Hiustyyliä kaljuuntuvalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mies847
  • Aloitettu Aloitettu
Tai no jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä tuo aluksi vähän oli shokki. Olen aina kelannut että mun hiukset ei kyllä lähde!

Mutta mitä sitä voi tehdä? Parempi vaan hyväksyä asia. Rupean bodaamaan enemmän ja muutenkin tyyliltäni olen sellanen metalhead joten ihan sama. Jos joku ei tykkää niin gtfo!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin vetämässä ruuhkatukan tilalle 10mm siilin, tällä on hyvä totutella! Näyttää yllättävän hyvältä, vaikka vähän kauhistutti.

Itsellä kun alkaa hiusraja karkaamaan, mitä ei siis toivottavasti tapahdu ikinä, on ainoa ratkaisu jasonstathamit:

jason-statham.jpg

Siiliksi vaan kaikki mikä vielä kasvaa. Voi sitten uskotella itselleen, että ei se rujoutta ole, vaan karskiutta.

Toivottavasti täällä kukaan ei harrasta samanlaista hiustyyliä kuin mitä näkee vielä tänä päivänäkin aivan liian paljon, jopa uutisankkurilla. Kalju paistaa joka suunnasta mutta silti pakko pitää edessä otsalla sellainen hyppyri ettei muka kalju sitten näkyisi edestäpäin. Se on sitten hienon näköistä kun sivusta katsottuna äijä on täysin kalju ja edessä 5 cm korkunen kasa karvaa. Ketä nää oikeesti kuvittelee huijaavansa. Lentokenttä -sarjassa myös se tullikundi vois ehkä tehdä hiuksilleen jotain, vaikka leikata välillä.

Tänään just liukuportaissa oli jäbä jolla oli pitkä tukka, mutta päänlaelta aika kalju. Sitä oli sitten kammattu ja vedetty yli, näytti ihan kauhealta.

En tiedä mikä siinä on, mutta jos hiusten alta näkyy sitä kaljua niin se on jotenkin niin ällöttävän näköistä! Se vaan pitää luopua siitä hevitukasta, ei siinä auta kikkailut.

Jaa mulla näköjään oli tänne viesti huhtikuulta :D Tosiaan toukokuusta asti ollu nyt höylätty pää taas ja tässä aion pysyä. Ja tosta jason stathamista sen verran, et ei se oo toi pelkkä tukka mikä siinä on vaan kyl se on ihan toi koko pärstä ja olemus, minkä takia toi tukka sille sopii. Jos esim. meikäläinen pitäis tommosta samanlaista tukkaa niin ihan urpoltahan se näyttää.

Itsellä kun alkaa hiusraja karkaamaan, mitä ei siis toivottavasti tapahdu ikinä, on ainoa ratkaisu jasonstathamit:

jason-statham.jpg

Siiliksi vaan kaikki mikä vielä kasvaa. Voi sitten uskotella itselleen, että ei se rujoutta ole, vaan karskiutta.

Mulla karkaa juuri tuolleen. Olen ollut kalju nyt jo yli 5 vuotta. Nykysin sheivailen pään ja naaman kerta viikkoon joten taas kun alkaa oleen useampi päivä takana edellisestä, niin alkaa oleen kuvassa olevan näkönen setti päällä.

Hiusraja pakenee täälläkin päin, onneksi pari naispuoleista ystävää on sanonut että mulla on täydellinen kallon muoto. Parturini kiistää koko homman, siis hiusrajasn vetäytymisen. Mutta onhan mulla silmät päässä, huomattavasti on vetäytynyt.

Inkvisiittori Tomás de Torquemada.

Haha, ei saatana... Näyttää tosi mukavalta tyypiltä. :D

Lyhyt tukka on kyllä tosi jees, helppo ja mukava. Pitäisi nyt saada naisten kommentteja tästä uudesta tyylistä, ei sitä itse osaa arvioida. :D

Lyhyt tukka on kyllä tosi jees, helppo ja mukava. Pitäisi nyt saada naisten kommentteja tästä uudesta tyylistä, ei sitä itse osaa arvioida. :D
Ei muuta kun kuvia näytille :thumbs:

Ultimecia voi tehdä palveluksen pysyttelemällä pois tästä threadistä.

Ei muuta kun kuvia näytille :thumbs:

Ultimecia voi tehdä palveluksen pysyttelemällä pois tästä threadistä.

Eikö kaljuuntuvalle ole muita tyylejä kuin kokonaan kalju? Minusta on, ja siili on omasta mielestäni kivemman näköinen. Jos tämä taas on kokonaan kaljuksi aikovien kannustusketju niin pysyn toki poissa ja toivotan tsemppiä kaikille kuontaloaan menettäville.

Itselläkin on nähtävissä alustavaa hiusten ohenemistä päälaella. Onneksi on siunaantunut sen verran paksut hiukset, että ohenemisvaraa on reilusti. Oikeastaan ohenemisen näkee vain silloin kun hiukset ei ole tosi lyhyet ja vertaa tilannetta johonkin vanhoihin kuviin. Mitään kaljua läikkää itselle tuskin tulee (toivottavasti), mutta ohenemista kuitenkin. Tämän takia pidän hiukset nykyään hyvin lyhyinä; päältä maks. 2-3 cm ja sivuilta sitten 7 mm - 1 cm. Omasta mielestäni en näytä ihan dorkalta, mutta kuitekin olen sitä mieltä että 4-7 mm koko parta parantaa lopputulosta lyhyiden hiusten kanssa jonkin verran.

Noh, ite oon kai sen verta yksinkertainen, etten osaa tehdä suurta eroa kokonaan kaljun tai muutaman millin siilin välillä. Pointti oli kait lähinnä se, että ehkei kaljuuntuville kannata alkaa ainakaan ruuhkatukkia hehkuttaa, joten kiitos tarkennuksesta.

Noh, ite oon kai sen verta yksinkertainen, etten osaa tehdä suurta eroa kokonaan kaljun tai muutaman millin siilin välillä. Pointti oli kait lähinnä se, että ehkei kaljuuntuville kannata alkaa ainakaan ruuhkatukkia hehkuttaa, joten kiitos tarkennuksesta.

Joo, ei tosiaan ollut tarkoitus suositella mitää Juice-versioita. Ite tykkään, että tukkaa on näkyvillä vähäsen siellä missä se on, mutta täähän on makuasia.

Meloni_AG020_2.jpg

Omaan silmään kuitenkin kaikki muut vaihtoehdot paitsi kananmuna ovat parempia. Useimmiten toki lyhempi on parempi, jos kovasti nousee hiusraja, vrt. esim:

kelsey%20grammer.jpg

vs.

kelsey-grammer-picture-1.jpg

En mä oikein tiedä, että mitä mallia tässä voisi pitää nykyisen sijaan. Kyllähän mulla tukka vielä kasvaa, mutta sen verran on harventunut tosta edestä, etten oikein näe mieltä ruveta sitä enää kasvattelemaan. Nykyisellään käyn kerran kuussa parturissa vetäsemässä parin millin siilin. Kuukauden ajan sitä aina kasvattelen kunnes alkaa näyttämään kananpojalta ja on taas aika mennä parturiin.

Mä kuvittelin vielä pari kolme vuotta sitten, että saan pitää paksun tukkani, vaikka suvun miehillä kaikilla uimalakki onkin. Todellisuus iski sitten ehkä joskus pari vuotta sitten vasten kasvoja. Eikä sillä, mulle on oikeastaan ihan sama, mitä mallia päässä kasvava karva on. Mulla on ollut pitkät hiukset, blondattu siili, kalju, kaikenlaisia etutöyhtövirityksiä ja niin edelleen, ja ihan samalla tavalla mä oon kaikissa viihtynyt. Tätä hyvin lyhyttä mallia puoltaa ainakin helppohoitoisuus. En kaipaa yhtään niitä aikoja, kun aamulla oli pakko joko pestä hiukset ja/tai lotrata puoli tuntia geelillä, että sai letin siedettävään kuntoon. Nyt ei tarvii kuin vetästä pipo päähän ja pistää menoksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom