Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei homoseksuaalisuus ole niinkään mikään valinta, ne ihmiset vaan tietää sen ja se tuntuu oikealta.
Sähän olit itse joskus homostellut nuoruudessasi, miten päätit ettet haluakkaan olla homo?

Onhan se valinta jos on testannut kahta eri merkkiä.. miestä ja naista.. ja päätynyt toiseen vaihtoehtoon.
Itse EN ole testannut mies sukupuolta eli en ole homostellut.. pientä sanomisien vääristelyä ilmoilla. Sen sijaan poikuus meni 12 kesäsenä ihan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Niinhän se taitaa loppujenlopuksi olla, että nämä homoseksuaalisuutta "omaksi valinnaksi" kutsuvat ovat sisimmiltään juuri itse homo- tai biseksuaaleja. Omien tunteiden tukahduttaminen aiheuttaa sitten näitä katkeria homovastaisia mielenilmauksia.

Kenen valinta se on jos ei jokaisen oma valinta? Vittu että osaa olla kujaista jengii.. laajennetaanko miten montaa asiaa koskemaan sama asia? Raiskaajakaan ei itse päätä tekoaan loppujenlopuksi eihän? No ei tietenkään, raiskaajaksi synnytään. Ylitseymmärtäjien tapanahan on ymmärtää että neekerikin raiskaa vain koska ei tiennyt tekevänsä väärää, ja homoksi synnytään jne.
Hyvät ihmiset, nää teidän homostelun puolustuspuheet saavat mut oksentamaan pian.

Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä? Apt. 13:9-10
lol alan käyttään tota, kovaa trash talkia

Kenen valinta se on jos ei jokaisen oma valinta? Vittu että osaa olla kujaista jengii.. laajennetaanko miten montaa asiaa koskemaan sama asia? Raiskaajakaan ei itse päätä tekoaan loppujenlopuksi eihän? No ei tietenkään, raiskaajaksi synnytään. Ylitseymmärtäjien tapanahan on ymmärtää että neekerikin raiskaa vain koska ei tiennyt tekevänsä väärää, ja homoksi synnytään jne.
Hyvät ihmiset, nää teidän homostelun puolustuspuheet saavat mut oksentamaan pian.
Kyllä minä ainakin olen ihan syntynyt heteroksi, koska mitään vetoa en ole samaan sukupuoleen koskaan tuntenut. En myöskään ole tuntenut vetoa raiskata ketään.

Paavali ei kuitenkaan ole jeesus joten ei ole vieläkään lainausta jossa jeesus kieltää homot. Yhä odotellessa.

Penalla on edelleen muumit kateissa laaksosta, ei siis mitään uutta tälläkään viikolla.

Paavali ei kuitenkaan ole jeesus joten ei ole vieläkään lainausta jossa jeesus kieltää homot. Yhä odotellessa.

Penalla on edelleen muumit kateissa laaksosta, ei siis mitään uutta tälläkään viikolla.

Oletko noin yksinkertainen vai esitätkö vain? Eihän Jeesus ole kirjoittanut sanaakaan raamatusta, vaan hänen sanomisiaan ja tekemisiään ja ohjeistuksiaan kirjasivat ylös hänen apostolinsa, eikä heistäkään jokaisella ole osuutta raamattuun päätyneistä teksteistä.

Jäpittäjällä edelleen pallo hukassa, ei siis mitään uutta tälläkään viikolla.

Oletko noin yksinkertainen vai esitätkö vain? Eihän Jeesus ole kirjoittanut sanaakaan raamatusta, vaan hänen sanomisiaan ja tekemisiään ja ohjeistuksiaan kirjasivat ylös hänen apostolinsa, eikä heistäkään jokaisella ole osuutta raamattuun päätyneistä teksteistä.

Jäpittäjällä edelleen pallo hukassa, ei siis mitään uutta tälläkään viikolla.

Kyllähän jeesuksen puheita on sinne paljon kirjattu, niissä vaan on unohdettu homot.

Laitan nyt vaikka tiedän ettei sinua oikeasti kiinnosta Paavalin arvovalta vaan kunhan länkytät. Ehkä joku muu saa tästä uutta tietoa.

Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän (Paavali) on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen. Apt 9:15

Eli Jumala asetti Paavalin viemään evankeliumi pakanoille (meille). Voit itse kysyä Jumalalta onko tämä oikea evankeliumi.

Jeesuksen maanpäällinen vaellus taas oli nimenomaan Israelin kansan keskuudessa:

"Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö". Matt 15:24

Tarkoittaako tämä sitten, että pakanat eivät pääse osalliseksi Jeesuksen sovitustyöstä (joku kuitenkin olisi vetänyt kohta tämän johtopäätöksen)? Ei toki. Ks. Joh. 10:16

Eli lyhyesti Jumala Paavalin kautta ilmoittaa myös pakanoille, etteivät huorintekijät, epäjumalanpalvelijat, avionrikkojat, hekumoitsijat, homoseksuaalisuuden harjoittajat, varkaat, ahneet, juomarit, pilkkaajat eivätkä anastajat peri taivasten valtakuntaa ilman parannuksen tekoa.

Mutta onko sillä Paavalilla/Saulilla oikeasti niin väliä kun ei ole apostolikaan kuin paperilla, tämä wannabe-apostoli ei ollut nähnyt Jeesusta, ristiinripustelua eikä ylösnousuja...ainoa kontakti koko aiheeseen oli valoilmiö Damaskuksen polulla...nakertaa mielestäni melkoisesti auktoriteettia, meilläpäin kun nämä valoilmiöiden todistajat kuolaa Esson kulmapöydässä ja pelaa sossurahat jassoon.

No joo, alkaa tietty olla aika matalalentoa itse kullakin...ratkaisuehdotus:

Homot saavat kirkollisverosta 25% huojennuksen ja menevät naimisiin maistraatissa tai missä tykkäävät (ei kirkossa).

Oot vissii Bi, kun et ymmärrä että joitakin kiinnostaa VAIN ja ainoastaan ne tytöt tai pojat sillee seksuaalisesti. Ei se ole silloin mikään valinta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Antakaa jo olla pojat(japi, hey-kee jne.). Jos faktoista joutuu väittelemään niin homma menee jo vähän huolestuttavaks. Homous on valinta, just joo... Tästä varmaan päästään kohta evoluutioon ja kuinka se on joku salaliitto ja mitäs sitten sen jälkeen. Painovoima?

Oot vissii Bi, kun et ymmärrä että joitakin kiinnostaa VAIN ja ainoastaan ne tytöt tai pojat sillee seksuaalisesti. Ei se ole silloin mikään valinta.

Vitun idiootti.. opettele lukemaan.. mä olen kysellyt et josko löytyis sellaisia homoja jotka ovat kokeiltuaan molempia päätynyt toiseen.. ja kyselin et mikä oli ratkaiseva tekijä päätöksessä.. jos sä et tajua tuota sanojen asettelua niin pidä naamas kii? KAHDEN VÄLILTÄ KUN VALITSEE TOISEN NIIN SE NIMENOMAAN ON VALINTA.. vittu että voi yksinkertaisetki asiat olla ihan homo vaikeita joillekki.

Mutta onko sillä Paavalilla/Saulilla oikeasti niin väliä kun ei ole apostolikaan kuin paperilla, tämä wannabe-apostoli ei ollut nähnyt Jeesusta, ristiinripustelua eikä ylösnousuja...ainoa kontakti koko aiheeseen oli valoilmiö Damaskuksen polulla...nakertaa mielestäni melkoisesti auktoriteettia, meilläpäin kun nämä valoilmiöiden todistajat kuolaa Esson kulmapöydässä ja pelaa sossurahat jassoon.

Hyviä pointteja, mutta Paavali ei mielestäni esiintynyt wannabe apostolina vaan hyvin nöyränä, ks. allaoleva lainaus:

'Mutta kaikkein viimeiseksi hän näyttäytyi minullekin, joka olen ikäänkuin keskensyntynyt.
Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.' 1. Kor. 15:8-10

Toinen kohta, jossa Paavali sanoo nähneensä Jeesuksen on Apostolien teot 26:16-18.

Myös Paavalista riippumaton lähde sanoo Paavalin nähneen Jeesuksen, joten apostolin nimitys on pätevä jos kriteerinä on Jeesuksen näkeminen muiden apostolisien tunnustekojen lisäksi.

'Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut-Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit-että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä".' Apt. 9:17

Paavalin maine oli tuossa kohtaa (ja vielä Paavalin uskoontulon jälkeenkin) kristittyjen keskuudessa niin huono, että itse pidän sitä luotettavana todistuksena.

Lukaise tuo Apostolien tekojen 9. luku jos joudat. Siinä selviää paljon muutakin Paavalin kutsumiseen liittyvää. Ei viitsi tukkia tätä keskustelua lainauksilla kun tämä ei suoraan liity aiheeseen.

Antakaa jo olla pojat(japi, hey-kee jne.). Jos faktoista joutuu väittelemään niin homma menee jo vähän huolestuttavaks. Homous on valinta, just joo... Tästä varmaan päästään kohta evoluutioon ja kuinka se on joku salaliitto ja mitäs sitten sen jälkeen. Painovoima?
Evoluutio on salaliitto ja maailmanlopun ajat Jeesuksen uusine tulemisine ovat ihan oven takana. Kyllä näitä juttuja hulluilla aina riittää. Yritetään ehkä vaan saada näitä henkilöitä tajuamaan oma irrationaalisuus ja hakeutumaan hoitoon.

Ottasko rinkelin vai ottaisko hodarin... vaikea valinta.. valitsen rinkelin. Samalla tavalla se homostelijakin valitsee: ottasko rinkelin vai ottasko hodarin.. hodari maistuu mulle.

Tuossa kaksi valintaa.. samalla tavalla eteen astuu valinta vastakkaisen sukupuolen ja saman sukupuolen välillä. Jos noin yksinkertainen asia ei mene jakeluun niin sääliks käy.

Antakaa jo olla pojat(japi, hey-kee jne.).

Joo antakaa tosiaan olla.. menkää vaikka homoilemaan aikanne kuluksi.

Ai vertaat evoluutioTEORIAA ja painovoimaLAKIA? Ei hyvin mene. Pidetään keskustelu siitä kuitenkin uskontothreadissa minne se kuuluu.

Ai vertaat evoluutioTEORIAA ja painovoimaLAKIA? Ei hyvin mene. Pidetään keskustelu siitä kuitenkin uskontothreadissa minne se kuuluu.

Painovoimateoria.

Ottasko rinkelin vai ottaisko hodarin... vaikea valinta.. valitsen rinkelin. Samalla tavalla se homostelijakin valitsee: ottasko rinkelin vai ottasko hodarin.. hodari maistuu mulle.

Tuossa kaksi valintaa.. samalla tavalla eteen astuu valinta vastakkaisen sukupuolen ja saman sukupuolen välillä. Jos noin yksinkertainen asia ei mene jakeluun niin sääliks käy.
Jos jotain miestä kiihottaa vain toiset miehet, mutta naiset aiheuttavat lähinnä vastenmielisen reaktion, onko se todella "valinta"? Hodari vai kilo paskaa, kumpi maistuu paremmin.

Suositut

Back
Ylös Bottom