Työskentelen tällä hetkellä päihdetyöntekijän virassa. Ammatillisuuteen ei vaikuta oma mielipide homoista. Lisäksi sairaalle mielelleni on suurta huvia heittää välillä joku provo, johon joku salahinttapuli tarttuu kun näkövammainen kampela verkkoon.
Jos ulosantini on heikkoa ja äly sen myötä, niin kyllä meillä vähemmistöilläkin pitäisi olla mahdollisuus kertoa oma mielipiteemme. Olen ajatellut meneväni muuten naimisiin naapurin snautserin kanssa. Voisitteko linkittää jonkun tieteellisen tutkimuksen siitä, että minun ja snautserin vanhemmuudesta on haittaa lapsen kehitykselle. Ai niin, ja snautseri on narttu, joten en ole homo.
Minulla on kolme lasta. Vanhin ysin keskiarvolla varustettu tyttö, joka on varsin tasapainoinen nuori teini. Heitä on aina kehuttu hyväkäytöksisiksi.
Itse kirjoitan hymyssä suin näitä kirjoituksia ja nauran välillä ääneen, kun joku ottaa aina henkilökohtaisesti omaan nilkkaan osuman. Vaikkakin ajatus on sairas ja koko kysymys mielestäni kaikkea muuta kuin relevantti, jos hinureille ollaan tarjoamassa iskän ja äidin roolia. Kuitenkin minun elämääni asia ei voisi oikeasti vähempää kiinnostaa. Kunhan nyt sorkin kepillä homppelipesään ja saan ilmaista huvia fanaattisten persritarien kustannuksella. Itse ihmetyttää eniten se kun ollaan niin suvaitsevaista itse ja kun joku kertoo oman eriävän mielipiteensä, niin meinataan tulla läpi näytön.
Tällainen koko ikänsä kamppailutouhuissa mukana olleen ja pitkänmatkaa yli parisataa punnertaneen körilään ajatusmaailma on jokseenkin erikoinen nykytrendeihin. Rauhaa jarakkautta...