Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heh, ulosannin perusteella tästä triidistä löytyy kyllä wääntäjän lisäks myös monta muuta älyllisesti erikoisempaa yksilöä.

Mun mielestä pareilla pitäisi olla mahdollisuudet saada samat oikeudet lain näkökulmasta sukupuoliin katsomatta, mutta ihmettelen kyllä et kenelle kirkossa avioliiton vahvistaminen on niin tärkeä juttu. Parempi vaan pysyä mahdollisimman kaukana semmoisista hihhulipiireistä.

...mutta ihmettelen kyllä et kenelle kirkossa avioliiton vahvistaminen on niin tärkeä juttu. Parempi vaan pysyä mahdollisimman kaukana semmoisista hihhulipiireistä.

Mietis nyt.. aika moni käy riparin et sais sukulaisilta rahaa, ja kirkolta naimaluvan. Tuota lupaa sitten ilmeisesti aika monet haluavat hyödyntää kirkkohäiden muodossa. Asumme kristityssä maassa, jossa luterilaisen kirkon jäseniä oli viellä tälle vuosituhannelle tullessa n. 4,5miljoonaa.. nykyään jotain reilu 3,5miljoonaa. Eikö sinustakin ole selvää että tuohon enemmistöjoukkoon mahtuu niitä joille on tärkeää vahvistaa liittonsa näennäisesti "jumalan huoneessa"?

Voisitko jo paljastaa, että missä ammatissa sä työskentelet? Alan oikeasti epäilemään vahvasti sitä valepsykologin pestiä.

Etkö sä oikeasti kykene mihinkään älylliseen keskusteluun? Sun ulosanti on niin helvetin heikkoa, että sä vedät aina tasaisin väliajoin ton solvauskortin.

Mä toivon, että sulle ei ikinä tule omia lapsia. Ja jos tulee, toivon että ne otetaan huostaan. Sun kasvatuksesta tuskin syntyy mitään tasapainoista.

Työskentelen tällä hetkellä päihdetyöntekijän virassa. Ammatillisuuteen ei vaikuta oma mielipide homoista. Lisäksi sairaalle mielelleni on suurta huvia heittää välillä joku provo, johon joku salahinttapuli tarttuu kun näkövammainen kampela verkkoon.

Jos ulosantini on heikkoa ja äly sen myötä, niin kyllä meillä vähemmistöilläkin pitäisi olla mahdollisuus kertoa oma mielipiteemme. Olen ajatellut meneväni muuten naimisiin naapurin snautserin kanssa. Voisitteko linkittää jonkun tieteellisen tutkimuksen siitä, että minun ja snautserin vanhemmuudesta on haittaa lapsen kehitykselle. Ai niin, ja snautseri on narttu, joten en ole homo.

Minulla on kolme lasta. Vanhin ysin keskiarvolla varustettu tyttö, joka on varsin tasapainoinen nuori teini. Heitä on aina kehuttu hyväkäytöksisiksi.

Itse kirjoitan hymyssä suin näitä kirjoituksia ja nauran välillä ääneen, kun joku ottaa aina henkilökohtaisesti omaan nilkkaan osuman. Vaikkakin ajatus on sairas ja koko kysymys mielestäni kaikkea muuta kuin relevantti, jos hinureille ollaan tarjoamassa iskän ja äidin roolia. Kuitenkin minun elämääni asia ei voisi oikeasti vähempää kiinnostaa. Kunhan nyt sorkin kepillä homppelipesään ja saan ilmaista huvia fanaattisten persritarien kustannuksella. Itse ihmetyttää eniten se kun ollaan niin suvaitsevaista itse ja kun joku kertoo oman eriävän mielipiteensä, niin meinataan tulla läpi näytön.

Tällainen koko ikänsä kamppailutouhuissa mukana olleen ja pitkänmatkaa yli parisataa punnertaneen körilään ajatusmaailma on jokseenkin erikoinen nykytrendeihin. Rauhaa jarakkautta...

