Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästä ketjusta voipi vetää johtopäätöksen että homojen vaatimus oikeudesta kristilliseen avioliittoon on samaa luokkaa kuin että minä vaatisin oikeutta olla vapaamuurareiden suurmestari. Oman lisänsä soppaan tuo valtionkirkko joka vaikuttaa omineen avioliiton käsitteen tarkoittamaan nimenomaan kristillistä avioliittoa, vaikka avioliitto on käsitteenä täysin juridinen ja uskonnosta vapaa (avioliittoon liittyvät seremoniat sensijaan ovat tai eivät ole uskonnollisia). Raamatun mukaan homojen ei sovi kihnutella keskenään... so what? On sitä maailmassa uskontoja joissa sitä ei kielletä ja Suomessa on uskonvapaus ja vapaus olla uskomatta. Japanikin on 'selvinnyt' reilu vuosituhat sitten keisarista joka oli julkiumpihomo ja vasta kristinuskon myötä levisi homofobia sinnekin.

Kun tää ketjun otsikko nyt kuitenkin puhuu nimenomaan KRISTILLISESTÄ avioliitosta niin ei pitäisi olla epäselvää että jollei kristillinen kirkko homoja halua vihkiä, niin ei sitä siihen tule pakottaa.
JOS ketjun otsikko olisi 'homojen oikeus avioliittoon', joka on se varsinainen juridinen ongelma tällä hetkellä, niin lopputulema olisi juurikin päinvastainen: oikeusvaltiossa jossa on uskonvapaus, pitäisi kahden aikuisen ihmisen välistä liittoa kutsua juridisella termillä avioliitto, sukupuoliin katsomatta, siihen mitään uskonnollista sekoittamatta.

Ehkä tässä nyt jotkut homot yrittää saada kaikkea mahdollista ja mahdollisuuksien mukaan vielä kirkkoakin nöyryyttää. Paha vain että siinä sivussa koko juttu lässähtää läskiksi eikä saada aikaiseksi yhtään mitään niistä konkreettisista asioista.

Miten tuo adoptointi asia.. onko tosiaan niin että näille "kotia leikkiville" homostelijoille pitäs siihen kieroutuneeseen (epäluonnollinen) perherakenteeseen sysätä ulkopuolinen kärsijä? Näin se vissiin pitää olla.. jos homostelemalla ei voi kerran lisääntyä niin miksi helvetissä tuohon luonnottomuuteen pitäisi väenväkisin tyrkätä sellaista mikä siihen ei vaan kuulu?

Joku sanoi että parempi homojen perheessä kuin laitoksessa.. varmaan joo.. mut kenen mielestä? Lapsen mielestäkö? Uskoo kuka haluaa, sellaista lasta jonka "isit" hakee koulusta käsi kynkässä kiusataan sata varmasti, ja lapsen itsetunto kärsii siitä ja minä kuvakin tuppaa vääristymään. Mut eihän sillä taida olla tälläisten kannattajakunnan mielestä niin väliä kunhan Teppo ja Kake saa homostelun ohella leikkiä kotia ja työntää jotain nulikkaa kärryissä piknikillään. Kuvottavaa shittii. Melkeen käy kateeks Venäjän meininkiä.

En mä kyllä keksi mitä kamalaa tasa-arvon vaatimisessa on? Minun mielestä aika loogista toivoa ja vaatia samanlaisia oikeuksia mitä n+m pareilla. Timsen havaintoja:

Sanoinko mä, että siinä on jotain kamalaa? Totesin vain, että tasa-arvon vaatiminen lienee se yleisin syy, eikä homoja varmaan juurikaan kiinnosta, mitä raamattu heistä on mieltä.

No mulla on kaveri joka on homo ja olisi mieluummin puolisonsa kanssa avioliitossa kuin rekisteröidyssä parisuhteessa. Ihan siitä syystä et ne olis heteropareihin verrattaessa tasa-arvoisessa asemassa.

