Hiustyyliä kaljuuntuvalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mies847
  • Aloitettu Aloitettu
En mä tiedä, mä jotenkin kammoksun tuota täyskaljua? Pieni siili tuntuu paremmalta, kun ei nyt ainakaan vielä ole hiukset lähteneet sillä tavalla että näyttäisi joltain Dr Phililtä. Kaljua pitää ylläpitääkin, lyhyen siilin voi antaa kasvaa aika pitkään ja sitten taas nollaa tilanteen koneella.

Mutta joo, mun pitää nyt skarppaa ja pudottaa painoa. Tosi rasittavaa, tuntuu että heti kun mulla nousee paino niin suurin osa siitä läskistä tulee naamaan. :D Posket vaan pullottaa, heti huomaa lärvästä kun on tullut painoa lisää. Tulisi johonkin haukkareihin se massa! :D

e. Ja just toi helppous on kova valtti. Ei tartte geeliä eikä kauheasti shampoota kulu. Aamulla ei tartte hiuksille tehdä mitään, ikinä ei ole "bad hair day" tms. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, ite oon kai sen verta yksinkertainen, etten osaa tehdä suurta eroa kokonaan kaljun tai muutaman millin siilin välillä. Pointti oli kait lähinnä se, että ehkei kaljuuntuville kannata alkaa ainakaan ruuhkatukkia hehkuttaa, joten kiitos tarkennuksesta.

Mulla on 10mm siili, onhan tuossa jo selkeä ero täysin kaljuun. :) On tuossa hiusten lähdössäkin paljon eri tasoja, ei mulla tällä fledalla näytä että hiukset olisi yhtään lähteneet, pitkällä tukalla sen sijaan alkoi selkeästi näkyä päälaella harventuminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom