihan kypsä. Tänäänki työkaveri avautu kuinka nauttiii näistä helteistä. Sanoin että mä en, ja tiedät sen. Sain vastauksena pitkän litanian kuinka mäki valitan kylmästä heti ku on -5 ja toivon pääseväni lämpimään. Mutta ku en vittu valita, vaan nautin. Siksi mun kesälomat on joka vuosi maaliskuussa.

kESÄFASISTIEN empatiakyvyttömyys ja aspergerpiirteet jaksaa hämmästyttää kerta toisensa jälkeen. Talvella alkaa sit tän kesähehkutukse jälkeen se ainainen valitus tosiaan.

+60 suoras auringonpaistees raksalla. Autoon 900e ilmastointiremppa ja tänään lähti kennon vaihtoon nautittuani 3min viileestä ilmasta kunnes kenno pamahti halki ja +200e taas. Mutta kuumuudesta en valita! Onneksi saa olla tälläkelillä pihahommis, kiitos luontoäiti.

Huomenna pitäisi olla länsirannikolla jopa +33°C !! Onneksi huomenna on vapaapäivä treeneistä ja ruokaakin on loppuviikoks, aion olla rannalla huomenna kello 10:00 alkaen :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom