Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onhan biseksuaalikin valintansa tehnyt jos menee naimisiin joko miehen tai naisen kanssa. Tässä threadissa puhutaan ihan sitoutumisesta eiks vaan? Jos siis oletetaan että kumppanin löytäminen saman sukupuolen edustajistosta tapahtuu kuten kysyksessäni.. että ensin on ollut hetero suhteessa ja myöhemmin päätynyt siihen että onkin homo suhteessa.

No siis tuo valintahan on ihan sama kuin esim. sinulla kumppanin valinnassa. Yleensä varmaan se, että kenestä pidät eniten. Biseksuaaleilla vaan on enemmän valinnanvaraa.
Tuon sun alkuperäisen kysymyksenhän voi kääntää toisinpäinkin, jos luulet että homous on valinnasta kiinni, miksi sinä valitsit olla hetero ja milloin se valinta tapahtui?

Onkos kukaan muuten huomannut punaisia yhtäläisyysmerkkejä facebookissa, jos sattuu olemaan jenkkilässä kavereita? Siellä on samanlainen keissi käynnissä kun suomessakin: Linkki

Olisikohan syytä palata takaisin koulun penkille? Jos haluat munaa olet homo, jos pillua olet hetero. Siis jos olet mies. Ei se minusta kovin monimutkaista ole. Terve ihminen kyllä tietää jo hyvin nuorena kumpaa haluaa, eikä sitä tarvitse lukea raamatusta.

Mitä sä poika koitat selostaa? Luetun ymmärtäminen kunniaan hei.. justhan mä sanoin että se homoilu tekona tekee homon eikä niinkään se että miten joku termi "suuntautuminen" asiaa valottaa. Ei se minustakaan kovin monimutkaista ole.. eikä luetun ymmärtäminenkään ole kovin monimutkaista, siellä koulunpenkillä sitä tosiaan opetetaan, joten luulis sunkin ymmärtävän mistä puhe?
Homon tekee sekä homostelu itsessään että samaan sukupuoleen kiinnostuksen kohdistaminen vaikkei koskaan mitään homosteluja harrastaisikaan. Tajustiko tomssonikin nyt mitä koitan sanoa? Et ei ole enemmän ja vähemmän homoa homoa rassasipa sitten toista homoa tai runkkailipa sit homopoken tahdissa himassa jne. Homo mikä homo.

Tuon sun alkuperäisen kysymyksenhän voi kääntää toisinpäinkin, jos luulet että homous on valinnasta kiinni, miksi sinä valitsit olla hetero ja milloin se valinta tapahtui?
Valitsin olla hetero koska pikku vaahtosammuttimesta asti olen nähnyt sellaisen mallin vanhemmilta, ja pidin tyttöjä kivempina kuin poikia ja tahdoin päästä leikkimään lääkärileikkejä tyttöjen kanssa jo tarhaiässä. Miten sulla tuo valinta peruste?

Valitsin olla hetero koska pikku vaahtosammuttimesta asti olen nähnyt sellaisen mallin vanhemmilta, ja pidin tyttöjä kivempina kuin poikia ja tahdoin päästä leikkimään lääkärileikkejä tyttöjen kanssa jo tarhaiässä. Miten sulla tuo valinta peruste?

Kaltaistasi ihmistä, joka tekee tietoisen valinnan jomman kumman sukupuolen välillä, sanotaan biseksuaaliksi.

Hetero tai homo ei tee valintaa, vaan tuntee vetoa vain toista sukupuolta kohtaan.

Onhan se valinta pariutumisen kannalta katsottuna.. samalla tavalla kuin valinta siitä että haluaako läskin vai laihan tai valkoihoisen vai mustan kumppanin. Elämä on täynnä valintoja.

Ei mä oo tienny että tarvitsee tehdä joku valinta, mikä pitää perustella. Olen vaan luonnostaan kokenut vetoa naisiin.
Sulla on siis ollut mielihaluja miehiä kohtaan, jos sun on täytynyt valinta tehdä? Jos pitäisit vaan naisista, niin eihän sun olisi tarvinnut mitään valita?
Ja ainoa syy miksi olet hetero, on vanhempien esimerkki ja ku tytöt on kivempii?

Ei mä oo tienny että tarvitsee tehdä joku valinta, mikä pitää perustella. Olen vaan luonnostaan kokenut vetoa naisiin.

Aivan näin.. jos sulla esim. on naisystävä joka kysyy että millä perusteella sinä olet juuri häneen tuntenut vetoa kaikkien naisien joukosta niin vastaatko että ihan luonnostaan valitsin sinut? Kyllähän siinä joutuu perustelemaan jollain tavoin.
Mulla siis ei ole ollut mitään haluja miehiä kohtaan ja valinta onkin ollut aivan selkeä kohdallani, pidän VAIN naisista ja jos minulta kysytään että mikä on valintasi niin vastaan kahdesta vaihtoehdosta nainen. Kysymyksessä jossa annetaan valinta a ja b ei ruukata vastata c.
Ei ole ainoat syyt valintaani vanhempien esimerkki ja tytöt kivempia.. vaan pari perustelua vastauksen jatkeeksi. Sinun vastauksesi oli erinlainen mutta silti samanlainen, eli naiset veivät valintatehtävässä sinunkin kohdallasi voiton.
Alkujaan koitin kysyä olettamaltani homo mieheltä että onko hän ollut sekä naisen että miehen kanssa ja niistä valinnut.. ja perusteita valinnan taustalle.

Eli jos homoseksuaali tuntee vetoa samaa sukupuolta kohtaan, niin se on samallalailla tehnyt valintansa kuin sinäkin? Joten onko siinä sitten jotain erilaista tai outoa?

Kyllä minä olen useimmat valinnat tehnyt ihan vain sen takia että pääsisi reiälle, ei ikinä ole katse harhautunut miehiin vaikka en ole mitään valintaa tehnyt. Tavallaan olen kade sulle Pena ku sulle käy kaikki, vaikka nyt ootkin valinnut tytöt viimevuosina. Vaihtoehdot tuplaantuisi heti jos vaan pystyisi valkkaa tolleen ku sä. "vittu ei oo hyvännäköisiä akkoja mestoilla, no katsastetaanpa ukot"

En jaksanut lukea puoliakaan teidän paskanjauhannasta ja raamatun kopioimisesta, joten pahoittelut mahdollisista toistoista.

Taas yksi mofo joka ei lukenut alkuperäistä kysymystäni jonka esitin.. kysyin sellaista homostelijaa joka on päätynyt homosteluun kokeiltuaan myös naisen kanssa olemista.
Että se valinta perustuu kahden väliltä toiseen päätymiseen. Tunnen monta homoseksuaali naista jotka ovat vaihtaneet miehet naisiin mutten ainoatakaan miestä joka olisi vaihtanut naiset miehiin.. tämän takia kiinnostaisi kuulla edelleen niitä henkilötason perusteita jotka vaikuttivat kahden väliltä valitsemiseen.

Seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta. "Yleisesti seksuaalista suuntautumista pidetään erillään seksuaalisesta käyttäytymisestä, eli on vallalla käsitys, että ihmisen seksuaalisia haluja eivät määrää niinkään teot, vaan joko synnynnäiset tai ympäristön aikaansaamat mieltymykset. Seksuaalisen suuntautumisen syntytavasta ihmisyksilössä ei ole varmaa tietoa." http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksuaalinen_suuntautuminen Eli sinäkään Pena et ole voinut valita seksuaalista suuntautumistasi, vaan sitä olet syntynyt heteroksi, tai ympäristön mukaan olet mieltynyt heteroseksuaalisuuteen.

Niinpä niin.. arabimaissakin hirtetään ikään katsomatta homostelijat, luulisi että jokainen rakastaa elämäänsä siinä määrin ettei kaipaa kuolla.. silti siellä on säännöllisesti hirttäjäisiä joissa jopa 10v pikku lapsia päätyy homosteluista hirteen. Piilotteluako se sellainen on? Voihan toki olla että siellä on aika ankara tulkinta siitä mikä on homostelua ja hirteen voi päätyä jos on alasti samassa tilassa yhtä aikaa jonkun toisen kanssa.. mene ja tiedä.

En ymmärrä, miten tämä liittyy pätkääkään keskusteluun? Saaneen myös muistuttaa, että asumme Suomessa.

justhan mä sanoin että se homoilu tekona tekee homon eikä niinkään se että miten joku termi "suuntautuminen" asiaa valottaa.

Homon tekee sekä homostelu itsessään että samaan sukupuoleen kiinnostuksen kohdistaminen vaikkei koskaan mitään homosteluja harrastaisikaan.

Öh. Ensin sanotaan, että ainoastaan teko tekee homon, ei suuntautuminen. Ja sitten seuraavassa lauseessa sanotaan, että homostelu sekä kiinnostuksen kohdistaminen (=suuntautuminen) tekevät homon. WTF??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Herra Mirandos siis tietää millasta kuhinaa Haaviston alkkareissa käy. :pano:

Juu Piilopuppet täällä puolustelee hinttareitten iskäleikkejä. Komiaa kun joulujuhlissa seisois kaksi nahkahousista homoa pulpetin takana.. Noi on mun iskät. Taitais opettajakin pikkasen niellä nauruaan. Mutta eipä siinä ketään luokan kundeista kiusaisi, ei tietenkään, kun joku Juhafööör tehnyt tieteellisen tutkimuksen siitä, että ei ketään kiusaa.

Juu Piilopuppet täällä puolustelee hinttareitten iskäleikkejä. Komiaa kun joulujuhlissa seisois kaksi nahkahousista homoa pulpetin takana.. Noi on mun iskät. Taitais opettajakin pikkasen niellä nauruaan. Mutta eipä siinä ketään luokan kundeista kiusaisi, ei tietenkään, kun joku Juhafööör tehnyt tieteellisen tutkimuksen siitä, että ei ketään kiusaa.
joo ei homoille adoptio-oikeutta ettei vaan niiden lapsia kiusata koulussa. Raiskauksien uhritkin vois laittaa vastuuseen teostaan, mitä sitä raiskaajaa tuomitsemaan

Hah, kun sanat loppuu kesken, solvaa. Solvaa ja väheksy. Todellinen älyn riemuvoitto. :D
Kyllä joku pikkumies tai -nainen voi olla todella ylpeä ku sä siellä pulpetin takana seisot...

Voisitko jo paljastaa, että missä ammatissa sä työskentelet? Alan oikeasti epäilemään vahvasti sitä valepsykologin pestiä.

Etkö sä oikeasti kykene mihinkään älylliseen keskusteluun? Sun ulosanti on niin helvetin heikkoa, että sä vedät aina tasaisin väliajoin ton solvauskortin.

Mä toivon, että sulle ei ikinä tule omia lapsia. Ja jos tulee, toivon että ne otetaan huostaan. Sun kasvatuksesta tuskin syntyy mitään tasapainoista.

Voisitko jo paljastaa, että missä ammatissa sä työskentelet?

No siis, jos se ammatti liittyy johonkin psykologian laitokseen, ni mää luulen, että se on enintään joku talonmies. Ihan jo kirjoitusvirheiden ja kieliasun perusteella ei oo mitenkään mahdollista, että koulutusta ois muuhun. Eikä kyllä ikääkään, harva yli kolmekymppinen alkaa mitään inttijuttuja ottamaan esiin. Varmaan just päässy intistä, pitäny sitä ennen välivuoden, ja nyt menny talkkarinhommiin. Sinnekin suhteilla.

Hyvä on.. pitäkää tunkkinne. Eiköhän se ole jo selvää miten osalle uppoaa kaikki ja osalle osa ja joillekkin ei mikään asiaan liittyvä. Jokaiselle näistä kolmesta vaihtoehdosta on syynsä ja selityksensä.. yksinkertaistettuna asia on niinkin yksinkertainen että toiset pitävät arvossa perinteisiä malleja vastustaen ainakin osaa näistä vaatimuksista ja toiset uudistusmielisinä sallivat mitä vaan tähän aiheeseen liittyen.
Solvaaminen ja fanittaminen ovat kumpikin tapa ilmaista omaa kantaa asiaan, asiaan joka ei meistä ketään edes kummoisesti koskettaa. Minä en pidä homoista koska niistä on henkilökohtaisesti ikäviä kokemuksia.. irstaat paskat kehtaavat tulla pokailemaan ja ehdottelemaan ällöttäviä juttuja jotka saavat oksennuksen nousemaan kurkkuun. Tulen kuitenkin toimeen homoseksuaalien kanssa ja niitä on tuttavapiirissäkin ollut ja hyvin ollaan samaan autoon mahduttu. Tämä sama ilmiö pätee mutiaisiin, en pidä niistä kun tulevat tänne pilaamaan huoltosuhdetta ja vapaiden vuokra-asuntojen markkinoita sekä miespuoliset rötöstelemään ja raiskaamaan. Tulen kuitenkin toimeen ulkomaalaistaustaisten kanssa ja onpa kavereinakin useita väriin katsomatta. En ole tuomari enkä siten mitään tuomitsemaan ketään, mitä nyt vääryyttä nähdessäni saatan oikaista käsivarttani tehdäkseni siitä lopun. Periaatteet olen omasta mielestäni luonut ihan kohtuu terveelle pohjalle, arvostan ihmisiä jotka ansaitsevat arvostuksen ja halveksun ihmisiä jotka toimivat halveksuttavasti.

Homot saakoot ne avioliittoa vastaavat oikeudet puolestani, lukuunottamatta adoptio-oikeutta, perusteena vaikkapa se että jo heteroparit muodostavat sellaiset jonot kyseisessä prosessissa ettei sinne näitä puppeleita tarvitse lisätä. Elämä on valintoja ja homous on sellainen valinta jonka tulisi ohjata luonnollisesti lapsettomuuteen, kun ei niitä lapsia ole homoseksillä ensimmäistäkään alullepantu.

Mitä tulee raamatulliseen/kristilliseen avioliittoon, sitä älköön ihminen menkö muuttamaan miksikään. Kun sen alkuperä on Pyhä, niin pidettäköön se sellaisessa arvossa mikä sille on sopivaa. Ikävä kyllä, monissa maissa homo papit siunaavat homoliittoja kirkossa, toisaalta kertoohan se jotain kirkkokunnasta.. he eivät instituutiona edusta Luojaa. Sen verran olen kyseistä opusta opiskellut että tiedän varmaksi sanoa.. raamatun Jumala on vihkinyt homoja ennenkin.. tuhoon.

2. Pietarin kirje 2:, 6*ja polttamalla Sodoman ja Gomorran kaupungit poroksi langetti niille tuomion ja asetti siten jumalattomille mallin tulevaisista 7*ja vapautti vanhurskaan Lootin, jota lakia uhmaavien ihmisten antautuminen irstauteen vaivasi suuresti – 8*sillä se, mitä tuo vanhurskas mies näki ja kuuli asuessaan heidän keskuudessaan päivästä päivään, piinasi hänen vanhurskasta sieluaan heidän laittomien tekojensa takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom