Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ihmisten kirjoittamahan se on ja eipä me kovin täydellisiä olla. Ja kun otetaan huomioon miten pitkän ajan kuluessa raamattu on kirjoitettu ja miten se punainen lanka on säilynyt sinä aikana on kyllä aika mieletöntä.
Tässä taitaa olla ensimmäinen fakta, minkä oot ottanut selville tässä yli 40 sivua käydyssä keskustelussa. Onnittelut.Piti ihan käydä lukemassa tuon kansalaisaloitteen adoptio-oikeus osio että on kärryillä.
voit varmaan raamattu-asiantuntijana viilata sitten pilkkua ja kertoa missä meni vikaan, mutta pointti on kuitenkin selvä, ja kirjoittaja aivan oikeassa
Penalla on Raamatun Valitut Palat, mistä löytyy vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Vartiotorni.Tästä voisi olettaa että PanostajaPena on lukenut koko Raamatun ja ulkomuistista tekstiä vetelee. Epäilen kuitenkin.
Vastustatko sukupuolineutraalia avioliittoa siinäkin tapauksessa, että nuo solmitaan kaikki maistraatissa?Valtiokirkko (ja kirkollisvero) on alunperin ollut huono ratkaisu ja siitä johtuu tämäkin vääntö aika pitkälti. Jotkut toki voivat muista syistä etsiä raamatusta hyväksyntää homoudelle ja synnille muutenkin, mutta voin ajan säästämiseksi kertoa näille etsijöille että ette tule löytämään lohdutusta.
Penalla on Raamatun Valitut Palat, mistä löytyy vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Vartiotorni.
- - - Updated - - -
Vastustatko sukupuolineutraalia avioliittoa siinäkin tapauksessa, että nuo solmitaan kaikki maistraatissa?
Puolustan kuitenkin raamatun kantaa ehdottomasti ja minua ärsyttää suunnattomasti yritykset saada homo- & lesboliitoille Jumalan siunaus (edes kirkkohäiden muodossa). Kirkko kun nyt toistaiseksi ainakin virallisesti on kristillinen; asian todellisesta laidasta voi kyllä olla montaa mieltä, senverran kaukana on meidänkin rakas kirkkomme raamatun sanasta...
Puolustan kuitenkin raamatun kantaa ehdottomasti ja minua ärsyttää suunnattomasti yritykset saada homo- & lesboliitoille Jumalan siunaus (edes kirkkohäiden muodossa).
Mutta Jumala ei jälkimmäistä.Ortodoksipapit siunaavat niin hetero- kuin homosuhteita.
Mutta Jumala ei jälkimmäistä.
alexandrantonia sanoi:Ortodoksipapit siunaavat niin hetero- kuin homosuhteita.
alexandrantonia sanoi:Tunnet Jumalan henkilökohtaisesti?
oodee sanoi:Suurelta osin juuri tämän takia asiasta keskusteleminen on niin pirun vaikeaa. Kirkollinen vihkiminen ja avioliittolaki sotketaan niin pahasta keskenään, että juttua on mahdoton jatkaa.
Kirkollinen vihkiminen ja avioliittolain muuttaminen eivät siis liity nykymuodossaan mitenkään toisiinsa. Mutta jostain syystä kirkollista vakaumustaan puolustavat ärsyyntyvät. Joten: mitä ärsyttävää siinä on, että homot ja lesbot eivät ole vaatimassa oikeutta kirkolliseen vihkimiseen?
Ovatko mainitsemasi ortodoksipapit uskossa Jeesukseen? "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." Matt 7:21
On olemassa muotomenot, tapakristillisyys ja leipäpapit.