Mäkin lähden sunnuntaina Kittilään ja jos aika antaisi myöten ja kodinhoitaja perse kestäisi niin olisin käynyt uimassa Nordkapissa.Mä lähden huomenna Pohjois-Norjaan pakoon. Sielläkin on kuulemma päälle 20.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin lähden sunnuntaina Kittilään ja jos aika antaisi myöten ja kodinhoitaja perse kestäisi niin olisin käynyt uimassa Nordkapissa.Mä lähden huomenna Pohjois-Norjaan pakoon. Sielläkin on kuulemma päälle 20.
Nordkapp on eka pysäkki meillä. Sieltä sitten ihan Varangin Niemimaan oikeaan yläreunaan.Mäkin lähden sunnuntaina Kittilään ja jos aika antaisi myöten ja kodinhoitaja perse kestäisi niin olisin käynyt uimassa Nordkapissa.
Sama vika. Rintamamiestalo, talvella kylmä ja kesällä kuuma, paitsi että ILMALÄMPÖPUMPPU pelastaa huonon eristyksen. Illalla kämpässä on melkeinpä kylmä!Nättiä niin nättiä, yö meni kuin ruususen unilla ja nyt lähdetään tekemään bodia salille jossa ei ilmastointia. Tuntuu että kroppa vaan päivä päivältä tykästyy enemmän tähän lämpöön.
Mulla on tänään ottanut koville, ihan vain koska krapula Nyt helpottaa kun uskallettiin panna päälle ilmalämpöpumpun viilennys. Epäröitiin koska pumppua ei ole vuosiin huollettu eikä putsattu eikä kolmeen vuoteen edes hetkeäkään käytetty.Mä niin nautin tästä lämmöstä. Mun puolesta tällaista saisi olla vähintään joulukuuhun asti. Ihana kun ei tarvitse palella.
Mä en kärsi edes nukkuessa.Mulla on tänään ottanut koville, ihan vain koska krapula Nyt helpottaa kun uskallettiin panna päälle ilmalämpöpumpun viilennys. Epäröitiin koska pumppua ei ole vuosiin huollettu eikä putsattu eikä kolmeen vuoteen edes hetkeäkään käytetty.
Mäkin olen nukkunut ihan ok, kun on ikkuna vieressä auki. Mutta mitään vaatteita yöllä käytän vain kuumeessaMä en kärsi edes nukkuessa.
Meillä pikkuteini on siirtynyt parvekkeelle nukkumaan jo ajat sitten .
Mulla on untuvapeitto ympäri vuoden. Toki, näin kesäaikaan ei tarvitse kääryityä sen sisälle damaskit jalassa ja villapaita päällä.