Homous

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistä näitä nyt oikein sikiää? Alkavatko Aimo ja Rinkku vihdoin saamaan lapsia? :haart:

Jukolan poika on muuten huomannut täysin saman asian, kuin mitä itse olen. Joulupukki tuli ja vei Aimon tukan. Palvelutaso ja huomioarvo kaupoissa sun muissa tilpehööreissä on noussut enemmän kuin Goatsillan potenssi. Pakkis yhteisönä on äärettömän tehokkaasti karkoittanut oman lievän hinurihaasteisuuteni. Nykyään suorastaan rakastan homoja ja niiden kivittämistä pehmeillä vaahtokarkeilla. :)

Ps. Sumulle varataan kohta oma nurkka tästä takapihan porkkanapellosta. Sen verran niitä on huokailtu viime aikoina. :D :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yussi sanoi:
Rinkku, Aimo, Sniffu ja kumppanit, tässä lienee teidän rinkiinne juuri sopiva uusi kokelas :rock: pidelkäähän hyvänänne !!

Kuva olis kiva ylläri. Takaa. Zoomaten. Perseeseen. :nolo:

Kun kerran homoista puhutaan niin mua ihmetyttää miksi joidenkin yleensä homojen ääni on sellaista korkeeta "hintahtavaa", kyllä te tiedätte. Eikö ne kuitenkin biologisesti ole miehiä, niin mistä se ääni kumpuaa, tekeekö ne sen tahallaan, ei niin usealla homolla voi olla oikeesti sellaista ääntä :hyper: .

Toinen asia mitä ihmettelen. Onkohan forumin Henkalla ja Maukalla kriteerinä miehelle, että pääsee töihin se että on hinttari. Yhtään "normaalia" miestä en siellä ole nähnyt. Jos ette tiedä tuota yllä mainittua "ääntelyä" mikä homoista lähtee, niin menkää käymään Forumin H&M:llä.

Ei sillä, että minulla mitään homoja vastaan olisi ja toki kukin saa kuulostaa miltä itsestä tuntuu, vaan ihan mielenkiinnosta. Jos pakkiksella on joku homo, niin kerro ihmeessä.

Mielenkiintoista juttua Aapolta..

Niinkuin Sumu tossa vähän jo (käsittääkseni) kiteyttikin niin ihme asennetta tietyillä homoutta vastustavilla ihmisillä; ei ne homot varmaan heti halua panna teitä kun ensimmäisen sanan tulevat sanomaan. Itselläni heterona ei ole mitään homoja vastaan. samanlainen hyvä mieli tulee, saan sen hymyn sitten homolta/heterolta/transulta/mieheltä/naiselta.

WTA sanoi:
Kun kerran homoista puhutaan niin mua ihmetyttää miksi joidenkin yleensä homojen ääni on sellaista korkeeta "hintahtavaa", kyllä te tiedätte. Eikö ne kuitenkin biologisesti ole miehiä, niin mistä se ääni kumpuaa, tekeekö ne sen tahallaan, ei niin usealla homolla voi olla oikeesti sellaista ääntä :hyper: .

Toinen asia mitä ihmettelen. Onkohan forumin Henkalla ja Maukalla kriteerinä miehelle, että pääsee töihin se että on hinttari. Yhtään "normaalia" miestä en siellä ole nähnyt. Jos ette tiedä tuota yllä mainittua "ääntelyä" mikä homoista lähtee, niin menkää käymään Forumin H&M:llä.

Ei sillä, että minulla mitään homoja vastaan olisi ja toki kukin saa kuulostaa miltä itsestä tuntuu, vaan ihan mielenkiinnosta. Jos pakkiksella on joku homo, niin kerro ihmeessä.

Tuota homojen puhetapaa minäkin olen ihmetellyt. Missä vaiheessa kehityskaarta he alkavat puhua sillätavalla ja miksi, vai onko se synnynnäistä.

Itse en montaakaan kertaa vuodessa käy H&M:ssa, mutta silmiin on myös pistänyt miesmyyjien homomaisuus. Dressmannissa taasen en muista törmänneeni yhteenkään homahtavaan miesmyyjään, eli kaippa sinne H&M:n on joku kriteeri olemassa.

Jyväbroileri sanoi:
Tuota homojen puhetapaa minäkin olen ihmetellyt. Missä vaiheessa kehityskaarta he alkavat puhua sillätavalla ja miksi, vai onko se synnynnäistä.

Itse en montaakaan kertaa vuodessa käy H&M:ssa, mutta silmiin on myös pistänyt miesmyyjien homomaisuus. Dressmannissa taasen en muista törmänneeni yhteenkään homahtavaan miesmyyjään, eli kaippa sinne H&M:n on joku kriteeri olemassa.

Taikka sitten Dressmannilla on kriteerit olemassa. :david:

nigster sanoi:
Oli miten oli, mulle ei oikein uponnut tän tredin pointti... Yleisesti homoista: Mulle on aivan sama kuka on homo ja saa puolestani ollakkin. En erityisesti pidä homoista varsinkaan niistä "hinttareista" jotka on niiiiin naisellisia, että pienempiä heikottaa.
Pikkurilli pystyssä sössöttäen puhuvat neitihomot voisivat mun puolesta painua takaisin maan alle. He ovat pelkästään tylsiä. Niiden tilalle kunnon mursuviiksisiä nahkahomoja.

NHB sanoi:
Pikkurilli pystyssä sössöttäen puhuvat neitihomot voisivat mun puolesta painua takaisin maan alle. He ovat pelkästään tylsiä. Niiden tilalle kunnon mursuviiksisiä nahkahomoja.

Repesin. Hieno kuvaus.

Eukolla pelotti tulla illalla myöhään minua vastaan linkkuasemalle, kun olin tulossa intistä lomille. Meillä oli bussikin myöhässä ja mietin miten vaimo on pärjäillyt, asemalla kun liikkuu iltaisin monenlaista nuorta neitoa pelottavaa hampuusia. Olin varma että vikinää tulee. Vaan ei, vaimo sanoi pelänneensä, mutta sitten tuli kuulemma jostain autosta mies jolla oli samanlainen karhu hihassa kuin mullakin, joten vaimo fiksuna päätti lyöttäytyä seuraan jotta aseveljeni puolustaisi urheasti tarvittaessa. Aattelin jotta fiksu veto sinänsä, meijän pienessä komppaniassa pietään yhtä ja porukka on kovaa. Kassulle palatessa tulee tupaan neidiksi ristitty poitsu ja sössöttää pikkurilli pystyssä että kyllä sillä sun vaimollas oli tyylikäs laukku.

NHB sanoi:
kunnon mursuviiksisiä nahkahomoja.

Nimenomaan. :)

Nyt Aimo jättää homostelut vähäksi aikaa tällä palstalta.

Itse olen ajatellut homman niin, että homoihin ei tarvitse suhtautua lainkaan eritavalla kuin muutakaan seksuaalista suuntautumista edustavaan ihmiseen. Ihmisiä tässä kuitenkin kaikki ollaan, piti sitten makkarasta tai piirakasta ;)

Sitäpaitsi... vaikka tämä onkin vähän syrjivää niin kyllä se vaan niin on, että homomiehiltä saa yleisesti ottaen ystävällisempää palvelua kuin heteroilta.

training_day sanoi:
Itse olen ajatellut homman niin, että homoihin ei tarvitse suhtautua lainkaan eritavalla kuin muutakaan seksuaalista suuntautumista edustavaan ihmiseen. Ihmisiä tässä kuitenkin kaikki ollaan, piti sitten makkarasta tai piirakasta ;)
Vaihteeksi sentään fiksua tekstiä tässä threadissä. Jotenkin itselleni näitä "tosimiesten" homofobisia kommentteja lueskellessa tulee mieleen, että liekö homojen käytöksen uhkaavana kokeva ihminen on täysin sinut omankaan seksuaalisuutensa kanssa? Miksi muuten jo esim. pelkkä toisen puhetyyli voi vaikuttaa niin hirveältä? Ei nyt luulisi sen horjuttavan tosimiehen persoonaa - ennemminkin eikö tuolloin voisi tuntea itsensä enemmän miehekkääksi?

Toisekseen näistä jutuista paistaa läpi, miten vähän ihmiset luultavasti ovat homojen kanssa tekemisissä, kun nuo "neitihomot" ovat ensimmäisenä mielessä homoista puhuttaessa. Tietysti nuo saattavat erota massasta käytöksellään, mutta kyllä niitä homoja on ihan yhtä lailla niissä tutuissa työkavereissa, sählyporukoissa, sukulaisissa jne. Melko suuri osa ihmisistä ei vaan sitä sukupuolista suuntautumistaan ääneen kailota, osittain varmaan senkin takia, että vastaanotto voi olla täälläkin nähdyn laista - iik-yök-kamalaa homo! :jahas:

Mainittakoon tässä lopuksi vielä sellainen asia, että vaikka vastauksessani puhunkin "neitihomoista" ja "tosimiehistä", niin minusta tuollainen ihmisten lokeroiminen ja tyypittely joihinkin kategorioihin (kuten homoiksi ja heteroiksi) on aika turhaa jo senkin takia että todellisuudessa ihmislajin kirjo on paljon monimuotoisempi.

Yliopistossa oli aikoinaan hurjassa nuoruudessa paljon homoja ynnä muita seksuaalisesti kieroon kasvaneita. Ainejärjestön bileissä sitten riisuttiin ja katsottiin että mitä sieltä kaapista paljastuu.

Myyjistä olen pannut merkille saman seikan minkä moni muukin kirjoittaja on täällä maininnut: pikkurilli pystyssä honottavat sievät ja huolitellut miesmyyjät antavat hyvää asiakaspalvelua. Hassuinta asiassa on se että tähän ihmistyyppiin voi törmätä niin muotiliikkeessä kuin rautakaupassa.

Onko jokaisen miehen sisällä pienen pieni kaappihomo kun rautakauppaankin palkataan asiakaspalveluun homppeleita, siinä meille tuhannen taalan kysymys. Mutta pääasia on tietysti se että asiakkaat viihtyy ja firma tekee tulosta. :)

Emmah sanoi:
Jotenkin itselleni näitä "tosimiesten" homofobisia kommentteja lueskellessa tulee mieleen, että liekö homojen käytöksen uhkaavana kokeva ihminen on täysin sinut omankaan seksuaalisuutensa kanssa?
Tämä nyt tulee aina esiin :wanha: Omasta puolestani ainakin voin sanoa että homous yksinkertaisesti vaan kuvottaa.

Jyväbroileri sanoi:
Itse en montaakaan kertaa vuodessa käy H&M:ssa, mutta silmiin on myös pistänyt miesmyyjien homomaisuus.
En ole nähnyt ainuttakaan miesmyyjää hooämmällä. Naisissa on kyllä ollut mukavannäköisiä :thumbs: Mua vaan ihmetyttää se, miksi samaa myyjää ei näe liikkeessä ikinä toista kertaa...

Ei jaksa rekisteröityä, quottaa pääkohdat.

Olen antanut itselleni kertoa, että lajille tyypillinen naukuva ääni, pyörivät ranteet ja polvet yhdessä kävely "vahvistaa identiteettiä" tjsp. :arvi:

en jaksa referaattia tehdä kyseisestä jutusta, mutta tuossapa jutun abstract:

Vowel production in gay, lesbian, bisexual ~GLB!, and heterosexual speakers was examined.
Differences in the acoustic characteristics of vowels were found as a function of sexual orientation.
Lesbian and bisexual women produced less fronted /u/ and /Ä/ than heterosexual women. Gay men
produced a more expanded vowel space than heterosexual men. However, the vowels of GLB
speakers were not generally shifted toward vowel patterns typical of the opposite sex. These results
are inconsistent with the conjecture that innate biological factors have a broadly feminizing
influence on the speech of gay men and a broadly masculinizing influence on the speech of lesbian/
bisexual women. They are consistent with the idea that innate biological factors influence GLB
speech patterns indirectly by causing selective adoption of certain speech patterns characteristic of
the opposite sex. © 2004 Acoustical Society of America. @DOI: 10.1121/1.1788729#

mho sanoi:
Tämä nyt tulee aina esiin :wanha: Omasta puolestani ainakin voin sanoa että homous yksinkertaisesti vaan kuvottaa.

Niin, mutta miksi? :)

Se, että homous vain "kuvottaa" on vielä tuskin ongelma. Katsoo vain toiseen suuntaan tai vaihtaa kanavaa kun Sillä Silmällä alkaa. Ongelma siitä tulee vasta sitten kun ruvetaan polkemaan ihmisten oikeuksia pelkästään sen oman kuvotuksen takia. Vähän niinkuin esim. Suomessa edelleen.

AKV sanoi:
Niin, mutta miksi? :)

Se, että homous vain "kuvottaa" on vielä tuskin ongelma. Katsoo vain toiseen suuntaan tai vaihtaa kanavaa kun Sillä Silmällä alkaa. Ongelma siitä tulee vasta sitten kun ruvetaan polkemaan ihmisten oikeuksia pelkästään sen oman kuvotuksen takia. Vähän niinkuin esim. Suomessa edelleen.

No, se vaan kuvottaa ja tuntuu käsittämättömältä. Ja ei se mikään ongelma olekaan :)

Aimotarmo sanoi:
Palvelutaso ja huomioarvo kaupoissa sun muissa tilpehööreissä on noussut enemmän kuin Goatsillan potenssi.

Niin mitätön nousu ei ihmeitä vaadi :lerppu: Tosin ei se haittaa, tykkäänkin olla enemmän vastaanottavana osapuolena. Kävelytyyli on kyllä pysyvästi runkki-rinkun käsittelyn jälkeen muuttunut ankkamaisemmaksi. Runkkurinki poikien kesken ei muuten ole mitään, suklaajuna on päivän sana. Kuka lähtee messiin? Apus hiilivaunu!!

Meitsi o ravintolavaunu.

Mun mielestä sellaset lispaavat homppelit on tosi hauskoja. Moni tylsä junamatka on ollut yhtä riemua kun on seurannut sivusta sitä showta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom