- Ikä
- 43
Itellä tuo rogaine autto noin puoli vuotta, tukkaa tuli jopa takaisin. Mutta sen jälkeen alko taas tukka lähtä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei äkkiseltään google löytänyt miltä tuo näyttää, pistätkö linkkiä?
Ei varmaan tarvitsisi erikseen sanoakaan että älkää vaan helvetissä alkako peittelemään sitä kaljua millään takaraivolta tai sivulta kammatuilla hiuksilla, sen uunomman näköistä hiustyyliä ei ole olemassakaan...
Sopivan mallisella parralla saattaa myös pystyä parantamaan tilannetta, jos kalju ei muuten tunnu sopivan oman kallon ja kasvojen muotoon.
Mitvit, noin paljon?!? Vai vähänkö se nyt olisi? Mä laskin aikoinaan, että jos olisi semmoinen keskivertotukka, mitä nyt miehillä on, niin pitäisi käydä ainakin kerran kuussa parturilla perusleikkaus ottamassa, jotta tukka säilyisi siistinä ja hyvännäköisenä. Mitä semmoinen maksaa? Ei ole hajuakaan parturikampaamoiden hinnoista muuten, kuin että taitavat olla naisille vähän miehiä korkeammat.Säästääpähän 300 erkkii vuodessa parturimaksuja.
Mitvit, noin paljon?!? Vai vähänkö se nyt olisi? Mä laskin aikoinaan, että jos olisi semmoinen keskivertotukka, mitä nyt miehillä on, niin pitäisi käydä ainakin kerran kuussa parturilla perusleikkaus ottamassa, jotta tukka säilyisi siistinä ja hyvännäköisenä. Mitä semmoinen maksaa? Ei ole hajuakaan parturikampaamoiden hinnoista muuten, kuin että taitavat olla naisille vähän miehiä korkeammat.
Hmm, jos laskisi 12krt/vuosi parturikäynnit ja vielä lisäksi vaikka 12h/vuosi säästynyttä aikaa ja sen hinnaksi vaikka 20€ (mun aika ei ole halpaa), niin saisi varmaan hervottoman summan säästyneeksi muka. Johonkin muuhunhan se toki on uponnut, esim. :kippis1:
Nimim. kesällä 1994 viimeksi maksanut parturin palveluista. ;)
Kun mä katon isäni kaljua, molempien ukkien sekä kuvaa omista hiuksista 5v sitten, niin ei oo epäilystä että onko sitä kaljua tulossa... Varsinkaan, kun mulla ei ole niitä samoja lovia aiemmin ollut.Höpö höpö, ei se mitään kaljuuntumista ole jos on ohimoissa lovet, suurimmalla osalla miehistä on tuollaiset.
Jos käyn parturissa, maksaa kympin. En kuitenkaan käy koska vedän himassa siilin.WTF! :wtf:
Itse kävin viimeksi 2003 parturissa eikä tuolloinkaan irronnut pk-seudulla alle 25 egen parturointi (ja olen mies ;) ).
Eiköhän tuo maksa sen 30 egee laaki, 10 kertaa /v laskin käynneiksi =300egee.
Muistaakseni biologian tms tunnilla opetettiin, että poika ei peri isältä hiustenlähtöä. Vaan äidinisältä. Eli jos äidinisällä on spede niin voi alkaa pelkäämään.
Muistaakseni biologian tms tunnilla opetettiin, että poika ei peri isältä hiustenlähtöä. Vaan äidinisältä. Eli jos äidinisällä on spede niin voi alkaa pelkäämään :D Mutta oman isän spedeä voi katsoa ihan rauhallisin mielin, paitsi jos on tyttö ja aikoo tehdä lapsen.
WTF! :wtf:
Itse kävin viimeksi 2003 parturissa eikä tuolloinkaan irronnut pk-seudulla alle 25 egen parturointi (ja olen mies ;) ).
Eiköhän tuo maksa sen 30 egee laaki, 10 kertaa /v laskin käynneiksi =300egee.