Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Corleone sanoi:No tiedäthän sinä homojen käytöksen. Koko ajan panemassa toisiaan kadulla, junassa, sovituskopeissa ja työmaakoneissa. Ja ei heille riitä toistensa paneminen, vaan yrittävät vielä panna meitä heteromiehiäkin koko ajan. Ahdistaa, kun tuo homojen käyttäytyminen pyörii mielessä koko ajan.
Me ollaan monesti tuolla pakkiksen keitsätissä tuomittu vankasti heterojen käyttäytyminen kadulla, kun se loukkaa kovasti meitä ja nuoria mahdollisesti homoiksi tai edes biseksuaaleiksi kasvavia pojan ja tytön alkuja. Monet nuoret parit nuolevat toistensa naamoja kadulla tai kulkevat käsi kädessä. Myös vanhuksetkin saattavat kävellä suvaitsemattomuuden rajamailla olevalla etäisyydellä toisistaan. HYI! Pervoilisivat kotonaan! Välillä kuulee kadulla parin iljettävän heterojätkän kulkevan naisen takana ja kommentit ovat mallia: "Vittu tolla akalla on hyvä perä!" Miltähän esimerkiksi JPK:sta tuntuisi, jos joku keijotin kulkisi perässä ja kuiskisi kaverinsa kanssa: "Yö tuon perseen ja rasvapurkin kanssa ja voisin kuolla onnellisena". Kyllä heteroilla on huomattavasti suvaitsemattomampaa käytöstä. Siis niinq hyi suakin senkin höpönassu! ;) Panisin silti!JPK sanoi:Kyllä siedän homoja, mutta en suvaitse heidän käytöstään.
Jees, mua on aina kuvottanut teinixien rään vaihdot julkisilla paikoilla. Jo silloin kun olin itsekin sellainen. Kyllähän sitä voi pikaisesti halata ja jopa pussata, mutta kieli pidetään omassa suussa eikä siinä ruveta koko päivää kiehnaamaan! :curs:Joona sanoi:Monet nuoret parit nuolevat toistensa naamoja kadulla tai kulkevat käsi kädessä. Myös vanhuksetkin saattavat kävellä suvaitsemattomuuden rajamailla olevalla etäisyydellä toisistaan. HYI! Pervoilisivat kotonaan!
ringside sanoi:TÄLLÄ palstalla. Kotona sä et näitä päätöksiä tee, ja tiedät sen ihan hyvin itsekin.
JPK sanoi:18 vuotiaana olin kerran uimahallin suihkussa, niin huomasin jonkun kaverin seisomassa takanani. Jatkoin hetken aikaa vielä pesemistä, mutta koska kaveri jäi siihen toljottamaan niin oli pakko kääntyä katsomaan, mitä se siinä tapittaa. Heppu oli sellainen 35 vuotias "viikesekäs" bodarikaveri, joka katsoi minuun ja samalla hieroi aktiivisesti muniaan. Lähdin nopeasti takavasempaan. En tuntenut oloani kovinkaan imarelluksi vaikka aika hyvässä lihassa olinkin. Lähinnä muistokin tapauksesta ällöttää.
SniffDaddy sanoi:Olen itse joutunut homouden kanssa tekemisiin vasten tahtoani. Olin kerran rinkku-sedän luona yötä. Rinkun vaimo oli jossain reissussa, samoin rinkun jalkavaimo (Aimo) oli jossain helvetin heteroseminaarissa. Noh, rupesin nukkumaan makuupussiini rinkun olohuoneen lattialle rinkun toistuvista makuuhuonepyynnöistä huolimatta. Heräsin aamulla rinkun puhallellessani korvaani - siis rinkun perkele oli kömpinyt yöllä samaan makuupussiin. Rinkun selitys oli varsin mielenkiintoinen; rinkku oli muka huomannut minun nukkuvan jotenkin huonossa asennossa. Hän oli pelännyt neitseellisten pakaroitteni puutuvan epäergonomisessa asennossa. Täten hän oli "korjannut" yöllä asentoani ja nukahtanut... SAMAAN SAATANAN MAKUUPUSSIIN.
Epäilin rinkun selitystä välittömästi, etenkin kun hanuriin sattui jumalattomasti. Kolme viikkoa tästä tapahtumasta minulla diagnosoitiin neekerisankkeri perseessä.
Onko minua käytetty hyväksi kuvottavan ja iljettävän homon toimesta? Olenko itsekin nyt hompsu?
SniffDaddy sanoi:Olen itse joutunut homouden kanssa tekemisiin vasten tahtoani. Olin kerran rinkku-sedän luona yötä. Rinkun vaimo oli jossain reissussa......
Onko minua käytetty hyväksi kuvottavan ja iljettävän homon toimesta? Olenko itsekin nyt hompsu?
löysänahka -_+ sanoi:Ja tätä seuraa kyssäri...
kröhömm... jos pitäsi valita (IHAN pakko) niin: haluisitko että suo vedettäs perseeseen... VAI... että sä "joutuisit" vetämään jotai bersseeseen?
PAKKO VASTATA!
Nick sanoi:Otteet linkistä: http://www.nic.fi/~tapio1/Christian/mielipide2ca.php3
Jos homoutta pidetään luonnollisena, voisimme pitää luonnollisena lähes kaikkea seksuaalisuutta
Sun vai mun?Aimotarmo sanoi:Otahan se sormesi pois hanurista.
Aimotarmo sanoi:Nick veti pohjat. Otahan se sormesi pois hanurista.
Yussi sanoi:Jep jep ja jos et pidä homoutta luonnollisena niin olet HETERO-JUNTTI ja .
:thumbs:Jonski sanoi:Eipä se nimenomaan LUONNOLLISTA ole....
Yussi sanoi:Jep jep ja jos et pidä homoutta luonnollisena niin olet HETERO-JUNTTI ja .
Onhan tämä käynyt tästäkin threadistä taas kerran ilmi...