Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tiedän 5 homoseksuaalia, ja näistä laskisin yhden sellaiseksi median mainostamaksi "stereotyypiksi".

Osaatko erottaa kadulla homon heterosta? Kuulostaa kovasti siltä, ettet ole kovin herkkä huomaamaan eroja ja erotat vain räiskyvyyden homoksi. Osaatko erottaa pelkän tekstin tyylin perusteella onko kirjoittaja mies vai nainen? Kyse ei ollut median mallista, vaan homon miehisyydestä eli äijyydestä. Tiedätkö yhtään julkista esimerkkiä äijähomosta? Miten ylipäänsä kuvittelet homon haluavan toisia miehiä? Uskotko että evoluutio on kehittänyt jonkin homoaivon jotain tarkoitusta varten? Että olisi olemassa heteromiesaivot ja homomiesaivot.

Tuolla joku sanoi, että tässä pitäisi keskustella nimenomaan oikeudesta kristilliseen avioon, mutta minäpä olen ärsyttävä, enkä tottele.

Eli. Tuli tuolta Kysy mieheltä-ketjusta mieleen, että jos teitä muka-uskovaisia-raamatun-lukijoita vituttaa nimenomaan se, että satukirjassa mainitaan avioliiton olevan nimenomaan miehen ja naisen välinen asia, niin olisiko OK, jos homoparit voitaisiin vihkiä avioliittoon, jossa he saisivat samat juridiset oikeudet kuin heteropariskunnat, MUTTA liitosta käytettäisiin eri nimitystä? Esimerkiksi färägiliitto, homoliitto, tms? Oletetaan siis että vihkiminen tapahtuu maistraatissa, ei kirkossa.

Eikös lapsen sairaalloinen lihavuus ole jo nykyään huostaanotto peruste jos oikein muistan? Eli sinusta homoille pitää laittaa adoptiolapsia tulemaan koska jotkut vanhemmat laiminlyövät lapsiaan? Aika ku hyvä logiikka.

Ainoastaan ihan vitun typerä ihminen pystyy näkemään tässä logiikan tällä tavalla.

Mä en ole vielä kuullut ainoatakaan perustetta sille miksi homoseksuaalit pariskunnat ovat epäkelpoja kasvattamaan lapsia. Miehen/naisen malli nyt on ihan älyvapaa väite koska hyvin harva lapsi repii ne roolimallit pelkästään kotoa, ja tällä perusteella pitäisi jokaiselta yksinhuoltajalta ottaa lapset pois.

Jos te homofobiset toopet aiotte jotain periaatettanne perustella niin ulotetaan se sama periaate nyt sitten kaikkiin. Te oletatte muutenkin että tuo sama homovastaisuus eläisi jotenkin oletuksena kaikissa, joka on ihan järjetön väite. Yhäkään se että joku asia on teidän mielestä äklöä, ei tarkoita että sillä olisi jotain tekemistä tasapainoisen kasvatuksen kanssa.

Ja Pena vois miettiä sitä että vaikka sä olet niin vitun kovassa keitetty katujen kasvatti joka on löytänykin sen uskon jostain, niin se ei kuitenkaan tarkoita että sun mielipide olis jotenkin painavampi tai että sulla olis yhtään enemmän perspektiiviä. Joku homopariskunta olis sutkin voinu kasvattaa paremmin kun olis ollu kaksi isää antamassa remmiä perseelle kun aloit perseilemään. :)

En ota kantaa adoptioasiaan mutta onhan se nyt ihan naurettavaa että homot vaativat oikeutta kristilliseen avioliittoon koska johan raamattu sen homouden tuomitsee.

Tuolla joku sanoi, että tässä pitäisi keskustella nimenomaan oikeudesta kristilliseen avioon, mutta minäpä olen ärsyttävä, enkä tottele.

Eli. Tuli tuolta Kysy mieheltä-ketjusta mieleen, että jos teitä muka-uskovaisia-raamatun-lukijoita vituttaa nimenomaan se, että satukirjassa mainitaan avioliiton olevan nimenomaan miehen ja naisen välinen asia, niin olisiko OK, jos homoparit voitaisiin vihkiä avioliittoon, jossa he saisivat samat juridiset oikeudet kuin heteropariskunnat, MUTTA liitosta käytettäisiin eri nimitystä? Esimerkiksi färägiliitto, homoliitto, tms? Oletetaan siis että vihkiminen tapahtuu maistraatissa, ei kirkossa.

Vaikken mainitsemiisi muka-uskovaisiin kuulu, niin eiköhän tää ole se asia mikä on useimmille ja itselle se haluttu ratkaisu. Avioliitto on vain toimituksena ja perinteenä niin vanha etten sitä lähtisi ihan vaan "suvaitsevaisen ajan hengessä" muuttamaan, muuten sitä tosiaan saataisiin muuttaa kokoajan. Koska sitten moniavioisuuttakin halutaan kirkkoon lähteä kuuluttamaan. Miten te homohäiden puolustajat, olisitteko sitten moniavioisuutta vastaan vai hyväksyisittekö kirkkoon nämäkin tapaukset? Raja on vain vedettävä johonkin tässä asiassa ja mä vetäisin sen nyt tähän homokysymykseen.
Mun mielestä homoseksuaaleille muuten voitaisiin rekisteröityyn parisuhteeseen tms. liittää samat juridiset oikeudet kuin avioliitollekkin.

Vaikken mainitsemiisi muka-uskovaisiin kuulu, niin eiköhän tää ole se asia mikä on useimmille ja itselle se haluttu ratkaisu. Avioliitto on vain toimituksena ja perinteenä niin vanha etten sitä lähtisi ihan vaan "suvaitsevaisen ajan hengessä" muuttamaan, muuten sitä tosiaan saataisiin muuttaa kokoajan. Koska sitten moniavioisuuttakin halutaan kirkkoon lähteä kuuluttamaan. Miten te homohäiden puolustajat, olisitteko sitten moniavioisuutta vastaan vai hyväksyisittekö kirkkoon nämäkin tapaukset? Raja on vain vedettävä johonkin tässä asiassa ja mä vetäisin sen nyt tähän homokysymykseen.
Mun mielestä homoseksuaaleille muuten voitaisiin rekisteröityyn parisuhteeseen tms. liittää samat juridiset oikeudet kuin avioliitollekkin.

Näinhän se menee. Ruotsissa pohditaan tällä hetkellä moniavioisuuden sallimista kun homoavioliitot ovat jo sallittuja. Koska kaikki avioliittoon osallistuvat henkilöt ovat täysi-ikäisiä ja omasta halustaan siihen haluamassa niin eiköhän se Ruotsissa saa kannatusta. Vastustajat leimataan vanhoillisiksi jääriksi, jotka halveksuvat noita hieman poikkeuksellisia ihmisiä. Sitten vaan odottelemaan milloin Suomessakin nähdään se päivä kun kirkossa vihitään 3 miestä ja nainen ryhmäavioliittoon. :face:

Edit. Barack, nuo kaksi viimeisintä viestiäsi ovat aika pahasti ristiriidassa keskenään :D

Niin kauan kun meillä on keskuudessamme ihmisiä, joiden näkemys loppuu siihen oman nenänpäähän, niin tämä asia tulee olemaan ongelma.

Niin ja puhumattakaan siitä sitten kun ihmiset haluaa mennä puun kanssa naimisiin! Tai vuoren! Tai planeetan!

Koska niin käy sitten varmasti ja väistämättä.

..niin olisiko OK, jos homoparit voitaisiin vihkiä avioliittoon, jossa he saisivat samat juridiset oikeudet kuin heteropariskunnat, MUTTA liitosta käytettäisiin eri nimitystä?
Siis ihan sama sille liitolle ja sen juridiikalle muuten mut ne adoptio ajatukset pitäs kyl pystyä jättämään pois ilman muita mutinoita. Ainoa asia mitä vastustan loppujen lopuksi koko homojen maaiman valloituksessa on tämä.. että joku lapsi jolta ei edes kysytä lätkästään vaan homppelien kotileikkeihin mukaan, ja aivan varmasti tälläinen lapsi saa nuoruutensa aikana kuulla negatiivisessa mielessä paljon, ja saattaapa kohdata jopa fyysistä uhkaa kiusaamisen muodossa.. OK muutenki lapsia kiusataan milloin mistäkin syystä tiedän kun olin itsekkin koulukiusaaja. Ei muuta mitään.. homostelijat eivät voi tehdä lapsia ja siten koko ajatus tälläisestä perhemallista on ihan älytön. Ei hintit ole mitään roolimalleja lapselle, tai no.. nykypäivänä menee melkeen mikä vaan läpi.

Joku homopariskunta olis sutkin voinu kasvattaa paremmin kun olis ollu kaksi isää antamassa remmiä perseelle kun aloit perseilemään.

Jos mut olisi kasvattanut kaks miestä tai naista jonkun adoptio oikeuden turvin niin sanonpahan vain sen etten pitäisi jälkeenpäin asiasta yhtään sen enempää kuin nyt en pidä ajatuksesta että tälläistä valtiovallan siunauksella tehtäisiin yhtään kenellekkään.

Jos joku haluaa lukea pro gradu tutkielman homoseksuaalien näennäisestä taipumuksesta väkivaltaan suhteessa niin tässä olisi:

http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00110.pdf

Aihe ja linkitys siksi koska olen nähnyt omassa tuttavapiirissäni säännönmukaisuuden näiden lesbojen suhteissa esiintyvästä väkivallasta ja dominanssista. Myös mediassa usein nousee esiin että homosuhteissa on paljon tälläistä ilmiötä kasvavissa määrin. Voisi verrata maahanmuuttajiin.. ovat pienen pieni vähemmistö mutta tietyissä lieveilmiöissä loistavat rötös enemmistönä. (tarkoituksenani ei ole demonisoida mitään seksuaalivähemmistöä)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole koskaan tavannut ainuttakaan normaalia perusäijähomoa.

Tjaa, ehkäpä ne ei ole nähneet tarpeelliseksi kertoa sinulle eli korostaa sitä homouttaan. Niinkuin tuossa aikaisemmin sanoin niin 7-vuotiaasta tuntemani lapsuudenystävä on homo ja tuli meikäläiselle kaapista vasta 3v sitten elikkä 28-vuotiaana. Sanoi siis että yläasteelta lähtien on itse tiennyt mikä on. Enkä mä kyllä rehellisesti sanottuna osannu aavistaa yhtään vaikkei niitä muijakavereita sillä ollut koskaan näkynyt.

Niinja 180cm sälli kyseessä ja painoa sen karvan päälle 100kg, kaljamahaa toki on ja muutenkin niin tavallisen näköinen kuin vain olla ja voi. Mutta niin se vain oli uskottava kun sanottiin, ja tätänykyä asustelee toisen huomiotaherättämättömän sällin kanssa. Helvetin hyviä tyyppejä kala-, mökki ja pilkkireissuilla ja lapissakin olivat viikon päivät eräjormailemassa. Saattais BB-niko-tyyppisille hinteille iskeä paniikki tunnissa ilman juoksevaa vettä, sähköä ja lähimmän asutuksen ollesa parikymmenen kilometrin päässä. :p

Niin ja puhumattakaan siitä sitten kun ihmiset haluaa mennä puun kanssa naimisiin! Tai vuoren! Tai planeetan!

Koska niin käy sitten varmasti ja väistämättä.

Mua ei häiritse hullut jotka haluavat mennä puiden ja vuorien kanssa naimisiin läheskään niin paljon kuin uskovaispiirit joissa käytetään lapsia hyväkseen ja muut seurakuntalaiset suojelevat näitä hyväksikäyttäjiä.
Yksikään lapsi ei joudu kärsimään vaikka joku "rakastaisikin" puuta, mutta sitten on näitä sosiaalisesti hyväksyttyjä uskontopiirejä joissa käytetään lapsia hyväkseen, sen lisäksi tälläiset uskontopiirit saattavat keksiä että esim verensiirrot ovat saatanasta ja tekevät kaikkensa että leukemiaa sairastavat lapsensa kuolisivat pois ilman hoitoa koska se on "kiellettyä" raamatussa ottaa verta vastaan.

Jos minulla olisi rajaton valta niin ja vain toinen yllä mainituista olisi mahdollista, tekin tuntisitte jokainen muutaman tyypin joka on puun kanssa naimisissa.

Moniavioisuus? En ole perehtynyt asiaan, mutta eipä se minulta ole pois, jos joku mies haluaa vapaaehtoisesti MONTA pirttihirmua. Ja minähän nimenomaan kysyin tuossa kysymyksessä tilanteesta, jossa vihkiminen ei tapahdu kirkossa.

Tuo viimeinen lause. Tuotahan minä juuri hain. Että olisiko se ok, että homot saisivat samat aviolliset oikeudet kuin heteroparit, mutta tätä liittoa ei kutsuttaisi avioliitoksi. Et ilmeisesti ymmärtänyt tekstiäni?

Aihe ja linkitys siksi koska olen nähnyt omassa tuttavapiirissäni säännönmukaisuuden näiden lesbojen suhteissa esiintyvästä väkivallasta ja dominanssista. Myös mediassa usein nousee esiin että homosuhteissa on paljon tälläistä ilmiötä kasvavissa määrin. Voisi verrata maahanmuuttajiin.. ovat pienen pieni vähemmistö mutta tietyissä lieveilmiöissä loistavat rötös enemmistönä. (tarkoituksenani ei ole demonisoida mitään seksuaalivähemmistöä)

En lue linkittämääsi pro gradua. Lukisin, jos kyseessä olisi jonkun tunnetun tutkijan tutkimus. Pro gradu ei ole sitä.

Ai nousee mediassa juttua? Miksihän minä en ole nähnyt yhtäkään Ilta-Sanomien otsikkoa, jossa "HOMOISÄ TAPPOI LAPSEN". Sen sijaan olen viime vuosina nähnyt useammankin otsikon, jossa "PERHEEN ISÄ TAPPOI PERHEEN JA TÄMÄN JÄLKEEN ITSENSÄ". Ps. Toi perheen isä oli heterosuhteessa. ;)

Nussi sinä vaikka koraaniasi.

Homoilu on sairasta, tapahtui sitä sitten sodassa/rauhassa, historiassa/nykypäivänä.

Kymmenen vuoden päästä kaltaisesi liberaali-idiootit menevät koiransa kanssa naimisiin.

Kuvittele tilanne, missä mies saisi mennä naimisiin naisen kanssa. Sellainen liberalismihan johtaisi siihen, että kohta mies saisi mennä naimisiin myös koiran kanssa.

Ja sinäkö päätät mikä on sairasta eikä psykiatrit?

Kuvittele tilanne, missä mies saisi mennä naimisiin naisen kanssa. Sellainen liberalismihan johtaisi siihen, että kohta mies saisi mennä naimisiin myös koiran kanssa.

Puhumattakaan siitä, että yhden naisen naituaan mies alkaa haluta TOISTA vaimoa. Oikeastaan on parasta, ettei kirkossa vihitä kuin pappeja luojansa kanssa.

Tjaa, ehkäpä ne ei ole nähneet tarpeelliseksi kertoa sinulle eli korostaa sitä homouttaan.

Ehkä, mutta vaikkeivat minulle kertoisi enkä heitä muuten tunnistaisi, niin eipä ole tullut vastaan keskenään seurustelevia äijiä. Kyllähän seurustelevan parin erottaa monesti, vaikkeivat he mitenkään mainostaisi seurusteluaan. Vaan mistäpä sitä tietää vaikka puolet ihmisistä on oikeesti reptiliaaneja. En ole vain nähnyt yhtään reptiliaania enkä äijähomoa.

Enkä mä kyllä rehellisesti sanottuna osannu aavistaa yhtään vaikkei niitä muijakavereita sillä ollut koskaan näkynyt.

Tai sitten sä et vain näe sitä homoutta. Retkeily ei tee miehestä äijää. Äijyys on sellaista, mitä naisilla ei ole. Eli kun puhun äijähomosta, niin tarkoitan homoa, joka käyttäytyy toisin kuin naiset. Naisetkin retkeilee.

Jotenkin olis helppo kuvitella, että bodareista homoja nimenomaan löytyy keskimääräistä enemmän. Eihän tappituntumalla toisten öljyttyjen ukkojen kanssa pikkuhousuissa pullistelu nyt mitään maailman heterointa hommaa ole.

Bodaus onki tosimiesten touhua josta Homoilu on kaukana! Sitten jos ne lihakset saavat etuveikon ottamaan eteensä touhu muuttuu astetta vakavammaksi ja on jo Homoilua. Niin pitkään, kun komea treenattu miehinen veistetty kreikkalaista jumalaa muistuttava vartalo aiheuttaa ihailua ja viisari ei värähdä niin se on 100% hetero touhua jota vain tosimiesten kuuluukin ymmärtää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom