Olenko mä vittu puhunut siitä että ovatko ne homot hyviä vai huonoja kasvattajia????????? Ei saatana että voi olla vaikea käsittää!
Kannattaa lukea viesti ihan ajatuksen kanssa ennenkö vauhkoontuu suotta.
Sinä esitit väitteen etteikö täällä oltaisi valmiita antamaan omia lapsia adoptoitavaksi homopariskunnalle, johon minä totesin, että itse olisin ainakin valmis siihen. Ja tähän
minun perusteluni siksi, että homopariskunta tai yksinhuoltajakin voi olla aivan yhtä hyvä kasvattaja kuin heteropariskunta.
Olen puhunut siitä että homoille ku altetaan adoptoimaan lapsia niin ne lapset joutuvat kaveri/koulu/harrastuksien piirissä kiusatuiksi, perustan tämän siihen että olen nähnyt paljon raakaakin kiusaamista VITUSTI pienemmistäkin asioista. Sellaista kiusaamista mikä johtaa viiltelyyn, koulun kesken jättämiseen ja jopa itsemurhaan! Tälläiselle homojen oikeuksia peräävälle suvaitsevaistolle on varmaan ihan vitun vaikea tajuta ettei se adoptio lapsi homoille annettaessa hyödy mitään mutta kohtaa satavarmaan vitusti haittoja elämässään oman ikäisten parissa. Eikä tätä faktaa muuta yhtään se että hoetaan mantrana jotain tyyliin "kiusaajassa se vika on" ja "kyl kaikki oppii suvaitsevaisiksi kunhan tässä hoetaan näitä sloganeita". Menee ihan kokoomuksen "paremminvointi suomen" tasosiksi jutuiksi.
Homoilla on ollut lapsia niin kauan, kun homoja on ollut olemassa. Aika moni homosuhteessa elävä on nimittäin biseksuaali ja moni on myös tehnyt lapsia homoudestaan huolimatta jossain vaiheessa elämäänsä.
Esimerkiksi Johanna Korhosella (siis tämä julkihomo, jota ei otettu Lapin Kansan päätoimittajaksi) on kaksi lasta.
Meillä on siis olemassa ihan tutkimustietoakin siitä kuinka homojen lapset pärjäävät elämässä, joten ei tarvitse arvailla kuinka siinä "saattaisi käydä".
Tutkimukset eivät tue teoriaasi, että homoseksuaalien lapset kärsisivät esimerkiksi mielenterveyshäiröistä ja kiusaamisesta heteroiden lapsia enempää. Tämä asettaa kyseenalaiseksi väitteesi, että kiusaamisesta johtuvat viiltelyt, koulun kesken jättäminen ja itsemurhat olisivat jotenkin yleisempiä ongelmia homojen lapsilla kuin muillakaan.
Researchers looked at information gleaned from 15 studies on more than 500 children, evaluating possible stigma, teasing and social isolation, adjustment and self-esteem, opposite gender role models, sexual orientation, and strengths.
"Some studies showed that single heterosexual parents' children have more difficulties than children who have parents of the same sex," Perrin says. "They did better in discipline, self-esteem, and had less psychosocial difficulties at home and at school."
Studies from 1981 to 1994, including 260 children reared by either heterosexual mothers or same-sex mothers after divorce, found no differences in intelligence, type or prevalence of psychiatric disorders, self-esteem, well-being, peer relationships, couple relationships, or parental stress.
Another study of 37 children of 27 divorced lesbian mothers and a similar number of children of heterosexual mothers found no differences in behavior, adjustment, gender identity, and peer relationships.
Two other large studies involving more than 100 couples found that same-sex parents also had contact with extended family, had social support, and had a more equitable division of labor in the home.
The combined data presented by Perrin showed that children whose parents are lesbian have no more problems than the rest of the children and actually may be more tolerant of differences.
http://www.webmd.com/mental-health/news/20051012/study-same-sex-parents-raise-well-adjusted-kids
Eli homopariskuntien lapset siis menestyvät vähintään yhtä hyvin kuin heteroiden lapsetkin eikä kiusaaminen ole heille väittämäsi kaltainen ongelma.