Itse ihmetyttää eniten se kun ollaan niin suvaitsevaista itse ja kun joku kertoo oman eriävän mielipiteensä, niin meinataan tulla läpi näytön.
Tässä se ongelma. Nyky-yhteiskunnassa jos mielipide on negatiivinen homoavioliittoihin ja adoptio-oikeuksiin yms liittyen niin saat kokea vihaa ja halveksuntaa. Jos taat puollat, niin ylistystä ja kunniaa. Olis oikeasti mukava tietää kuinka moni oikeasti kannattaa näitä asioita, ei vaan yhteiskunnassa olevan paineen takia.

Itse kirjoitan hymyssä suin näitä kirjoituksia ja nauran välillä ääneen, kun joku ottaa aina henkilökohtaisesti omaan nilkkaan osuman. Vaikkakin ajatus on sairas ja koko kysymys mielestäni kaikkea muuta kuin relevantti, jos hinureille ollaan tarjoamassa iskän ja äidin roolia. Kuitenkin minun elämääni asia ei voisi oikeasti vähempää kiinnostaa. Kunhan nyt sorkin kepillä homppelipesään ja saan ilmaista huvia fanaattisten persritarien kustannuksella. Itse ihmetyttää eniten se kun ollaan niin suvaitsevaista itse ja kun joku kertoo oman eriävän mielipiteensä, niin meinataan tulla läpi näytön.

Eli homma on sulle ihan sama. Kunhan nyt vaan tykkäät halventaa ja loukata vähemmistöjä. Hymyssä suin vielä! Olet kyllä hieno ihminen.

Tässä se ongelma. Nyky-yhteiskunnassa jos mielipide on negatiivinen homoavioliittoihin ja adoptio-oikeuksiin yms liittyen niin saat kokea vihaa ja halveksuntaa. Jos taat puollat, niin ylistystä ja kunniaa.

Tässäpä näitä suurimpia väärinymmärryksiä. En ole tavannut vielä ainuttakaan niin intohimoista homoavioliiton puolostajaa, joka suuttuisi asian vastustajan "väärästä" mielipiteestä. Toki tällaisiakin varmasti on, mutta harvassa ovat. Sen sijaan täällä(kin) otetaan siipeen koko ajan siitä, kun tullaan ja dissataan homoja halventavasti, jonka jälkeen ihmetelleen kun vastareaktio on niin voimakas.

Ei se wääntäjäkään täällä ole koko aikaa trollannut, kun vähän väliä on valitellut kuinka hänen mielipidettään ei vastapuolelta hyväksytä. Eli wääntäjä, ota se hattu kouraan, ja kasva hiukan aikuiseksi. Et sä täällä ole pelkästään provoamisen ilosta. Kyllä säkin olet tähän sontaan tempautunut mukaan, vaikka kuinka yrität mennä lapsellisen provoilun taakse. Ei sen sun 200 punnerrusta tässä asiassa susta yhtään suurempaa persoonaa tee.

Mutta eipä siinä. Tämä(kin) keskustelu on mennyt kaatopaikkatasolle jo aikaa sitten. Molemmilta puolilta pöytää tulee niin typerää kommenttia että voin taas ihmetellä aikuisen ihmisen kommunikaatiokykykä.

Olen kyllä sitä mieltä, että ajatus homojen adoptiosta on aivan sairas.

Kiitos tiedosta. Mielipiteesi on käynyt selväksi. Oletko halukas keskustelemaan asiasta? Vai lapsenmielisyyttäsikö täällä vaan vietät aikaasi?

Ota hattu kouraan.... Olet sä aivan sekasin.

Kiitos myös tästä näkemyksestä. Kertoisitko vielä, miksi mä olen niin aivan sekaisin?

Kiitos tiedosta. Mielipiteesi on käynyt selväksi. Oletko halukas keskustelemaan asiasta? Vai lapsenmielisyyttäsikö täällä vaan vietät aikaasi?

Olen keskustellut jo monta sivua. Ei se muuksi muutu vaikka linkittäisit sata artikkelia jostain homoadoption ihanuudesta.

Kiitos myös tästä näkemyksestä. Kertoisitko vielä, miksi mä olen niin aivan sekaisin?

Minkä takia mä ottaisin lakin kouraani. Sen takia, että hyväksyisin homoadoption vai.

En jaksa enää veivata samoista asioista.

Tässä keskustelussa on ero siinä, että
-joku keskustelee asiallisesti vaikka vastustaa homoavioliittoa. Hän osaa keskustella kuten kenen tahansa täysi-ikäisen ja henkisesti kypsyneen ihmisen tulisi osata keskustella. Esim. nimimerkki darkwander tms. Kukaan ei ole hänen persoonaansa kommentoinut, vaikka hänellä on eriäviä mielipiteitä
-joku haukkuu muita eikä tuo mitään asiallista sisältöä. Viestit ovat mallia "Mitä eroa on sillä, että aikuinen ihminen ja toinen aikuinen ihminen sopii avioliiton ja sillä että ihminen ja eläin menee naimisiin!?? Ei mitään!! Sairaita hinttejä!! Hakeutukaa hoitoon!11 [tähän jotain homoseksuaalista fantasiaa]"

Sitten jälkimmäinen tulee selittämään "Te ette suvaitse eriäiviä mielipiteitä vaan haukutte minua/meitä kun ollaan eri mieltä". Juuh se johtuu siitä eriävästä mielipiteestä... En tiedä miten yhteiskunnallisessa keskustelussa on (en ole aiheen osalta seurannut), siellä kenties voi olla asiattomuuksia. Nähdäkseni tässä keskustelussa on lähinnä metsä vastannut kun sinne joku on huutanut..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minkä takia mä ottaisin lakin kouraani. Sen takia, että hyväksyisin homoadoption vai.

En jaksa enää veivata samoista asioista.

Ei sun edellenkään tarvitse homoadoptiota tarvitse mun puolesta hyväksyä. Onko tämä näin vaikea ymmärtää. :)

Ota hattu kouraan, ja keskustele niinkuin aikuinen. Nöyrästi ja isottelematta, niin päästäis ehkä joskus asiaankin.

Minä en pidä homoista koska niistä on henkilökohtaisesti ikäviä kokemuksia.. irstaat paskat kehtaavat tulla pokailemaan ja ehdottelemaan ällöttäviä juttuja jotka saavat oksennuksen nousemaan kurkkuun.

Minä en pidä narkkareista koska niistä on henkilökohtaisesti ikäviä kokemuksia. Irstaat paskat kehtaavat tulla pokailemaan ja ehdottelemaan ällöttäviä juttuja jotka saavat oksennuksen nousemaan kurkkuun. En silti vastusta narkkareiden avioliittoja. Adoptioita kyllä vastustan heidän kohdallaan. Onneksi tällaisille perheille lapsia ei annetakkaan adoptoitavaksi. Sen sijaan he hankkivat itse lapsia. Jos pitäisi katsoa, että kumpi on lapselle tasapainoisempi ja parempi perhe: hyvät homovanhemmat vai huonot narkkaavat heterovanhemmat, valitsisin ehdottomasti homot. Entä sinä?

Työskentelen tällä hetkellä päihdetyöntekijän virassa. Ammatillisuuteen ei vaikuta oma mielipide homoista. Lisäksi sairaalle mielelleni on suurta huvia heittää välillä joku provo, johon joku salahinttapuli tarttuu kun näkövammainen kampela verkkoon.

Jos ulosantini on heikkoa ja äly sen myötä, niin kyllä meillä vähemmistöilläkin pitäisi olla mahdollisuus kertoa oma mielipiteemme. Olen ajatellut meneväni muuten naimisiin naapurin snautserin kanssa. Voisitteko linkittää jonkun tieteellisen tutkimuksen siitä, että minun ja snautserin vanhemmuudesta on haittaa lapsen kehitykselle. Ai niin, ja snautseri on narttu, joten en ole homo.

Minulla on kolme lasta. Vanhin ysin keskiarvolla varustettu tyttö, joka on varsin tasapainoinen nuori teini. Heitä on aina kehuttu hyväkäytöksisiksi.

Tällainen koko ikänsä kamppailutouhuissa mukana olleen ja pitkänmatkaa yli parisataa punnertaneen körilään ajatusmaailma on jokseenkin erikoinen nykytrendeihin. Rauhaa jarakkautta...

Edelleen, mulle on yksi lysti, jos joku ei hyväksy homojen avioliittoa tai adoptio-oikeutta. Mutta se, että sinä ja muut tulette heittämään noin ala-arvoisia kommentteja, ei ole minulle yksi lysti.

Ja jos sinua ei kiinnosta asia pätkän vertaa, niin miksi olet osallistunut koko keskusteluun? Aikuinen mies.

Ja tuosta ammatista. Miten mä muistelisin, että jossain vaiheessa puhuit psykologian ja ammattisi yhteydestä? Olet ilmeisesti lähihoitaja, joka on erikoistunut mielenterveys- ja päihdetyöhön. Tuossa koulutuksessa ei käsittääkseni pahemmin psykologiaa opiskella.

Solvaaminen ja fanittaminen ovat kumpikin tapa ilmaista omaa kantaa asiaan

Mun täytyy kyllä nyt sanoa, etten mää juuri ketään fanita. Ainakaan homouden perusteella. Rob Halfordia voin vähän fanittaa, koska on se aika kova laulaja. Enkä ees oo hevari. Solvaaminen on vähän eri asia. Rajatonta typeryyttä voin vallan mainiosti solvata. Sellaisten asioiden perusteella, mihin ei voi vaikuttaa, ei mun moraali tai ajatusmaailma salli solvata. Olkoon se sitten ADHD, ihonväri, seksuaalisuus, syntymäpaikka, yleisesti ottaen asioita, mihin ei voi vaikuttaa. Mutta poliittisen suuntauksen, uskon, tai vastaavan asian perusteella, mitkä on oikeasti omia valintoja, on ihan oikeinkin solvata. Ainakin, jos ihminen sen ansaitsee.

24271_10200977188337081_1135539429_n.webp

Onkos kukaan muuten huomannut punaisia yhtäläisyysmerkkejä facebookissa, jos sattuu olemaan jenkkilässä kavereita? Siellä on samanlainen keissi käynnissä kun suomessakin: Linkki
No ei ihan. Täällä eduskunta yrittää välttyä käsittelemästä koko asiaa siitä syystä, että yksi pikkupuolue otettiin hallitukseen ja USAssa korkein oikeus käsittelee pariakin oikeusjuttua, puolesta ja vastaan.

Herra Mirandos siis tietää millasta kuhinaa Haaviston alkkareissa käy. :pano:

Juu Piilopuppet täällä puolustelee hinttareitten iskäleikkejä. Komiaa kun joulujuhlissa seisois kaksi nahkahousista homoa pulpetin takana.. Noi on mun iskät. Taitais opettajakin pikkasen niellä nauruaan. Mutta eipä siinä ketään luokan kundeista kiusaisi, ei tietenkään, kun joku Juhafööör tehnyt tieteellisen tutkimuksen siitä, että ei ketään kiusaa.

Pekka haavisto, Teuvo Loman , jari Sillanpää ja juha Föhr tekivät junan, tässä järjestyksessä. kenellä oli parhaat oltavat?

No Teuvo Lomanilla tietty. Hän sai vetää pekkaa perseeseen, sai Siltsulta omaan perseeseensä ja pystyi samalla vielä runkaamaan haavistoa.

Siinä piilopuppeleille illan iloksi.

Pekka haavisto, Teuvo Loman , jari Sillanpää ja juha Föhr tekivät junan, tässä järjestyksessä. kenellä oli parhaat oltavat?

No Teuvo Lomanilla tietty. Hän sai vetää pekkaa perseeseen, sai Siltsulta omaan perseeseensä ja pystyi samalla vielä runkaamaan haavistoa.

Siinä piilopuppeleille illan iloksi.

No olipa ihan paska juttu. Tuo sun perustelu on "ihan perseestä". Et millään pysty perustelemaan noilla annetuilla arvoilla miksi Teuvon tilanne on parempi kuin erään toisen tarinassa esiintyvän. Punaniska-junttius ilmeisesti tuhoaa loogisen päättelykyvyn?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom