Entä se kysytäänkö lapselta millaisen perherakenteen hän haluaa? Ei varmaan tarvitse kysellä, eihän avioerolapsiltakaan (alle 12-13v) kysellä kumman vanhemman luona haluaa pääosin asua. Tuskin siis joltain kolme vuotiaalta kysytään että hei.. haluatko sä isin ja äidin vai kaks pakarin rassaajaa? Te ette vissiin näe siinä mitään ongelmaa? et sit kymmenen vuotta myöhemmin ku kakara on seiskaluokalla ja kuulee kuittii joka päivä jostain suuntaa.. niin vastailee vaan et eipä ollut mun valintani, ja sitä paitsi mulle on sanottu et kiusaajat on suvaitsemattomia ja et sä oot niiden yläpuolella eikä pidä välittää.. ja sit ku tulee naamaan niin on varmaan tosi kiitollinen siitä että ne sossut pisti just jonku kaken ja rapen kotileikkeihin kasvamaan.
Mistä mä mitään tiedän, meidän koulussa kiusattiin ihan vitusti niitä jotka olemuksellaan vähänkin toivat homouttaan esiin.. tai transuhtivat tai mitään.. sit ne viilteli itseään kun oli niin paha olla.. tälläistä varmaan sit on hyvä selitellä sillä että kiusaajien vika eikä suinkaan sossujen ku antoivat homostelijoille tälläisen viattoman lapsen uhriintumaan.
Jotenkin järkyttävää että ihmisiä kiinnostaa enemmän homojen vaateet (oikeudet) kuin lapsen oikeus isään ja äitiin adoptiotilanteessa, ja viimekädessä kiusatuksi tulemisen välttäminen. Kyllä, lapset ovat todella julmia toisilleen ja homojen kasvatti on mitä oivin kohde toteuttaa tuota vittumaisuutta..
Miten sä jaksat pyörittää tota samaa juttua uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Sä sitä paitsi vähän niinkuin vastasit omaan kysymykseen. Kysytäänkö lapselta, mihin adoptioperheeseen hänet sijoitetaan? Ei. Kysytäänkö lapselta, kumman vanhemman luona haluaa mahdollisen eron jälkeen asua? Riippuu iästä, ei aina. Eli viranomaiset TAI omat vanhemmat määräävät lapsen asioista, koska lapsella ei ensinnäkään ole välttämättä kykyä ymmärtää tuollaisia tilanteita.
Tiesitkö, että ennen vanhaan esimerkiksi avioero perheiden lapsia hyljeksittiin? Tiesitkö, että avoparit ovat olleet "tabu" ja heitä on kutsuttu susipareiksi? Tiesitkö, että ennen vanhaan Suomessakin on asetettu ihmisiä eri asemaan muun muassa työllisen aseman ja varallisuuden mukaan? Niin katsos, maailma muuttuu. Toivottavasti sinä et koskaan tule saamaan lapsia, tai jos saat, niin toivottavasti et heitä kasvata.
E. Vastasitkin jo tuohon lapsi asiaan. Huh.
Mistä vitusta oletat että mä koskaan mitään rääkyvää paskamasiinaa elätettäväkseni haluaisin? Pitäkää te lisääntyjät vaan huoli keskennänne näistä lapsi asioista.
Kysyn viellä.. missäs kohti mä olen kirjoittanut ryhtyväni väkivaltaiseksi, tai etten kestä elämää muuten? Kyl mä olen kestänyt elämässä sellaista mitä moni ei ehkä kestäisi? Enkä mä ole mikään uskovainen, tasapainoinen ja järkevä sen sijaan olen.. enkä ole aikoihin enää pyrkinytkään olemaan yhteiskunnalle mitään kun ei yhteiskuntakaan ole minun kohdallani toiminut kuten monien onnekkaampien kohdalla toimii. Kiitos.
Sano nyt vielä että sä oot joku vitun syrjäytynyt.