Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko siis teikäläisessä jotain, joka aivan erityisesti vetää homoja puoleensa? Tai Oletko jotenkin epätavallisen herkkä havaitsemaan homoseksuaalisia lähestymisiä, jos joku erehtyy vaikkapa moikkaamaan teikäläistä pikkurilli vinossa? Pelkäätkö, että joku (mahdollisesti kuvittelemasi) homo käännyttää sinut vielä hintiksi? Uskon, että aika moni fobia on perujaan juuri omasta epävarmuudesta.

Muutama on tullut sepostamaan jotain mun nypityistä kulmista (joo en tykkää Yhdistyneistä Kulmakarvoista).. ei ne tapaukset oo tullut moikkaamaan, vaan mm. ehdottanut että ottaa suihin.. tai et lähden mukaan baarin päätteeksi peuhaamaan jne. Eli ihan suoria seksi ehdotuksia on sadellut, häpeilemättömiä homonaamoja.. entinen minä olis leiponut näköön mutta olen tosi chilli jäbä nykyään niin otan huumorilla.
Ei en pelkää että mikään tai kukaan käännyttäisi miksikään.. ja olen ihan sata varma omasta naisiin päin kallellaan olevasta seksuaalisuudestani, pidän kyllä peppu kivasta.. naisen kanssa. Ajatuskin jostain homosteluista saa ykä efektin aikaan.

Ei normaalia itsevarmaa heteromiestä homot ja niiden lähentelyt haittaa
No ei mua niin kauan haitannutkaan kunnes mun oman saunani lauteilla alkaa sävyt olemaan sellaisia että oletko ja jos olet niin ollaan yhdessä vaan.

Mikä sua niissä niin paljon harmittaa ja pelottaa kun threadin alkupuolella myönsit että nuorempana itekkin olet käynyt ruskeaa reikää suukottelemassa ja sen alla olevia kasseja nuoleskelemassa tai jotain vastaavaa, kertoo ehkä siitä että olet itse pelkäämäsi piilohomo, olet kaverillesikin sen tunnustanut ja saunassa kielsit kaiken kuten juudas jeesuksen aikoinaan, älä välitä, ennen kuin "kukko" kolmasti laukeaa voit myöntää itsellesi mikä olet.

Harmittaa se niiden irstaiden homojen häipeilemätön käytös.. keskenään voisivat illakoida mutta perkele ku tullaan yrittämään tälläistä streittii kaverii mukaan niihin ällöihin juttuihinsa. Pelottaako homot? Ei... olenko myöntänyt homoselleeni? En.. tiedustelin vain että eikös se ole aika perus läppää että nuorena seksuaalisia kokemuksia voidaan kaverien kanssa käsitellä ilman että siinä mitään homoa olisi. Sä olet jäpittäjä mestari tuossa toisten sanomisien vääristelyssä ja veikkaan että jos olet irl samanlainen niin naamaski on aika moneen kertaan uudelleen muotoiltu.

No ei oo yhtään miehistä homoa tullut vielä vastaan. Ja aika monta homoa kyllä tullut elämän varrella vastaan. En silti väitä etteikö niitä olisi mutta aika vähemmistössä tuntuvat olevan.

Juu, samanlaisia ämmiä ne homot on kaikki. Jos joku on eri mieltä, niin esittää sitten muutamia esimerkkejä noista miehisistä julkihomoista.

Pitäisikö pastori Ssempa kutsua saarnamatkalle Suomeen, täällä voisi olla kasapäin otollisia opetuslapsia?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mut tosiaan onhan niitä "piilohomojakin" tottakai, mikä syynä piilotteluun? Osa haluaa varmasti itsekkin kieltää itsensä, osa pelkää että saa turpaansa jos paljastaa sisäisen lällykkä homonsa.

Tarkoitatko kaappihomoja? Uskoisin, että kaappihomoja on todella paljon. Luulen myös yhden syyn piilotteluun olevan se, että pelätään miten lähipiiri suhtautuu. Ja kun olen näitä teidän perseenkairaamishinttifägäri keskusteluja katsellut, niin en yhtään ihmettele.

Jos taas tarkoitat homoja, jotka eivät vastaa perinteistä stereotypiaa, niin mitä ihmeellistä siinä on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mää en pysty olla heittämättä yhtään bensaa liekkeihin. Mun on ihan pakko vastata tuleen tulella, sen verran tota paskaa on tähän topiciin tullut. Mää keksin yhden homon, joka pitää nahkahousuja. Voisko PanostajaPena ja Wääntäjä kertoa, että jos Rob Halford adoptois (siis jos ei sillä ole, en tiedä) lapsen jonkun mahdollisen miesystävänsä kanssa, niin kiusattaisiinko sitä lasta? Siis muustakin syystä, kuin että rahaa ehkä on keskivertokersaa enemmän, ja isä on elävä legenda.
Judas+Priest+Gibson+Amphitheatre+Universal+8KMjBT1xYtul.jpg

Voisko Wääntäjä lisäksi imitoida videokameralla sitä nussivien homojen karjumista, että tarpeen tullen tunnistan sen? Laitat sitten vaikka youtubeen sen pätkän.

Sit on vielä tää Azis. Sillä on mun tietääkseni biologisia lapsia. Oon kattonu tän videon monta kertaa, mutta mulla on vähän sellanen fiilis, että se saattas SILTI olla homo. Tai siis homostelija, homppeli, hinttapuli, mitä näitä nyt on. Voisitteko katsoa tän videon, ja kertoa mulle, onko se homo? Koska mää en nyt oo ihan varma.

Pikkuisen kapeasta putkesta katsot sinäkin maailmaa. ensinnäkin Halford voisi olla vain omien "lastensa" isä - edelleen nuo teuvolomanien "lapset" saisi samaa kiusaamista, on sitten Halford jonkun "isä" tai ei.

Sitä paitsi, luuletko että monikaan maailmassa tuntee jotain Juutas papin laulajaa, vaikka sulle se on kova juttu?

- - - Updated - - -

Nyt osuit kuule asian ytimeen. Näitä kaappihomoja taitaa tässäkin keskustelussa olla ainakin pari nimeltä mainitsematonta henkilöä.

Voi Jeesus että joukossamme on taas yksi älyn jättiläinen.

kun vastustaa homoavioliittoja, on oikeesti kaappihomo.

Eli sun logiikan mukaan kun menee sivariin, onkin oikeesti sotahullu? ja menee sivariin siksi, ettei paljastuisi sotahulluksi?

ja mä äänestin saulia viime vaaleissa siksi, etten paljastuisi vihreäksi?

ja mulla on vaimo ja liuta lapsia ja perhe perustettu vain siksi etten paljastu homoksi?

Kerron inhoavani jokereita siksi, etten paljastu Jokeri-faniksi?

Anna mun kaikki kestää.

Vittu mikä idiootti...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sekö että joidenkin vähä-älyisten idioottivanhempien retardilapset kiusaa koulussa homoparien adoptiolapsia on sitten riittävä syy olla antamatta homoille sitä oikeutta? Samasta syystä voitaisiin kieltää adoptio heteropareiltakin. Kiusaa ne retardit niitäkin

Sitä paitsi, luuletko että monikaan maailmassa tuntee jotain Juutas papin laulajaa, vaikka sulle se on kova juttu?

No onhan toi nyt jo melkeen yleissivistystä tietää tuo.

Sekö että joidenkin vähä-älyisten idioottivanhempien retardilapset kiusaa koulussa homoparien adoptiolapsia on sitten riittävä syy olla antamatta homoille sitä oikeutta? Samasta syystä voitaisiin kieltää adoptio heteropareiltakin. Kiusaa ne retardit niitäkin
Joidenkin mielestähän tässä kiusaamisessa ei ole mitään vikaa. Kertoo heistä kasvattajina. Eikös se niin tuppaa menemään, että ne retardit lisääntyy kovimmalla tahdilla..

Harmittaa se niiden irstaiden homojen häipeilemätön käytös.. keskenään voisivat illakoida mutta perkele ku tullaan yrittämään tälläistä streittii kaverii mukaan niihin ällöihin juttuihinsa. Pelottaako homot? Ei... olenko myöntänyt homoselleeni? En.. tiedustelin vain että eikös se ole aika perus läppää että nuorena seksuaalisia kokemuksia voidaan kaverien kanssa käsitellä ilman että siinä mitään homoa olisi. Sä olet jäpittäjä mestari tuossa toisten sanomisien vääristelyssä ja veikkaan että jos olet irl samanlainen niin naamaski on aika moneen kertaan uudelleen muotoiltu.

"kadut opetti" puolittain. Et sillee.. on mullaki omat "nuoruuden homostelut" kokeiltuna

Ei tuota paljon vääristelemään pysty, vakuuttele nyt mitä vakuuttelet. Tuli jo ekoilla sivuilla selväksi että mies sulle maistuu, et vain myönnä sitä itsellesi.

Oma entinen paras kaverini paljastui ikävästi olevansa meikän perään...

..mulle oli selvää että se kyseli sitä siinä lauteella ihan sillä et jos olisin sanonut et joo homohan minä niin se olis varmaan käynyt lähenteleen

:D Siis se ei lähennellyt, eikä ehdotellut edes mitään, mutta sä olet varma että olis lähennellyt jos...

Oliko tämä muuten sama kaveri jonka kanssa aikaisemmin kerroit runkkailleesi yhdessä?

Tää on jo niin huono ketju, että tää on jo oikeestaan hyvä.
Eli et oikeasti tiedä ketään?Luulisi nyt julkisuudessa paistattelevien homojen joukkoonkin edes yksi tuollainen miehinen yksilö osunut, jos niitä kerran on vaikka kuinka paljon..
No eikö toi jo mainittu Halford kelpaa?
images
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/...AHp4Z_Z3JDokAqNWoS7GHO-s8Kw3rQuxJK001jJEOy-Y6

kait niitä tuolta lisää löytyy:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista

Suositut

Back
Ylös Bottom