Kerropa nyt perustellen, hyvä ja aikuinen ihminen, mikä siinä seksissä on niin kiinnostavaa? Kyllä tuota perseeseennussimista heterotkin harrastaa. Kammoksutko nyt sitten vaan homoja, vai myös heteroita?
jos miestä kiinnostaa jatkuvasti oman muijansa perseeseenpano, niin onhan siellä takana jotain homoeroottisia fantasioita. Ehkäpä tiedostamattomia. On sitä itsekin tullut harrastettua, mutta kyllä siinä itselle tuli jotenkin homofiilis ja olen ajatellut, että naisella on parempiakin paikkoja kikkeli pilkille.
Suuri osa homoista on fiksuja ihmisiä, jotka hoitaisivat varmasti kasvatustehtävää vähintään yhtä hyvin kuin itsekin, mutta lapselle pitäisi ensikädessä tarjota aina ydinperheen malli, jossa ovat isä ja äiti. Niistä molemmista kun on jokaisella lapsella paljon opittavaa. Yh lapsetkin jäävät kovin usein miehen mallista paitsi. Adoptio kun on kyseessä niin silloin voi valikoida parhaita pareja ja normaali hetero pari on lapselle parasta omasta mielestäni.
Voi hyvää päivää... luulin vielä joskus 15 vuotta sitten että ahdasmielisyys on alaikäisten ja aloittelevien aikuisten ongelma.
Jokaisella on mielipiteensä ja minua ainakin kuvottaa no limits ajattelu, jossa lähes kaikki on mahdollista ja humaanius yliampuvaa. Itse karmaisee testata lapsilla sitä miten homot hoitavat iskän ja äitin roolia. Epänormaalia se on joka tapauksessa. Ahdasmielisyys on sitä, että ei anneta muiden kertoa omia mielipiteitään. Itse kerron homoseksuaalisuudesta omia mielipiteitä, mutta en ole hyökännyt henk koht kenenkään niskaan huutaen, että heidän mielipiteensä on vääriä. Minua kohtaa tämä on kuitenkin jatkuvaa ja nähdään vain teidän oma näkökulma oikeana. Jos te haluatte homot vanhemmiksi niin siitä vaan. Se on teidän mielipide, joka minusta on kyllä täysin absurdi.
Lopeta se viisastelu ja ryhdy keskustelemaan, kun kerta niin hyvin ihmisiä ammattilaisena ymmärrät. Minä odotan, että päästäis asiaan.
Olen keskustellut koko ajan ja tuonut omia mielipiteitäni esiin. Se on oma näkökulma ja en varmasti ole yksin sen kanssa.
Wääntäjä: Mä olen kaikesta päätellen sua iässä kohtuullisesti nuorempi. Ja silti olen osannut keskustella huomattavasti sivistyneemmin ympäri nettiä jo 90-luvun lopulta asti. Suosittelen sulle, rohkeasti, henkistä kasvamista.
Kirjoitan provo tyylillä, mutta olen jokaisen mielipiteeni takana. Minua naurattaa tämä fanaattisuus, kun homoaktiivit hyppivät seinille.
Lopeta se dissaaminen, ja rupea keskustelemaan. Äläkä typeryyttäsi kuvittele että olet aina oikeassa.