Ja nyt on siis kyse juurikin homosta jonka käytöksestä, puhetavasta tai pukeutumisesta ei huomaa mitään mikä viittaisi homouteen, mitä ikinä kuvittelet niiden edes olevan. Ihan niinkuin suurin osa homoista on, semmosia perusäijiä joita et katukuvassa homoksi tunnista.

Tiedän, että suurin osa homoista on ihan perusäijiä. Se on ihan selvää, kun ottaa huomioon, että n. 6% suomalaisista on homoja. Suurinta meteliä homoudesta nyt vain pitää se pieni osa homoista, jotka näyttävät ja pukeutuvat kuin BB:stä tuttu Homo-Niko. Enemmistö homoista, jotka sitä homouttaan eivät väkisin tuo esille, eivät yleensä ole myöskään vaatimassa tasa-arvoa. Kyllä niitä "tavallisia" homojakin varmasti on, jotka haluavat naimisiin.

Tää nyt perustuu vain mun omiin havaintoihin, joten älkää ottako herneitä nenään.

Miten tuo adoptointi asia.. onko tosiaan niin että näille "kotia leikkiville" homostelijoille pitäs siihen kieroutuneeseen (epäluonnollinen) perherakenteeseen sysätä ulkopuolinen kärsijä? Näin se vissiin pitää olla.. jos homostelemalla ei voi kerran lisääntyä niin miksi helvetissä tuohon luonnottomuuteen pitäisi väenväkisin tyrkätä sellaista mikä siihen ei vaan kuulu?

Joku sanoi että parempi homojen perheessä kuin laitoksessa.. varmaan joo.. mut kenen mielestä? Lapsen mielestäkö? Uskoo kuka haluaa, sellaista lasta jonka "isit" hakee koulusta käsi kynkässä kiusataan sata varmasti, ja lapsen itsetunto kärsii siitä ja minä kuvakin tuppaa vääristymään. Mut eihän sillä taida olla tälläisten kannattajakunnan mielestä niin väliä kunhan Teppo ja Kake saa homostelun ohella leikkiä kotia ja työntää jotain nulikkaa kärryissä piknikillään. Kuvottavaa shittii. Melkeen käy kateeks Venäjän meininkiä.

Noh, eipä sitä ihminen yksinkään oikein pysty lisääntymään, silti maassa on lukematon määrä yksinhuoltajia. Ei lapselta niissäkään tilanteissa juuri mitään kysellä. Lasboille se lienee jopa ihan normaalia että pokataan baarista joku tökkäisemään ja aamulla heitetään pihalle... sitten 9kk päästä synnyttämään ja papereihin komeilemaan "isä tuntematon". :)

Toivottavasti vielä joskus yhteiskunta on siinä määrin parempi ettei käsikynkkään lastaan hakevien isien lapsia kiusata, vaan koko juttua pidetään yhtä normaalina kuin sitä, että lapsi asuu yksinhuoltajaäitinsä luona. Mitä tuohon loppukaneettiin tulee, niin siinä määrin on jo viimeisen vuosikymmenen aikana tapahtunut asenteissa muutosta Suomessa, että venäjän meininki pysyköön siellä venäjällä. Toivottavasti vastaavaa regressiota ei Suomessa tapahdu, en nyt ihan heti lähtisi olemaan kateellinen surkeista ihmisoikeuksista.

Jep.. muijanki lepakkokaverilla tollainen tilanne.. joku hiekkaneekeri tuuppas ja sillä hyvä.. ei se kyl mikään oikee lesbo edes ole, kännis menee kaikki mitä olen sivusta seurannut. Vissiin jotkut sen lepakko kaverit hylkäs ku meni lapsen pyöräyttämään. (nuoret homostelijat aika kovia bilehirmuja joten lapsi ikäänkuin torppaa sen menot nii "kaveritki" kaikkoaa).

Ei siinä muuten mitään mut ei ne homot mitään isiä ole.. ne on hinttejä jotka eivät voi lasta tehdä keskenään, eikä niille siihen vinoutuneeseen suhteeseen sellaisia tarvitse antaakkaan kun ei lapset kuulu siihen. Luonnossakin näkee jonkun asteista homoutta.. jotku harakka urokset saattaa keskenään munia jotain pyöreää kiveä jne. Mut eipä siitä kivestä niille poikasta kuoriudu.. vähän sama homma ihmisten kanssa.. työtäkööt jotain babyborn nukkea kärrissä siellä piknikillänsä.. sellaista joka paskoo vaippaan ku sitä syöttää.. mitä siihen enää muuta tarvitaan? Perheonni kukoistaa viellä ku papin sais siunaamaan niin mitäpä muuta sitä hinttari enää voisi toivoa?

Näitä kieroutuneita juttuja nykyään normalisoidaan sellaista tahtia että terve.. homot on ihan ok juttu makkarissa tehkööt jokainen mitä haluaa.. mutta johonki se raja pitää vetää ja minusta se raja on tuossa adoptio asiassa. Lapsella tulee olla adoptoidessa oikeus isään että äitiin. Jotkut reppana yh ihmiset eivät ole tässä mikään verrannollis ryhmä, itse ovat päätöksensä tehneet jos ovat jakaneet rasiaa randomisti jne.

Kuten PanostajaPenan lukuisista viesteistä tähän ja muihin ketjuihin käy ilmi, niin tästä maailmasta tosiaan löytyy paljonkin sellaisia ihmisiä jotka eivät ole millään tavalla kykeneväisiä vanhemmiksi, ja joiden paikka ei ylipäätään olisi vapaaana yhteiskunnassa muiden kanssa. Pena itse mitä parhain esimerkki tästä.

Homoseksuaalisuus ei kuitenkaan tee kenestäkään kykenemätöntä vanhemmaksi. Adoptioprosessissa perheen elinolot ja -tavat arvioidaan ulkopuolisen ihmisen toimesta melko tarkasti, joten jos siellä jotain "kieroutunutta" ja lapselle haitallista tapahtuu, niin sitten tätä adoptioa ei toteuteta.

PanostajaPenakin jo todistaa olemassaolollaan, kuinka eri sukupuolen edustajista koostuvat vanhemmat onnistuvat kasvattamaan tasapainoisen, älykkään ja ihailtavan ihmisyksilön. Näin hienoon lopputulokseen tuskin samaa sukupuolta edustavat vanhemmat pystyisivät.

E: Matti näytti ehtineen ensin.

Kyllä lapsella silti olisi hyvä olla niin nais, kuin mies kuvakin maailmassa, äiti ja isä hahmo.
En tiedä miten tämä kyseinen ongelma hoidettaisiin sitten homo tai lesboparin tapauksessa. Olisiko sitten joku suhteen ulkopuolinen läheinen ystävä, joka tarjoaa lapselle myös jotain tarttumapintaa toiseenkiin sukupuoleen?

Ihmeelliseksi on maailma mennyt, kun hinttareiden hommat - joissa samaa sukupuolta keskenään olevat sairaat perverssit lykkivät jäykkää kulliaan vuoronperään toistensa paskannusaukkoon - koetaan joissain piireissä luonnolliseksi toiminnaksi.

Evoluutio olisi lopettanut ihmiskunnan ajat sitten, jos homostelu olisi jotenkin luonnollista.

Kyllä lapsella silti olisi hyvä olla niin nais, kuin mies kuvakin maailmassa, äiti ja isä hahmo.
En tiedä miten tämä kyseinen ongelma hoidettaisiin sitten homo tai lesboparin tapauksessa. Olisiko sitten joku suhteen ulkopuolinen läheinen ystävä, joka tarjoaa lapselle myös jotain tarttumapintaa toiseenkiin sukupuoleen?
No kyllähän sitä lasta olisi varmaan ihan hyvä käyttää välillä kodin ulkopuolella muutenkin. Esim päivähoidossa, leikkipuistossa, sukulaisten luona jne.

Edelleen, on olemassa vaikka kuinka paljon yksinhuoltajamiesten ja -naisten kasvattamia lapsia, joilta tämä toisen sukupuolen vanhempi on puuttunut, ja joista on kasvanut täysin tasapainoisia ihmisiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mulla on kaveri joka on homo ja olisi mieluummin puolisonsa kanssa avioliitossa kuin rekisteröidyssä parisuhteessa. Ihan siitä syystä et ne olis heteropareihin verrattaessa tasa-arvoisessa asemassa.

Onko nää sitten lain määritelmän mukaan puolison oikeuksista eriarvoisia?? Ja jos on niin eikö fiksumpi vaatimus olisi kuitenki vaatia rekisteröitynyttä parisuhdetta avioliiton veroiseksi, sen sijaan, että vaadittaisiin oikeutta kristillisiin naimisiin. Tuntuu vähän hölmöltä vaatimukselta minusta, mutta sitä kyllä voin kannattaa, että nämä määritteet olisivat puolison oikeuksien puolesta tasa-arvoiset.

Jokainen homo on hetero parin jälkeläinen.. eikö tähän kiteydy koko ideologia perherakenteesta? Homous on tietoinen valinta.. sen valinnan tekevän pitäisi pystyä ymmärtämään ettei perherakenteeseen kuulu lisääntyminen eikä siten jälkeläiset/holhottavat. MUTTA EI.. pakko saada kun tasa-arvo ja ties mitä.

Ei tosin ole mitenkään keneltäkään pois jos näille lapsi holhottavaksi annetaan.. se vain ettei ole lapsen edun mukaista tälläinen mutta sivuseikkahan se vain.

Ihmeelliseksi on maailma mennyt, kun hinttareiden hommat - joissa samaa sukupuolta keskenään olevat sairaat perverssit lykkivät jäykkää kulliaan vuoronperään toistensa paskannusaukkoon - koetaan joissain piireissä luonnolliseksi toiminnaksi.

Evoluutio olisi lopettanut ihmiskunnan ajat sitten, jos homostelu olisi jotenkin luonnollista.

Ai saatana yks tämmönenkin eksynyt tänne.

Et varmaan tiennyt, että monet eläinlajitkin harrastavat homoseksuaalisuutta. Se oli myös antiikissa ja Japanin keisarikunnassakin yleistä.
Esimerkiksi Samurait olivat "sairaita perverssejä, jotka lykkivät jäykkää kulliaan vuoronperään toistensa paskannusaukkoon"

Mitäs mieltä olet niistä talvi- ja jatkosodass olleista sotilaista, jotka hakivat lohtua toisistaan; tämä ei välttämätä ollut tavatonta

Homoseksuaalisuden vastustus on asia, jota en ymmärrä, sillä eivät ne meistä heteroista kiinnostu. Maahanmuuttovastaisuudella sentään on jotain perusteita, mutta mikä vika homoissa on?

Vetäkää käteen vaan raamatunnussijat.

Miten toi sun eläin/antiikki/japanin keisari/samurai kokonaisuus muuttaa sitä tosiseikkaa ettei homojen hommat ole luonnollisia.. ihmisiä syntyy vain heteroseksin tuloksena.. homous on ulkosyntyinen tekijä ja tietoinen valinta, tai sit vaihtoehtoisesti joku virhe aivokemiassa kuten jotkut tutkijat sanovat. Oli miten oli.. irstasta shittii se on eikä niille pidä siihen mitään adoptio kakaroita ottaa kylkeen sijaiskärsijöiksi.

Homoseksuaalisuden vastustus on asia, jota en ymmärrä, sillä eivät ne meistä heteroista kiinnostu

Sä et taida olla tarpeeks komea kun olet saanut olla rauhassa. mä kerron nyt omia TOSI KOKEMUKSIA!

- kerran ollessani n. 15v tuli meidän seuraan sampoaukion ääres oleviin pöytiin joku vanhempi dena viski leka handus, kyseli et haluuks joku huikan.. mä olin siinä hyväs noste kännis ja totesin et anna ku maistan.. tempasin parin desin kierre huikan ja totesin et kiitos.. sit se äijä laitto käden mun munille ja totes et sait aika ison huikan et mitä hän saa vastineeks.. kaivoin puukon esiin ja totesin et mä voin veistää sen kukkopillin irtomalliseksi.. lähti äkäseen.

-kerran odotin junaa roin asemalla ku mutsi heitti mut yli tunti ennen lähtöä sinne.. ikää oli 15-16.. kysyin siinä sit ohikulkevalta porukalta (joku 4 muijaa 5 miestä) et saisko yhden röökin.. yks niist äijist tuli ja lappas mulle puoli askia röökiä handuun.. olin et jaa ei tarvis kyl.. sit ne oli et tuu heidän kaa tohon baarin puolelle juomaan.. olin et ei oo ikää.. ne vaa et mee pöytään he kantaa juomaa nenän eteen.. sit myöhemmin junassa mun vieres istui joku nisti joka oli ollut sinetäs katkaisus.. sen kaa mentiin ravintolavaunuun.. se röökiä heittänyt jäbä oli siel kans ja se tarjos mulle ja sille nistille keittoo, sit olin lopult ihan jurris ja se tarjoilua ylläpitänyt jätkä kävi muniin kiinni ja kertoi et nyt mennään vessaan niin hän ottaa suihin.. en jaksanut edes järkyttyä.. olinhan kokenut jo yhden viinan tarjoajan homostelu yritykset.. totesin vain et mä menen nyt et vedä homo hanskaas.. sit sanoin sille nistille tilanteen niin se meni ja pyys sitä homoa johonki tyhjään makuvaunuun.. ja putsas sen.

-tässä pari yhdistettyä tapahtumaa niiden samankaltaisuuden takia.. mulle tulee tyyppi baarissa (cuba) tiskillä viereen tilaamaan.. katsoo hetken ja tokasee: hei kivat kulmakarvat sulla ootko nyppinyt niitä? Mä et joo kyl mä nypin ku en tykkää YK:sta jne. Sit tulee jotain et tarjoon sulle minkä vaan trinkin mistä sä tykkäät.. ja jotain muuta paskaa.. myöhemmin sit jotain tulee perseelle läpsimään et lähdetkö tänään täältä yhdes mun kaa jne. Olen oppinut hillitsemään itseäni sen verran etten ala agreileen tai edes liioin puhumaan ikävästi.. molemmilla kerroilla olen todennut tyyliin et menen ihan itsekseni jos ei jotain kisua tartu hihaan, mut et miesten kanssa ei oo tapana alkaa millekkään.

Tälläistä.. en tiedä miten tollaiset pitäs ottaa? Positiivista että naisten ohella olis menekkiä miestenki suunnalta vai et onko mussa jotain homahtavaa et vedän sillä ikäänkuin muita homoja puoleeni? Nastyy shittii.

mikä vika homoissa on?

Ei kai mitään muuta kuin se et pitääks sitä suuntausta tuoda esille siinä määrin kuin sitä tuodaan? jotain fabvitosta jossa homonaamat neuvoo heteroa miten sisustaa pukeutua ajaa partaa yms. ikäänkuin ne osais sen yhtään paremmin.. ehei.. homot ei osaa yhtään mitään paremmin paitsi rasvata persereikää tottakai.

Onko nää sitten lain määritelmän mukaan puolison oikeuksista eriarvoisia?? Ja jos on niin eikö fiksumpi vaatimus olisi kuitenki vaatia rekisteröitynyttä parisuhdetta avioliiton veroiseksi, sen sijaan, että vaadittaisiin oikeutta kristillisiin naimisiin. Tuntuu vähän hölmöltä vaatimukselta minusta, mutta sitä kyllä voin kannattaa, että nämä määritteet olisivat puolison oikeuksien puolesta tasa-arvoiset.

Joo siis en itsekään liputa minkään kirkon käytäntöjen muuttamisen puolesta. Meni ehkä vähän offtopiciks mun osalta kun aloin puhumaan laajemmin tuosta homojen avioliitosta lain edessä, enkä niinkään seurakunnan siunaamasta avioliitosta. Mutta kuten jo aikaisemmin sanoin niin se avioliitto ei ole mikään kirkon yksinomistama juttu. Maistraatissakin voidaan vihkiä avioliittoon. Miks ei sitä yksinkertaisesti voisi kutsua avioliitoksi siinä missä heteroillakin?

Miten toi sun eläin/antiikki/japanin keisari/samurai kokonaisuus muuttaa sitä tosiseikkaa ettei homojen hommat ole luonnollisia.. ihmisiä syntyy vain heteroseksin tuloksena.. homous on ulkosyntyinen tekijä ja tietoinen valinta, tai sit vaihtoehtoisesti joku virhe aivokemiassa kuten jotkut tutkijat sanovat. Oli miten oli.. irstasta shittii se on eikä niille pidä siihen mitään adoptio kakaroita ottaa kylkeen sijaiskärsijöiksi.

Oma valinta se nyt ei ainakaan ole, ja jos voidaan osoittaa että se on kiinni geeneistä/avoista/mistävaan on se luonnolista, sillä "virheet" kuuluvat luontoon.

Se, että homoseksuaalisuutta on esiintynyt noin pitkään tukee sitä, että se on luonnollista. Tietty prosentti ihmisistä on luonnollisista syistä homoseksuaalisia, mutta se ei vaikuta lajin kehittymiseen, koska "virhe" on vain mitättömällä osalla koko ihmiskunnassa.

Mikä vika homoissa on?

Monet joilla on hyvin jyrkkiä homovastaisia mielipiteitä on mahdollisia latentteja homoseksuaaleja ja julistamalla homovihaansa oikein voimakkaasti yrittävät tukahduttaa tunteensa samaa sukupuolta kohtaan :rolleyes:

No kyllähän sitä lasta olisi varmaan ihan hyvä käyttää välillä kodin ulkopuolella muutenkin. Esim päivähoidossa, leikkipuistossa, sukulaisten luona jne.

Edelleen, on olemassa vaikka kuinka paljon yksinhuoltajamiesten ja -naisten kasvattamia lapsia, joilta tämä toisen sukupuolen vanhempi on puuttunut, ja joista on kasvanut täysin tasapainoisia ihmisiä.
Tuo nyt on selvää, mutta hain lähinnä sitä, että lapsella on se joku todella todella läheinen nais ja mies puolinen henkilö, josta oppia ottaa mallia. Yksinhuoltajat sitä ja tätä, hyvin paljon on sekaisia tapauksia näissä myös ja todella paljon sosiaalitoimi auttaa yksinhuoltaja lapsia, joilta puuttuu se todellinen miehen tai naisen malli elämästä. Olosuhteiden pakosta tapahtunut asia on mielestäni eri asia kuin tietoisesti valittu. Lapsen kehitykselle kun on hyvin tärkeätä, että olisi se naisen ja miehen malli lähellä omassa elämässä.

Homoushan on pelkkä geenivirhe. On mennyt tunnegeeni jotenkin ristiin tjsp. Katoin joskus dokkarin, jossa sanottiin että sama geeni jolla nainen tuntee vetoa mieheen, on kehittynyt toistaiseksi tuntemattomasta syystä miehelle. Sama toisinpäin. Tosin läheskään jokaiselta homolta tätä geeniä ei löydy. Ajatuksen tasolla homous kyllä oksettaa ja lujasti, eikä siitä mihinkään pääse. Mutta jokainen tehköön mitä huvittaa, kunhan ei mun silmien eteen tule nuoleskelemaan ja "tyrkyttämään" homoutta. Enemmänhän tuota harrastaa ns. hintit. Voi saatana kun menet pyytämään että lopettavat lääppimisen, ei perusteluksi riitäkkään että en hyväksy sitä heteroiltakaan. Se saatanan naisellinen lässytys ei aina lopu edes anteeksi pyynnöllä :argh:

Etkös sinäkin oo heteroperheestä? Sun juttujasi on kattellut ja sun väitöksiäsi maailmanlaajuisesta lääkärien salaliitosta sun muista, niin ei ne homo vanhemmat voi paljon pahemmin kieroon kasvanutta kasvattaa. Kyllä sä alat olla jo niin sekaisin juttuinesi että melkein tekisi mieli soittaa isällesi ja kysyä miksei antanut sua muiden kasvatettavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom