Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Entä se kysytäänkö lapselta millaisen perherakenteen hän haluaa? Ei varmaan tarvitse kysellä, eihän avioerolapsiltakaan (alle 12-13v) kysellä kumman vanhemman luona haluaa pääosin asua. Tuskin siis joltain kolme vuotiaalta kysytään että hei.. haluatko sä isin ja äidin vai kaks pakarin rassaajaa? Te ette vissiin näe siinä mitään ongelmaa? et sit kymmenen vuotta myöhemmin ku kakara on seiskaluokalla ja kuulee kuittii joka päivä jostain suuntaa.. niin vastailee vaan et eipä ollut mun valintani, ja sitä paitsi mulle on sanottu et kiusaajat on suvaitsemattomia ja et sä oot niiden yläpuolella eikä pidä välittää.. ja sit ku tulee naamaan niin on varmaan tosi kiitollinen siitä että ne sossut pisti just jonku kaken ja rapen kotileikkeihin kasvamaan.
Mistä mä mitään tiedän, meidän koulussa kiusattiin ihan vitusti niitä jotka olemuksellaan vähänkin toivat homouttaan esiin.. tai transuhtivat tai mitään.. sit ne viilteli itseään kun oli niin paha olla.. tälläistä varmaan sit on hyvä selitellä sillä että kiusaajien vika eikä suinkaan sossujen ku antoivat homostelijoille tälläisen viattoman lapsen uhriintumaan.
Jotenkin järkyttävää että ihmisiä kiinnostaa enemmän homojen vaateet (oikeudet) kuin lapsen oikeus isään ja äitiin adoptiotilanteessa, ja viimekädessä kiusatuksi tulemisen välttäminen. Kyllä, lapset ovat todella julmia toisilleen ja homojen kasvatti on mitä oivin kohde toteuttaa tuota vittumaisuutta..

Miten sä jaksat pyörittää tota samaa juttua uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Sä sitä paitsi vähän niinkuin vastasit omaan kysymykseen. Kysytäänkö lapselta, mihin adoptioperheeseen hänet sijoitetaan? Ei. Kysytäänkö lapselta, kumman vanhemman luona haluaa mahdollisen eron jälkeen asua? Riippuu iästä, ei aina. Eli viranomaiset TAI omat vanhemmat määräävät lapsen asioista, koska lapsella ei ensinnäkään ole välttämättä kykyä ymmärtää tuollaisia tilanteita.

Tiesitkö, että ennen vanhaan esimerkiksi avioero perheiden lapsia hyljeksittiin? Tiesitkö, että avoparit ovat olleet "tabu" ja heitä on kutsuttu susipareiksi? Tiesitkö, että ennen vanhaan Suomessakin on asetettu ihmisiä eri asemaan muun muassa työllisen aseman ja varallisuuden mukaan? Niin katsos, maailma muuttuu. Toivottavasti sinä et koskaan tule saamaan lapsia, tai jos saat, niin toivottavasti et heitä kasvata.

E. Vastasitkin jo tuohon lapsi asiaan. Huh.

Mistä vitusta oletat että mä koskaan mitään rääkyvää paskamasiinaa elätettäväkseni haluaisin? Pitäkää te lisääntyjät vaan huoli keskennänne näistä lapsi asioista.

Kysyn viellä.. missäs kohti mä olen kirjoittanut ryhtyväni väkivaltaiseksi, tai etten kestä elämää muuten? Kyl mä olen kestänyt elämässä sellaista mitä moni ei ehkä kestäisi? Enkä mä ole mikään uskovainen, tasapainoinen ja järkevä sen sijaan olen.. enkä ole aikoihin enää pyrkinytkään olemaan yhteiskunnalle mitään kun ei yhteiskuntakaan ole minun kohdallani toiminut kuten monien onnekkaampien kohdalla toimii. Kiitos.

Sano nyt vielä että sä oot joku vitun syrjäytynyt.

Toivottavasti sinä et koskaan tule saamaan lapsia, tai jos saat, niin toivottavasti et heitä kasvata.
Ei tarvi onneks venaa ku alta pari vuotta niin pääsen katkomaan johtimia.. niin ei tarvi teoriassakaan pelätä tämän skenaarion toteutumista.. kyllä te lisääntyjät pidätte huolen että näitä hulivilipenikoita pyörii jaloissa jatkossakin.

Niin katsos, maailma muuttuu.
Kuten sanottua.. sairas yhteiskunta tuottaa sairaita ihmisiä. Homostelijat ja niiden vaatimukset vain yksi esimerkki siitä että huonoon suuntaan ollaan menossa. Mitähän kaikkea viellä kehdataan alkaa ruinaamaan.. varmaan pedaritki kohta haluaa adoptoida lapsi morsiammia itselleen.

Tiesitkö, että ennen vanhaan esimerkiksi avioero perheiden lapsia hyljeksittiin? Tiesitkö, että avoparit ovat olleet "tabu" ja heitä on kutsuttu susipareiksi? Tiesitkö, että ennen vanhaan Suomessakin on asetettu ihmisiä eri asemaan muun muassa työllisen aseman ja varallisuuden mukaan?
Tiesin joo, ja en vähiten sen takia että oma äitini on avioero perheestä ajalta jolloin tapaus oli likimain ainut laatuaan koko kaupungissa.. mut minkä siinä tekee ku ukki lähti merille ja huoraamaan pitkin palloa. Äiti kyl sano ettei sitä sillee hyljeksitty ja jos joku vittuili asiasta niin ei vittuillut enää sen jälkeen ku mätki naamaa seinään.
Tuo susipari termi, sitä viljeli ja taitaa nykyäänkin viljellä lähinnä uskovaiset hihhulit. Ketä koskaan on kiinnostanut niiden mielipiteet ylipäätään? Joo tiesin myös että ilman vakinaista osoitetta olevat saatettiin asettaa kuljeskelu kieltoon kun tuo kiertolaisuus oli sotien jälkeen yleistä, tosin ainahan mustalaiset on sitä harjoittaneet ja siihen liittyvää varastelua ym. yhdistettiin asiaan negatiivisessa valossa jonka takia olikin aiheellista asettaa ihmisiä aloilleen jotta ilmiötä saatiin hillittyä.

Eli viranomaiset TAI omat vanhemmat määräävät lapsen asioista, koska lapsella ei ensinnäkään ole välttämättä kykyä ymmärtää tuollaisia tilanteita.
No en mä olettanutkaan että lapsella olisi kykyä ymmärtää.. tässä pitääkin olla kaukaa viisas ettei altista lasta myöhemmällä iällä asioiden (kiusaaminen) eteen vain homojen haluamisien takia.. eli viranomaisten pitäisi pystyä ajattelemaan lapsen tulevaisuutta myös perhepiirin ulkopuolisten tahojen takia. Ja pitää siten jatkossakin homppelit adoptio-oikeuden ulkopuolella vaikka olisihan se kiva että hinttarit saisivat täysinmäärin kaiken sen mitä keksivätkään haluta.

Sano nyt vielä että sä oot joku vitun syrjäytynyt.

Onhan sen oltava aika syrjäytynyt, se väittää ettei se oo uskovainen, kun sitä ei omien puheiden mukaan hyväksytty lestoihin, silti se elää lestojen sääntöjen mukaan ja hakee elämänohjeensa vartiotornista. Ymmärrys homoudesta on samaa luokkaa kuin keskiaikaisella papilla ja kokemukset samaa luokkaa kuin katolisilla papeilla.

Onhan sen oltava aika syrjäytynyt, se väittää ettei se oo uskovainen, kun sitä ei omien puheiden mukaan hyväksytty lestoihin, silti se elää lestojen sääntöjen mukaan ja hakee elämänohjeensa vartiotornista. Ymmärrys homoudesta on samaa luokkaa kuin keskiaikaisella papilla ja kokemukset samaa luokkaa kuin katolisilla papeilla.

Joo, veikkaan myös että PanostajaPenalla on taustalla aika vahvaa koulukiusaamista. Luultavasti häntä on mm. haukuttu homoksi.

Ehkä mä en enää edes jaksa vääntää. Sama kuin yrittäisi keskustella auringonlaskun kauneudesta sokean kanssa. Lopputulos on sama, kumpikaan ei vaan voi ymmärtää.

Siis mitä vittua sä jäpitttäjä selostat? En mä ole syrjäytynyt, mut yhteiskunnan tukitoimet työkyvyttömyyden iskiessä on mun kohdalla ohitettu ja työkkäriki kusettaa ihan huolella esim. 2012 aikana olin 6kk karenssissa yhteensä jne. et sillee.. eikä mulla ole mitään tekemistä minkään uskonnollisten yhteisöjen kanssa. Jännä ku faktat käy tarpeeksi iskemättömiksiksi niin pitää rupee sanojaa solvaamaan.. tulee ihan halliksen vainoamiset mieleen.

Ei mua koulukiusattu (ja haukkukaan ei haavaa tee).. mitä nyt tuli otettua matsia toisen jengin porukkoja vastaan välillä ja toisella kylällä kesälomat ollessa sai tapella ku tytöt tykkäs ja sitten siitä johtuen pojat ei.. itse olin valitettavasti ADHD + koulussaki pöllyissä.. nii tuli kyl enimmäkseen keskityttyä häiriköimään ja solvaamaan muita. Hävettäähän se jälkikäteen ajateltuana.. missäs ne muut kiusaaja toveritki on nykyään.. toinen hirtti itsensä ku piti lusia 10 vuoden kesto kännin krapula eikä kestänyt sitä. Toinen on ollut tos auroorassa ja töölön terveyskeskuksen yhteydessä olevalla suljetulla vuosia. Itsellänihän on asiat ihan ok tolalla kun noihin vertaa, eikä syrjäytymisestä tietoakaan.

Liittyy siten, että suurin osa parisuhdeväkivallasta on miesten tekosia.

Suurempi osa on naisten tekemiä. Miehet ovat väkivaltaisempia yleisesti, mutta naiset ovat väkivaltaisempia läheisiään kohtaan kuten puolisoa ja lapsia. Miehet hakkaa vieraita naiset tuttuja.

Jännä ku faktat käy tarpeeksi iskemättömiksiksi niin pitää rupee sanojaa solvaamaan.. tulee ihan halliksen vainoamiset mieleen.
On se jännää miten fiktion heittelu sitten oikeuttaa solvaamaan niitä jotka eivät sitä fiktiota sulata. Ja loppuun vielä syytetään vainoamisesta aitokristilliseen tapaan kun osoittautuu että täällä onkin porukkaa jotka ei ole samaa mieltä. Ihme ettei vielä ole holokaustikorttia vedetty esiin tai väitetty että täällä yritetään laivata uskovaiset siperiaan tai muuhun asiaankuuluvaan säälikorttipaikkaan.
No monikos teistä on valmis antamaan oman lapsensa homojen kotileikkeihin oppimaan sitä vaihtoehtoista perhemallia? Vaikka yks kesäloma tai jotai? Niin.. ei kukaan eikä yksikään..
OOTTE KUVOTTAVIA.

No monikos teistä on valmis antamaan oman lapsensa homojen kotileikkeihin oppimaan sitä vaihtoehtoista perhemallia? Vaikka yks kesäloma tai jotai? Niin.. ei kukaan eikä yksikään.. silti täällä kannatatte sitä että jonkun jälkeläinen pistetään tuollaista luonnotonta perherakennetta kärsimään koko holhousikänsä.. ja näiltä ei varmaan kysyttäisi että otatko mielummin normaalin adoptio kokoonpanon eli isi äiti mallin vai homostelija "perheen"?

Laittakaa omat lapsenne adoptoitavaksi hinttareille.. älkääkä vaatiko että jonkun muun jälkikasvun pitäisi tuollaiseen hinttihäröilyn 24/7 silminnäkijäksi luovuttaa. Täälläki aika sairaan kaksinaismoralistista sakkia.. omia ei kyllä olla valmiita tuollaiseen luovuttamaan mutta toisten kupeiden tuotteita sitten kyllä pitäis homojen saada kotileikkeihinsä. OOTTE KUVOTTAVIA.

Jos minulle sattuisi käymään jotain, niin toivoisin lasteni pääsevän adoption kautta hyvään perheeseen siitä riippumatta mitä sukupuolta adoptiovanhemmat ovat. Minun lapseni voisi adoptoida vaikka yksinhuoltajallekin, jos kyseessä on hyvä kasvattaja.
Yksinhuoltaja tai homopari voivat olla yhtä hyvia tai parempiakin vanhempia kuin monet heteropariskunnat. Vanhempien tai vanhemman seksuaalinen suuntautuminen on aika epäolennainen tekijä mitä tulee kasvatustaitoihin.

Jos minulle sattuisi käymään jotain, niin toivoisin lasteni pääsevän adoption kautta hyvään perheeseen siitä riippumatta mitä sukupuolta adoptiovanhemmat ovat. Oikeastaan minun lapseni voisi adoptoida vaikka yksinhuoltajalle, jos kyseessä on hyvä kasvattaja.
Yksinhuoltaja tai homopari voivat olla yhtä hyvia tai parempiakin vanhempia kuin monet heteropariskunnat.

Olenko mä vittu puhunut siitä että ovatko ne homot hyviä vai huonoja kasvattajia????????? Ei saatana että voi olla vaikea käsittää! Olen puhunut siitä että homoille ku altetaan adoptoimaan lapsia niin ne lapset joutuvat kaveri/koulu/harrastuksien piirissä kiusatuiksi, perustan tämän siihen että olen nähnyt paljon raakaakin kiusaamista VITUSTI pienemmistäkin asioista. Sellaista kiusaamista mikä johtaa viiltelyyn, koulun kesken jättämiseen ja jopa itsemurhaan! Tälläiselle homojen oikeuksia peräävälle suvaitsevaistolle on varmaan ihan vitun vaikea tajuta ettei se adoptio lapsi homoille annettaessa hyödy mitään mutta kohtaa satavarmaan vitusti haittoja elämässään oman ikäisten parissa. Eikä tätä faktaa muuta yhtään se että hoetaan mantrana jotain tyyliin "kiusaajassa se vika on" ja "kyl kaikki oppii suvaitsevaisiksi kunhan tässä hoetaan näitä sloganeita". Menee ihan kokoomuksen "paremminvointi suomen" tasosiksi jutuiksi.

Tässä on nyt jäpittäjät ja muut koittanut tämäki faktan ohittaa sillä että mun jotain asioita käy kääntämään mua vastaan.. no voi kun herttaista.. ei tosin muuta tuota tosi asiaa vittu mihinkään suuntaan. Ootte te vähän säälittäviä.

Olisiko syytä puuttua niihin tekijöihin jotka aiheuttaa kiusaamista?

Lieneekö ne kiusaajat samoja tyyppejä joilla on kieroutunut suhtautuminen seksuaalisuuteen, esim. ne jotka pitää seksiä harrastavia naisia huorina ja itse eivät mitään syntiä esiaviollista seksiä harrastaessaan tee?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Monessa tapauksessa mitä olen työssäni kohdannut ongelma-nuoria ongelmien taustalla on vanhemmat ja se, että lapset eivät ole eläessään saaneet tarpeeksi rakkautta osakseen jonka lisäksi on puuttuneet läsnäolevat vanhemmat joille vanhemmuuden rooli on selvä. Lapsia ei ole kasvatettu lainkaan. Nykyisin näkee paljon, että lasten kanssa ollaan kavereita ja pikku Pertit ja Liisat saavat itse päättää omista asioistaan vaikka harkintakykyä ei ole vielä edes kunnolla olemassa ja jos se harkinta kyky rakentuu Simpsoneja ja Duudsoneja katsomalla niin ei pitkälle mennä.

Kiusaamista ei pidä sallia. Pitkälti se kiusaaja on itse uhri joka purkaa jotain omaa pahaa elämästään. Mitä tunnen Homoja niin ne ovat aika värikkäitä persoonia ja elävät hedonistista elämäänsä. Siihen ei lapset mahtuisi jalkoihin pyörimään. Jatkuvasti olllaan radalla ja eletään aika itsekeskeistä elämää. Ei siinä oikein lapsia sivussa kasvatettaisi mihinkään suuntaan. Jos Heteroilla on ongelmia kasvattaa täyspäisiä mukuloita nykyaikana niin samat ongelmat ellei jopa pahemmat olisi Homoilla ja Lesboillakin. Moni tuttu Homo ei muuten olisi halukas antamaan mitään adobtio oikeutta homoille koska kokevat elävänsä niin vapaana ja elämä jota viettävät on "villinpää".

Yleensä kaikkeen kannattaa suhtautua teoreettisesti ja ottaa asioista selvää ennenkuin niitä pitää mitenkään faktoina. Ei kannata ihan mututuntumalla heitellä asioita täysin faktoina jos ei ole asioista edes absoluuttisen varma. Se, että jollain on tietyt henkilökohtaiset ajatukset tiettyihin asioihin ei tarkoita, että ne olisivat juuri ne oikeat.

Onkohan siis Homoista, homoperheistä ja lapsista homoperheissä olemassa mitään tutkimuksia. Varmasti noissa maissa joissa Homoilu on avoimempaa tutkittua tietoa löytyy miten esim: Lapset ovat sopeutuneet Homopesueeseen. Eri asia varmasti noissakin sellaiset rikkaat Homot joilla on vara ostaa muksulleen esim: oma huvipuisto. Kyllähän siinä pesueessa kuka tahansa lapsi viihtyisi. Vähän kuten Michael Jacksoninkin puistolla ;)

Tälläiselle homojen oikeuksia peräävälle suvaitsevaistolle on varmaan ihan vitun vaikea tajuta ettei se adoptio lapsi homoille annettaessa hyödy mitään mutta kohtaa satavarmaan vitusti haittoja elämässään oman ikäisten parissa. Eikä tätä faktaa muuta yhtään se että hoetaan mantrana jotain tyyliin "kiusaajassa se vika on" ja "kyl kaikki oppii suvaitsevaisiksi kunhan tässä hoetaan näitä sloganeita".

Sulla edelleen lentelee vain ne mielipiteet ja yleistykset. Edelleen, se on viranomainen ja virkavastuussa oleva ammattilainen joka sen kohdeperheen valitsee. Jos se sitten oli homoperhe joka sen mukulan saa vuosien kelailun jälkeen, niin MUN MIELESTÄ ainakin siihen ei lähdetä mutulla mitään heittelemään. Kyllä se silloin on sen lapsen etu. Mutua toi sun juttus nyt vain yksinkertaisesti on.

Ja jos toi mitä väität on totta niin voit olla huoletta: silloin ne viranomaiset ei yhtäainutta lasta niille homoille anna. Ei se adoption mahdollistaminen sitä meinaa että sen jälkeen jokaikinen homopari jotka päättää että 'lapsi olis fantsu' semmoisen automaattisesti saa. Joutuu ne lapsettomat steriilit heteroparitkin odottamaan vuosikausia ennenkuin saavat lapsen adoptoitua. Ei ole eikä tule olemaankaan mitään lapsiautomaattia josta adoptio-oikeuden myötä aletaan homoille lapsia syytää heteroparit sivuuttaen, kyllä se on lapsen etu jota ne viranomaiset siinä punnitsee ja jokaisen perheen pisteyttää.

Eikä hedonismilla, villeydellä, värikkäällä persoonallisuudella, radalla ololla ja itsekeskeisyydellä niitä pisteitä heru.

kyllä se on lapsen etu jota ne viranomaiset siinä punnitsee ja jokaisen perheen pisteyttää.

Tuo on kyllä hyvä. Tosin viranomaisetkin ovat ihmisiä joten virheitä sattuu. Näkeehän sen nyt jo siitä miten monessa valtiossa taloutta johdetaan. Tai sitten jos se viranomainen sattuukin olemaan itse piilohomo tai ihan ulostullutkin niin kyllähän siinä voi taas ruksit sattua toisin. Tuollaisista asioista pitäisi aina päättää puolueetontaho jolla ei ole omat eikä kenenkään toisenkaan intressit takaalalla.

Tuli vielä mieleen noista Homo tutuista, että niiden parisuhteet eivät kestä pitkään. Miehiä vaihdetaan kuin sukkia. Siis kovempia kyntäjiä ovat kuin heterot. Ei välttämättä paras kasvualusta kehittyvälle nuorelle seurata sivusta jos Homoja tulee ja Homoja menee.

Lieneekö ne kiusaajat samoja tyyppejä joilla on kieroutunut suhtautuminen seksuaalisuuteen, esim. ne jotka pitää seksiä harrastavia naisia huorina ja itse eivät mitään syntiä esiaviollista seksiä harrastaessaan tee?

JUST tätä mä tarkoitin.. suvaitsevaiston vakio slogan.. puuttua asioihin jotka tapahtuu puuttujien silmien ulottumattomissa mutta kokija osapuoli on aina se joka kärsii.

Monessa tapauksessa mitä olen työssäni kohdannut ongelma-nuoria ongelmien taustalla on vanhemmat ja se, että lapset eivät ole eläessään saaneet tarpeeksi rakkautta osakseen jonka lisäksi on puuttuneet läsnäolevat vanhemmat joille vanhemmuuden rooli on selvä. Lapsia ei ole kasvatettu lainkaan.
Tääkin on pitkälti täyttä tuubaa.. jokainen tekee omat valintansa ja ne jotka valitsevat kaveripiirin vahvan vaikutuksen.. säännöstään hylkäävät vanhempiensa ohjeistuksen ja kurin. Ei ne isät ja äidit ole siellä koulussa eikä kylillä vahtimassa, miten voisivatkaan olla? Itsekki kakarana kävin kesälomalla kotona vaan suihkus ja vaihtamas kuteit ku faija oli duunis, ja söin jotain ja katosin taas viikoksi kaverien luo ja telttaan / työmaakopille dokaileen jne. Paljonko siinä kukaan saattoi olla antamassa rakkautta tai vaatimassa kurinalaista toimintaa? Miten itse hoitaisit homman.. tuon kasvatuksen kun on ne omatkin velvoitteet kuten työ jne?

Tuli vielä mieleen noista Homo tutuista, että niiden parisuhteet eivät kestä pitkään. Miehiä vaihdetaan kuin sukkia. Siis kovempia kyntäjiä ovat kuin heterot. Ei välttämättä paras kasvualusta kehittyvälle nuorelle seurata sivusta jos Homoja tulee ja Homoja menee.

Ne pari homo miestä ketä "tunnen" ovat kans sellaisia et ne on "suhteessa" mutta kuitenki nuolevat ja kourivat baarissa (HOMObaareissa olen itsekki ollut DTM jne.) kaikkia ketä nyt vaan tulee esittäytymään. Ja nää muijan lepakkokaverit.. ne on viel heittämällä irstaampia ja sen kyl huomaa ku suupielet kukkii kun on tullut kaikki pöpötki lennosta vaihdeltua. Hyi vittu mikä elämäntyyli näillä nuoremmilla hinttapuleilla ainaki on.. en tunne yhtään vanhemman polven homoa.. mut kaverin mutsi on kampaaja alalla kova sana ja joskus kuunnellu ku sen jotkut homoparturikaverit on niil kylässä.. kyl niistäki jutuista saa äkkiä sen kuvan että elämä keskittyy pariisin reissuihin ja villeihin bileorgioihin yms. ja tosiaankin niitä partnereita tuntuu jokaisella olevan takana ihan maan vitusti. Ei siinä.. tautisia likaisia ihmisen irvikuvia, ei adoptio oikeutta näille jatkossakaan.. Ugh olen puhunut.

JUST tätä mä tarkoitin.. suvaitsevaiston vakio slogan.. puuttua asioihin jotka tapahtuu puuttujien silmien ulottumattomissa mutta kokija osapuoli on aina se joka kärsii.
Niin. Siis sinun mielestä esimerkiksi raiskauksien suhteen ei pidä puuttua raiskaajien tekoihin, vaan valistaa naisia siitä, että eivät pukeutu kauniisti jne.? OK! Näinhän ne jotkut lähi-idän uskontoihin uskovat ajattelee.

Teet itsestäsi typerän kun et ymmärrä asioita sellaisina kuin ne tapahtuu.. et tiedä koulukiusaamisesta mitään? Ei raiskaamiset liity kaveri/koulu/harrastusten teemoilla tapahtuvaan kiusaamiseen ja väkivaltaan mitenkään niin vittuako käyt sönköttämään? Sanohan, antaisitko oman lapsesi homoparin kasvatettavaksi? Et? Miksi jonkun muun kakaran pitäisi sitten kärsiä se kohtalo?

Mä tiedän aika paljon koulukiusaamisesta.. tiedän sen että kiusaajia on vaikea edes havannoida opettajan näkökulmasta.. eikä kiusattu kerro vaan oireilee itsetuhoisesti ja minäkuva vääristyneenä.. sitten jos ja kun tilanteet eskaloituu ihan kunnon väkivallaksi.. niin kiusattu kärsii tappion ja joutuu vaihtamaan koulua missä yleensä kiusaaminen jatkuu.. kiusaajat itsessään eivät tajua tekemäänsä tuhoa, eikä se monesti kaiketikaan kiinnostakaan.. niinkuin ei mikään muukaan. Ja kun rangaistuksetkin ovat kosmeettisia taskuraha sakkoja tai joku pari kk erottaminen niin nämähän ovat vaan hyvillään ja kovan jätkän maine senkuin kasvoi.

No minähän kokoajan sanoin että homoille kun ei jatkossakaan anneta niitä sijaiskärsijöitä niiden kotis leikkeihin. Niin eipähän tarvitse tuon takia tulla lapsen kiusatuksi.. tokihan niitä kiusaamisen syitä jää jäljelle yksi jos toinenkin.. mutta ihan tuonki takia homot pysykööt lapsettomina.. tai sitten keksivät miten peräsuoleen saa siitokset sikiämään ja paskovat penikkansa itse.

Kiusaamista voidaan kosmeettisesti hillitä muttei poistaa.. homojen oikeuksia voidaan kasvattaa mutta adoptio-oikeutta ei näille tule antaa. Mitään pätevää syytä moiselle ei edes ole.

Entäpä homo joka lisääntyy "normaalisti" naisen kanssa? Niin. Homoseksuaalinen mies voi lisääntyä naisen kanssa. Tästä voivat vaikka tehdä sopimuksen rahallista korvausta vastaan. Miten menetellään?

Sehän on ihan luonnollista. (Tosin ihmisiltä jotka uskovat satuihin joissa mm. henkilö on isä ja poika samaan aikaan on turha odottaa puheita luonnollisuudesta).

No monikos teistä on valmis antamaan oman lapsensa homojen kotileikkeihin oppimaan sitä vaihtoehtoista perhemallia? Vaikka yks kesäloma tai jotai? Niin.. ei kukaan eikä yksikään..

No, en tunne yhtäkään eläinrääkkäävää homoa esim. mutta jos pitäisi valita tuttavapiirin homoseksuaaleista, niin jos tällainen kysymys koskisi heitä, ja jos oletettaisiin, että mulla ois lapsia, niin aivan yhtä hyvin voisin antaa lapseni sinne hetkeksi, yhtä hyvin kuin kenen tahansa muun pariskunnan luokse, ketkä järki-ihmisiksi koen. Ai niin joo, en juurikaan tunne homomiehiä, lesboja lähinnä. Ne ei ilmeisesti kuitenkaan oo ihan yhtä pahoja, ku ne ei halua tunkea toistensa paskannusaukkoihin niin paljon tavaraa, ainakaan niin todennäköisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom