Huh hellettä - harvinaista herkkua

Oon myös miettiny, et onkohan mul ihan joku ongelma, koska en oo ikinä nähny kenenkään hikoilevan yhtä pahasti?
Joku puutostila tai jtn. Univaikeudet ainaki ollu koko elämän läsnä more or less, mut ken tietää. Aineenvaihdunta hyvin vilkas myös.
Et sä ainut oo. Täällä kans hiki pinnassa kokoajan ja alaruumis hikoaa ensimmäisenä. Eilen vaihdoin 4 kertaa boxerit, mun keho tuottaa lämpöö niin perkeleesti.

Ei auttanut vaikka vedin rasvat matalaks ja nostatin aerobista kuntoa, ihan samalla lailla hikoiluttaa. Jos käyn pyörällä heittää lenkin niin näyttää että mulla ois kuset housussa. Kai se on vaan hyväksyttävä, että olen vähän hikoilevampi yksilö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaaha ne helteet tais olla sit siinä :LOL: Ainakin nyt tuntuu siltä, kun käy ulkona ettei siellä enää tarkene ilman takkia ja pitkiä housuja. Sortsit pesukoneen kautta talvisäilöön.

Oon myös miettiny, et onkohan mul ihan joku ongelma, koska en oo ikinä nähny kenenkään hikoilevan yhtä pahasti?

Meikällä on aina ollut myös, että hiki virtaa, kun vain ajatteleekin fyysistä tekemistä. Salilla riittää vähän kuminauhajumppaa alkulämmittelyksi kun Niagara on valloillaan.

Jaaha ne helteet tais olla sit siinä :LOL: Ainakin nyt tuntuu siltä, kun käy ulkona ettei siellä enää tarkene ilman takkia ja pitkiä housuja. Sortsit pesukoneen kautta talvisäilöön.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005762819.html?utm_source=facebook&utm_medium=toimitus

Mittari näyttää +30 ja tuo nihkee trooppinen ilma siihen päälle, ilma vaan seisoo.

Itellekin on kyllä tää lämpö liikaa, kun mittari huikii kolmessakympissä. 8h kun viettää +10 asteisessa työpaikassa, niin lämpö ulkona tuntuu siltä kuin joku löis nyrkillä naamaan. :D

Eilen oli koko päivän pilvistä ja tuli pari kertaa vähän vettäkin, kunnes illansuussa taivas repesi ja tuli kunnon ukkosmyrsky, mikä ei kylläkään kestänyt kuin vähän toista tuntia. Omituista kyllä, että siltikään koko päivänä ei ollut kylmä. Kusetin koiran kahdentoista aikaan yöllä shortseissa ja T-paidassa ja se oli juuri sopiva varustus.

Tänäänkin näkyy olevan pilvistä, mutta silti mittari näytti jo yhdeksältä 25 astetta ja paita mulla on vähän nihkeä kun kävin taas koiran kanssa pihalla. Ja mitä tässä säätietoja katselee, niin lupailee yli 25 joka päivälle niin pitkälle kuin ennustetta riittää.

Säätedotkin tuntuu pitävän paremmin paikkansa jos sen hetkinen sää ei ole kovin toivottua
Tsadissa on ainakin pilvistä. Ihan jees.

Turussa on ainakin niin kylmä, että ei oo mitään asiaa ulos :LOL: Asunto on sentään aika hyvin viilentyny. Toivon nyt vaan, ettei tää jatku samaa linjaa tästä eteenpäin.

Hetkisen viileempää .......24
Kohta taas onneksi lämpenee :hyper::oujee:

So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut

Mulla laski viime yönä kämpässä jo alle 27 asteen illalla lämpötila, niin piti ottaa peitto takas käyttöön :LOL: Sielt se syksy tulee

Esittävät internjetissä oleellisia kysymysiä:
Mitä hemmettiä sellaisten ihmisten päässä liikkuu, joiden mielestä kesähelteistä ei saa valittaa, koska talvella on kylmä? Ja kattaako tuollainen yhden ääripään olemassaolon esilletuomisen mitätöivä vaikutus toisen ääripään kritisointioikeuteen elämän kaikki osa-alueet? Ajattelevatko nämä ihmiset esimerkiksi niin, että chilillä pilalle maustetusta ruoasta pitää tykätä, koska naapurin Hilda-mummon pippuriton perunasoppa maistui puulta?

Valittaminen on aina turhaa, ellei A) valittamisen jälkeen tule hieman parempi mieli(esim. löytämällä aiheesta huumoria), tai B) valitus johda valitettavan asian muutokseen. C) Tosiäijä pukeutuu helteillä kunnon turkkiin, ja pakkasilla kulkee shortseissa. Ihan vaan keskisormen osotuksena elämälle.

Haluat näyttää keskisormea elämälle? Pukeudu mustaan jätesäkkiin ja mene yöllä keskellä vilkkainta risteystä ajotielle. Tai mene paikallisen MC Banditosin eteen ja kuse motskareiden päälle ja huuda "Huorra!" suuren ääneen puoli tuntia.

Haluat näyttää keskisormea elämälle? Pukeudu mustaan jätesäkkiin ja mene yöllä keskellä vilkkainta risteystä ajotielle. Tai mene paikallisen MC Banditosin eteen ja kuse motskareiden päälle ja huuda "Huorra!" suuren ääneen puoli tuntia.

Jos pysyttäis aiheessa ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom