PanostajaPena
Banned
Ei homoseksuaalisuus ole niinkään mikään valinta, ne ihmiset vaan tietää sen ja se tuntuu oikealta.
Sähän olit itse joskus homostellut nuoruudessasi, miten päätit ettet haluakkaan olla homo?
Onhan se valinta jos on testannut kahta eri merkkiä.. miestä ja naista.. ja päätynyt toiseen vaihtoehtoon.
Itse EN ole testannut mies sukupuolta eli en ole homostellut.. pientä sanomisien vääristelyä ilmoilla. Sen sijaan poikuus meni 12 kesäsenä ihan vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Niinhän se taitaa loppujenlopuksi olla, että nämä homoseksuaalisuutta "omaksi valinnaksi" kutsuvat ovat sisimmiltään juuri itse homo- tai biseksuaaleja. Omien tunteiden tukahduttaminen aiheuttaa sitten näitä katkeria homovastaisia mielenilmauksia.
Kenen valinta se on jos ei jokaisen oma valinta? Vittu että osaa olla kujaista jengii.. laajennetaanko miten montaa asiaa koskemaan sama asia? Raiskaajakaan ei itse päätä tekoaan loppujenlopuksi eihän? No ei tietenkään, raiskaajaksi synnytään. Ylitseymmärtäjien tapanahan on ymmärtää että neekerikin raiskaa vain koska ei tiennyt tekevänsä väärää, ja homoksi synnytään jne.
Hyvät ihmiset, nää teidän homostelun puolustuspuheet saavat mut oksentamaan pian.