HST-blogi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timppiz
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Monia varmaan askarruttaa, toimiiko uusi ja ihmeellinen HST-menetelmä. Ja nyt jotta suurimman osan kansasta ei tarvitsisi elää täydessä epätietoisuudessa arvelin ottaa asiasta selvää. Eli suomeksi sanottuna kokeilla HST-menetelmää. Maksimit on mittailtu ja ohjelmasta on käytynä 1 viikkoa, joten vielä ei ole liian myöhäistä tällaisen blogin tekeminen. Eli kysyisin teiltä roinaamisen ystävät, onko tällaiseen blogiin minkäänlaista kiinnostusta?

Sen verran taustoja että olen harrastanut jonkinnnäköista puntinnostoa n. 5 talvea, kesät menny kesätöissä. Olen kokeillu HIT:iä ja Heavy Dutya vaihtelevalla menestyksellä. Mutta ensimmäisen vuoden jälkeen en ole juurikaan saanu lihasta kasvamaan, joten siksi on pakko kokeilla jotain uutta. Suuri osa tästä täytyy pistää vilkkaan sosiaalisen elämän (lue. juopottelu) ja huonon syömisen piikkiin. Pituutta on tällä hetkellä 174 senttiä ja painoa 74 kiloa, joten lähellä missin mittoja liikutaan vieläkin. (lähdin liikkeelle 55 kilosta, eli missin mitoissa on tullu oltua)

Mutta jos kiinnotusta riittää seurata, niin teen päiväkirjan edistymisestä. Päiväkirjasta ilmenee ainakin syömiset ja juomiset (hiilarit, protskut ja rasvat) sekä ilmeisesti pitäs mitata rasvat alussa ja ottaa jokunen kuvanen kehityksen eri vaiheilta.

Äläs ny, elä dissaa:

Koko kroppa 3 kertaa viikossa -threadi kasvoi megalomaaniseksi juuri HST:n takia, ja piti perustaa ihan oma HST-threadi, jossa käsitellään tätä koko kroppa komesti viikossa -aspektia vain HST-filosofian näkökulmasta.

Tietty muistelisin että moni on siinä HST-threadissä jo tuloksiaan kertonut, mutta ei kukaan niin järjestelmällisesti kuin tämä hemmo aikoo nyt.
Itseäni ainakin kiinnostaa sen verran, että jos joku aikoo noin paljon vaivaa asian eteen nähdä, niin vilkaisen.

ensin koko blogi valmiiksi ja sitten vasta tänne. ei kukaan jaksa lukea jos tämäkin ketju alkaa paisua hirveäksi monsteriksi.

Väärin ymmärretty

Onkohan sana roinaaja nyt mulle jotenkin epäselvä?

Eikös se yksinkertaistettuna tarkoita "henkilöä, joka harrastaa painonostoa tai kehonrakennusta"

Päättelin vain tuosta ironisesta kommentista jota en nyt millään jaksa quotata tähän.

Onkohan sana roinaaja nyt mulle jotenkin epäselvä?

Eikös se yksinkertaistettuna tarkoita "henkilöä, joka harrastaa painonostoa tai kehonrakennusta"

Päättelin vain tuosta ironisesta kommentista jota en nyt millään jaksa quotata tähän.

Roinaaja tarkoittaa henkilöä, joka käyttää anabolisia tai muuten kiellettyjä aineita.

Johtopäätös

Päätellen alkuperäisestä viestistäni, ja nyt havaitusta virheestä, on HST-treenillä selvästi aivosoluja tuhoava vaikutus.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom