Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä ainakin haluan sitten naimisiin naapurin villakoiran kanssa...

Valitettavasti se nyt vain ei ole mahdollista johtuen siitä, että sen villakoiran on varsin vaikea kommunikoida saati ymmärtää mitä avioliitto tarkoittaa.

Mä en koko näiden kahdeksan sivun aikana mitä tässä ketjussa on, ole ymmärtänyt mikä ihmeen vimma on heittää ne eläimet ja pedofilia mukaan homoliittoihin. Se homoliitto kun on kahden aikuisen täysjärkisen ihmisen yhteisymmärryksessä tehty. Ei pitäisi olla mitään epäselvyyksiä että elänavioliitolla on juuri yhtä paljon yhteistä heteroavioliiton kuin homoliiton kanssa.

Toinen seikka joka on tullut selväksi on se, että ainakin painostajapena kokee tämän aiheen siinä määrin tarpeelliseksi että keskustelua on syytä pitää yllä. Toistaiseksi ne homojen mielipiteet tästä ketjusta puuttuvat, ehkäpä heitä ei sitten tämä kristillinen avioliitto kiinnosta siinä määrin kuin homofoobeja. Olis kuitenkin mielenkiintoista kuulla ns. omakohtaista kokemusta muualtakin kuin vastaan. :)

Onhan noita.. lehti artikkeleita ja netistäki taitaa hakemalla löytää jos jaksaa.
Google haku heti tulee ihan kiitettävästi otsikoita:
https://www.google.fi/search?q=väki...&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

Hyi.. en vitussa.. en koskisi metrisellä kepilläkään. Niissä DTM baarin iltamissa pari kerta ollut mukana ja nuolevat neljän tai viiden potenssikaavalla siellä, että varmasti kaikki vitun herppekset ja muut kiertää koko piirille. Tiesitkös että nuoret neidot heteroinakin voivat joskus hieman intoutua maistelemaan sitruspiirasta vaikkapa kiihottaakseen sillä miestä tai ihan vain tyttöjen kivana.. et ole sattumalta koskaan nuollut tussua, ihan jees eikä se susta suorilta lesboa tee vai?

Älä nyt tyttönen viitsi, pientä impulsiivisuutta lukuunottamatta täysin tasapainoinen yksilöhän täällä suoltaa.

Sulta menee hyvin tarkoituksellisesti pointti ohi suuntautimsella ei niin väliä mutta elämäntavalla.. koitin sanoa että näiden tuntemieni lepakkojen elämäntyyli on niin itsekeskeinen ja biletys lähtöinen että sääliksi käy niiden piskejä ja vahinko lapsia.Enkä mä kykeneväisyydestäkään puhunut vaan siitä mitkä prioriteettit miläkin asialla on. En mä ala ottamaan samalla kantaa siihen miten joku sumatran naapuri syö koiransa ja et se on varmasti vähän ikävämpi homma sen koiran kannalta. Tai jos perus suomi pena metsäreissun jälkeen jättää ajokoiran tassut rasvaamatta kun ne on ihan rikki.

On se jännä kun niin monella menee aivan aiheen vierestä.. jos lesbo suhteessa tulee "äijä lebuskalta" nyrkkiä sille "ämmä lesboskalle" niin miten se NIMENOMAAN miehiin mitään liittyy? Kannattaisko nyt vähän skarpata tai pitää naama kiinni?

Avaappa kuule ihan huviksesi esimerkiksi ensimmäisen sivun saitit. Ensinnäkin sivun kaksi ensimmäistä sivustoa olivat ainoat jotka käsittelivät aihetta. Ensimmäinen oli keskustelufoorumi ja toinen blogi. Ei kovin luotettavia lähteitä.

Ei niin, luotettavia lähteitä on se kun itse näet tälläistä homosuhteiden osapuolten välillä.. olen nähnyt tarpeeksi. En ole homofoobikko, en vain pidä ajatuksesta että viaton pieni lapsi sysättäisiin tälläisten "kotileikkiin" sijaiskärsijäksi.. ulkoiset tahot kiusatessaan aiheesta saatattavat lapsen kehityksen vaaraan, eikä sekään kauheasti nappais että lapsella itsellään ei ole välttis valintamahdollisuutta/ymmärrystä siitä millaisen perherakenteen hän adoptiossa ITSE haluaa. Vai meinaatteko tosissaan että jollekkin maitohammas nassikalle näytetään kuvakirjasta isi äiti kuvia ja äiti äiti kuvia ja isi isi kuvia ja sitten lapsi sormella osoittaa mikä niistä ois kiva?

Antakaa omat lapsenne naapurin homoille kasvatettaviksi kun niiden oikeudet "vanhemmuuteen" niin kovasti kiinnostaa. Siinä tapauksessa ei kiinnosta koko asia.. tämä nykyinen tila on oikein mainio kaikinpuolin, miksipä sitä hinttapulien perheleikkien takia pitäisi muuttaa.. en keksi yhden ainotatakaan syytä.

Miksi todistajat edes adoptoisivat? Kai nyt jokainen ensitilassa tuottaa omat jälkeläisensä ihan kikkeliä pimperoon taktiikalla vai miten teillä päin?

"mitä yhteistä on homoilla ja maajusseilla? ... Molemmat kylvää siemenet paskaan"

^ ootko kuullut että jotku heteropariskunnat ei lapsia saa. Vai luuletko että adoptio on vain joku homojen juttu ?

En kyllä usko että jehovat adoptoisivat ja vaikka yrittäisivät adoptoida niin luojan kiitos suomen valtio tuskin ikinä antaisi adoptiolupaa.

Penalta on turha kysellä lähteitä, jos jotain linkittää niin ne on vartiotornin julkaisuja joka on todistettu monta kertaa valehtelevaksi tasoksi, Penan mielestä silti vartiotorni on tieteellinen julkaisu ja artikkelit tasokkaita, nytkin huomaa että se vetelee mutulla noita juttujaan eikä ole mitään lähteitä esittää, muuta kuin sitten "oon mä näitä nähny ku on tuota katukokemusta"

Pena on puoliksi trolli puoliksi vähän vajaa kaveri, se kävi selväksi maailmankatsomusthreadissa jo kun myönsi siellä itse että ihan provosoidakseen heittää noita juttujaan ja saa kiksit kun ihmiset hakkaa päätä seinään.
Sitten kun Pena on ajettu nurkkaan faktoilla, se ignoraa viestit ja aloittaa alusta.

Oonko muuten täysin väärässä kun olen kuvitellut että tässä adoptio jutussa on pitkälti kyseessä perheen sisäinen adoptio. Eli että toinen osapuoli voi adoptoida toisen biologisen jälkeläisen. Oishan se nyt aika jees perintö juttujen ja vaikkapa biologisen vanhemman äkillisen kuoleman takia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Käsittääkseni tuo perheen sisäinen adoptio on jo mahdollista. Tämä uusi tasa-arvoinen avioliittolaki koskisi nimenomaan ulkopuolisia adoptioita. Ja seurakunnathan saisivat edelleen itse linjata siunaako homoliittoja vai ei, eli sinällään tässä ei ole kyse edes kirkollisesta avioliitosta. Vain tasa-arvosta.

No monikos teistä on valmis antamaan oman lapsensa homojen kotileikkeihin oppimaan sitä vaihtoehtoista perhemallia? Vaikka yks kesäloma tai jotai? Niin.. ei kukaan eikä yksikään.. silti täällä kannatatte sitä että jonkun jälkeläinen pistetään tuollaista luonnotonta perherakennetta kärsimään koko holhousikänsä.. ja näiltä ei varmaan kysyttäisi että otatko mielummin normaalin adoptio kokoonpanon eli isi äiti mallin vai homostelija "perheen"?

Laittakaa omat lapsenne adoptoitavaksi hinttareille.. älkääkä vaatiko että jonkun muun jälkikasvun pitäisi tuollaiseen hinttihäröilyn 24/7 silminnäkijäksi luovuttaa. Täälläki aika sairaan kaksinaismoralistista sakkia.. omia ei kyllä olla valmiita tuollaiseen luovuttamaan mutta toisten kupeiden tuotteita sitten kyllä pitäis homojen saada kotileikkeihinsä. OOTTE KUVOTTAVIA.

No monikos teistä on valmis antamaan oman lapsensa homojen kotileikkeihin oppimaan sitä vaihtoehtoista perhemallia? Vaikka yks kesäloma tai jotai? Niin.. ei kukaan eikä yksikään.. silti täällä kannatatte sitä että jonkun jälkeläinen pistetään tuollaista luonnotonta perherakennetta kärsimään koko holhousikänsä.. ja näiltä ei varmaan kysyttäisi että otatko mielummin normaalin adoptio kokoonpanon eli isi äiti mallin vai homostelija "perheen"?

Minä voisin ihan hyvin antaa oman lapseni niille homostelijoille hoitoon. Siis jos minulla olisi lapsi.

Laittakaa omat lapsenne adoptoitavaksi hinttareille.. älkääkä vaatiko että jonkun muun jälkikasvun pitäisi tuollaiseen hinttihäröilyn 24/7 silminnäkijäksi luovuttaa. Täälläki aika sairaan kaksinaismoralistista sakkia.. omia ei kyllä olla valmiita tuollaiseen luovuttamaan mutta toisten kupeiden tuotteita sitten kyllä pitäis homojen saada kotileikkeihinsä. OOTTE KUVOTTAVIA.
Tiedän kyllä yhden ranteitaan viiltelevän 28v-pubiruusun joka vonkaa munaa, itkee jatkuvasti lapsettomuuttaan ja tarjoaa siitä syystä paljaalla kaikille. Jotta lykästäisi ja tulisi raskaaksi jotta voisi olla 'maailman kolein mutsi'. Ja yh-teiniäidin lapsi on tuo pubiruusu itsekin, aikoo siis toistaa saman virheen kuten niin kovin tavallista lienee.

Mutta mä en ainakaan näe homokaverin perhe-elämässä mitään kotileikkimisen tai hinttihäröilyn merkkejä. Ihan samalla tavalla arki niillä tuntuu pyörivän, kahdeksaksi töihin neljältä kotiin. Muuten, perheen johon adoptiolapsi menee, valitsee Suomessa lapsen edun mukaisesti viranomaiset. Jos nuo viranomaiset valitsee niistä sadoista perheistä parhaaksi LAPSELLE sen homoperheen, niin minä en ainakaan lähtisi mutulla väittämään että 'te ootte väärässä ja kuvottavia'.

Mitä sulle siellä kaduilla tehtiin aikoinaan kun kokeilit sitä homohommaa? Kauheat traumat jätti sulle kyllä noi aidan taakse kurkistukset.

Entä se kysytäänkö lapselta millaisen perherakenteen hän haluaa? Ei varmaan tarvitse kysellä, eihän avioerolapsiltakaan (alle 12-13v) kysellä kumman vanhemman luona haluaa pääosin asua. Tuskin siis joltain kolme vuotiaalta kysytään että hei.. haluatko sä isin ja äidin vai kaks pakarin rassaajaa? Te ette vissiin näe siinä mitään ongelmaa? et sit kymmenen vuotta myöhemmin ku kakara on seiskaluokalla ja kuulee kuittii joka päivä jostain suuntaa.. niin vastailee vaan et eipä ollut mun valintani, ja sitä paitsi mulle on sanottu et kiusaajat on suvaitsemattomia ja et sä oot niiden yläpuolella eikä pidä välittää.. ja sit ku tulee naamaan niin on varmaan tosi kiitollinen siitä että ne sossut pisti just jonku kaken ja rapen kotileikkeihin kasvamaan.
Mistä mä mitään tiedän, meidän koulussa kiusattiin ihan vitusti niitä jotka olemuksellaan vähänkin toivat homouttaan esiin.. tai transuhtivat tai mitään.. sit ne viilteli itseään kun oli niin paha olla.. tälläistä varmaan sit on hyvä selitellä sillä että kiusaajien vika eikä suinkaan sossujen ku antoivat homostelijoille tälläisen viattoman lapsen uhriintumaan.
Jotenkin järkyttävää että ihmisiä kiinnostaa enemmän homojen vaateet (oikeudet) kuin lapsen oikeus isään ja äitiin adoptiotilanteessa, ja viimekädessä kiusatuksi tulemisen välttäminen. Kyllä, lapset ovat todella julmia toisilleen ja homojen kasvatti on mitä oivin kohde toteuttaa tuota vittumaisuutta.

Mitä sulle siellä kaduilla tehtiin aikoinaan kun kokeilit sitä homohommaa? Kauheat traumat jätti sulle kyllä noi aidan taakse kurkistukset
Mitä sä koitat selittää? Mä ole mitään homo hommia kokeillut, mulle on koittanut kakarana aikuiset miehet viinaksia tarjoamalla päästä iholle, yhdelle tarjosin puukkoa tai sekuntissa liukenemista vaihtoehdoksi ja toisen hakkas ja ryösti sit joku nisti kiitokseksi tarjoiluista ja ehdotteluista.

Juuh okei. Ei tarvitsisi hetkeäkään miettiä kenelle lapsi tulisi antaa adoption kautta:
-entinen nisti joka on mm. uhannut puukottavansa muita ja muutenkin kirjottaa kuinka ryhtyy väkivaltaiseksi kun ei kestä elämää muuten. Nykyisin jehovan soturi, eli selvästi tasapainoinen ja järkevä, yhteiskunnalle hyödyllinen kansalainen
-Homoparille

Tietenkin ensimmäisenä mainitulle!

Mistä vitusta oletat että mä koskaan mitään rääkyvää paskamasiinaa elätettäväkseni haluaisin? Pitäkää te lisääntyjät vaan huoli keskennänne näistä lapsi asioista.

Kysyn viellä.. missäs kohti mä olen kirjoittanut ryhtyväni väkivaltaiseksi, tai etten kestä elämää muuten? Kyl mä olen kestänyt elämässä sellaista mitä moni ei ehkä kestäisi? Enkä mä ole mikään uskovainen, tasapainoinen ja järkevä sen sijaan olen.. enkä ole aikoihin enää pyrkinytkään olemaan yhteiskunnalle mitään kun ei yhteiskuntakaan ole minun kohdallani toiminut kuten monien onnekkaampien kohdalla toimii. Kiitos.

Minut ja homot voi jatkossakin pitää adoptio oikeutettujen listan ulkopuolella. Kaikkien voitto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom