PanostajaPenalle ja muille tiedoksi, että homous ei todellakaan ole mikään valinta. Sitä ei vain joku aamu herää ja päätä yhtäkkiä olevansa homo taikka hetero, vaan se on yleensä enemmän tai vähemmän pitkä prosessi. Toisille prosessi on lisäksi kivuliaampi kuin toisille.
Tutkimuksissahan on saatu viitteitä siitä, että miehillä homoseksuaalisuus periytyy äidin geeneissä, joka liittyy niin sanottuun immunisaatioteoriaan, jossa selitysaste on 6,7 %. Sen mukaan useammat peräkkäiset poikaraskaudet äidissä saavat aikaan H-Y -vasta-ainereaktion, joka vaikuttaa sikiön aivojen seksuaaliseen kehitykseen. Tulokset viittaavat myös siihen, että homous voi mahdollisesti periytyä X-kromosomaalisesti, jolloin selitysaste on 14%. Ympäristönvaikutukselle ja muille selitysmalleille jää analyysin mukaan selitettäväksi 79% miehen seksuaalisesta suuntautumisesta. Naispuolisilla homoseksuaalien sukulaisilla on parempi fekunditeetti verrattuna heterosukulaisnaisten fekunditeettiin. Lähde:
http://rspb.royalsocietypublishing.org/content/271/1554/2217.full.pdf
Itse en ymmärrä sitä, että mitä vaikutusta sillä on kasvatustapoihin- ja taitoihin tai kykyyn hyvään vanhemmuuteen, että mihin reikään vanhemmat jyystävät makuuhuoneessa. Tai vaihtoehtoisesti mitä reikää nuolevat. Eikö kaikkein tärkeintä lapsen kannalta ole se, että lapsella on rakastava, turvallinen ja tasapainoinen kasvuympäristö? Että lapsella olisi rakastavat ja huolehtivat vanhemmat, olivat nämä sitten hetero- tai homovanhempia. Tähän on mun mielestä turha vetää väitteitä siitä, että lapsesta ei kasvaisi normaalia ilman isä- tai äitihahmoa, sillä ainakin suurimmasta osasta yksinhuoltajaisien- ja äitien lapsista on kasvanut normaaleja vaikka heillä ei ole ollut toista vanhempaa. Missä sitä paitsi on väitetty, paitsi Raamatussa joka ei ole mun mielestä validi lähde, että lapsella on oltava molemmat vanhemmat ja isä- tai äitihahmon on oltava samasta perheestä, jotta lapsesta kasvaisi ”normaali”? Yhtälailla isä- tai äitihahmona voi toimia isovanhemmat, sedät, tädit tai muut sukulaiset, opettajat tai valmentajat. Lisäksi tuohon kiusaamiskorttiin, niin ketkähän niitä homovanhempien lapsia kiusaavat kuin suvaitsemattomien vanhempien lapset?
Itse en vaadi kirkkovihkimisiä homopareille, kuten ei vaadita uudessa avioliittolaissa, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että olen itse ateisti ja enkä täten kuulu kirkkoon. Mutta ymmärrän kyllä jos uskovaiset homot sen haluavat.
Muutamalle täällä olevalle keskustelijalle tiedoksi, että kaikki homomiehet eivät ole mitään ”neitejä”, joista näkee kilometrien päähän, että he ovat homoja. Itse olen tavannut vain muutaman tällaisen homon ja loput ovat olleet täysin tavallisen näköisiä, jotka tietää vain sen perusteella homoksi, että ovat liikkeellä yhdessä poikaystävänsä kanssa tai sanovat suoraan olevansa homoja tai homotutka väittää niin. Mä en ole nähnyt vielä yhtäkään homoa, jolla olisi ollut nahkahousut jalassa, vaan kaikilla on ollut joko suorat housut, farkut tai shortsit jalassa…
PanostajaPenalle tiedoksi sekin, että homoilla on olemassa niin sanottu gaydar eli homotutka (
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homotutka), jonka avulla pystyy tunnistamaan kuka on homo ja kuka ei. Yleensä toinen homo lähettää alitajuntaisesti eräänlaisia signaaleja (kehonkieli, silmät jne), jotka saavat tutkan piipittämään. Välillä tutka osuu oikeaan ja välillä tulee hutilyönti, ja ehkä se selittää sen miksi homot ovat tulleet sua iskemään; niiden tutka on väittänyt, että sä oot homo. Itsellekin on välillä sattunut näitä hutilyöntejä.
Mun puolesta ihmiset saavat olla homoliittoja sekä puolesta että vastaan, sillä jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Mutta siinä vaiheessa, kun keskustelussa keskitytään vain tietyn vähemmistöryhmän haukkumiseen tai vihan lietsomiseen tai levitetään valheellisia väittämiä, niin silloin mun mielestä ylitetään hyvänmaun rajat ja mennään liian pitkälle ja tähän pitäisi reagoida ja puuttua. Tässä keskustelussa niin sanotusti ”vastapuolelta” on asiallisesti keskustellut ja oman mielipiteensä perustellut ainoastaan Darkwanderer388:n, josta kiitos hänelle.
Lisäksi tässä niille kuva, jotka väittävät, että homoliitot tulevat romuttamaan pyhän avioliittoinstituutin:
Ps. Lopuksi kaikille aivopähkinäksi Darwinin paradoksi: Jos homoseksuaalisuus periytyy geneettisesti ja homoseksuaaliset tuottavat vähemmän jälkeläisiä (vrt. heteroseksuaalit), niin miksi homous säilyy populaatioissa?
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Jos PanostajaPenalle ja muille ei tullut tekstistä selväksi, niin kyllä, tykkään tytöistä eli oon lesbo.