PanostajaPena
Banned
Onko siis teikäläisessä jotain, joka aivan erityisesti vetää homoja puoleensa? Tai Oletko jotenkin epätavallisen herkkä havaitsemaan homoseksuaalisia lähestymisiä, jos joku erehtyy vaikkapa moikkaamaan teikäläistä pikkurilli vinossa? Pelkäätkö, että joku (mahdollisesti kuvittelemasi) homo käännyttää sinut vielä hintiksi? Uskon, että aika moni fobia on perujaan juuri omasta epävarmuudesta.
Muutama on tullut sepostamaan jotain mun nypityistä kulmista (joo en tykkää Yhdistyneistä Kulmakarvoista).. ei ne tapaukset oo tullut moikkaamaan, vaan mm. ehdottanut että ottaa suihin.. tai et lähden mukaan baarin päätteeksi peuhaamaan jne. Eli ihan suoria seksi ehdotuksia on sadellut, häpeilemättömiä homonaamoja.. entinen minä olis leiponut näköön mutta olen tosi chilli jäbä nykyään niin otan huumorilla.
Ei en pelkää että mikään tai kukaan käännyttäisi miksikään.. ja olen ihan sata varma omasta naisiin päin kallellaan olevasta seksuaalisuudestani, pidän kyllä peppu kivasta.. naisen kanssa. Ajatuskin jostain homosteluista saa ykä efektin aikaan.
No ei mua niin kauan haitannutkaan kunnes mun oman saunani lauteilla alkaa sävyt olemaan sellaisia että oletko ja jos olet niin ollaan yhdessä vaan.Ei normaalia itsevarmaa heteromiestä homot ja niiden lähentelyt haittaa
Mikä sua niissä niin paljon harmittaa ja pelottaa kun threadin alkupuolella myönsit että nuorempana itekkin olet käynyt ruskeaa reikää suukottelemassa ja sen alla olevia kasseja nuoleskelemassa tai jotain vastaavaa, kertoo ehkä siitä että olet itse pelkäämäsi piilohomo, olet kaverillesikin sen tunnustanut ja saunassa kielsit kaiken kuten juudas jeesuksen aikoinaan, älä välitä, ennen kuin "kukko" kolmasti laukeaa voit myöntää itsellesi mikä olet.
Harmittaa se niiden irstaiden homojen häipeilemätön käytös.. keskenään voisivat illakoida mutta perkele ku tullaan yrittämään tälläistä streittii kaverii mukaan niihin ällöihin juttuihinsa. Pelottaako homot? Ei... olenko myöntänyt homoselleeni? En.. tiedustelin vain että eikös se ole aika perus läppää että nuorena seksuaalisia kokemuksia voidaan kaverien kanssa käsitellä ilman että siinä mitään homoa olisi. Sä olet jäpittäjä mestari tuossa toisten sanomisien vääristelyssä ja veikkaan että jos olet irl samanlainen niin naamaski on aika moneen kertaan uudelleen muotoiltu.