Olettaen että olet tosissasi..
Näitä minäkin aina mietin kun yritän uskotella itselleni jotain hyvää syytä vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia. Tai sitten en. On se kumma että tämä aloite saa näin kovaa kiihkoa aikaan. Olisipa samaa raivoa ja vastustusta vaikka Kataisen hallituksen rahan lapioimisessa muiden euromaiden pankeille. Mutta eihän se ketään kiinnosta. Pääasia on etteivät homot ja lesbot pääse jumalauta naimisiin!
Tutkaillaampa muita pohjoismaita, joissa tämä kyseinen laki on jo hyväksytty. Onko esim Norjassa koko kansa nyt homoja tai sammuiko aurinko kun siellä oltiin tasa-arvon kannalla? Se olennainen kysymys on että miten se haittaa ketään heteroa jos samaa sukupuolta olevat saavat samat juridiset oikeudet kuin heterot?
Tässä asiassa jos se todellakin on noin, tottakai heteropareilla pitäisi olla aivan samat mahdollisuudet adoptio-oikeuteen kuin sinkuilla.
Tosissani mä en oo ikinä, mutta oikeastaan mua ei haittaa mitä kaksi aikuista tekee.
Tuo oikeastin kiinostaa, että jos kaikki papit joutuu vihkimään homoja, niin olisi hauska nähdä pappien ilmeet, kun sanovat että saa suudella morsianta:D
Itse en välitä kirkosta paskaakaan, kun en sinne kuulu!
Tuosta en sitten tiedä, että onko lapsen kasvulle hyväksi, että lapsella on kaksi isää tai äitiä?
Sen tiedän varmastin, että niitä lapsia tullaan valitettavastin kiusaamaan:(