Hiustyyliä kaljuuntuvalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mies847
  • Aloitettu Aloitettu
Itellä tuo rogaine autto noin puoli vuotta, tukkaa tuli jopa takaisin. Mutta sen jälkeen alko taas tukka lähtä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höpö höpö, ei se mitään kaljuuntumista ole jos on ohimoissa lovet, suurimmalla osalla miehistä on tuollaiset.

Oma hiustyyli on perinteinen lyhyt inttisiili.

Täytyy valitettavasti todeta että tämä asia kiinnostaa minuakin.

Vielä ei tilanne ole kovin paha mutta kyllä sitä on viimeaikoina huomannut että ohimoilta on tukka ohentunut. Omaa veljeä ja isää kun katsoo niin näkee että geeneistä johtuu.

Kallon muoto kyllä hyvä mutta kyllä kaljuun siirtyminen edellyttäisi myös solariumissa tai etelässä käyntiä, muuten meikä näyttää ihan venäläiseltä keskitysleiriltä karanneelta.

Ei äkkiseltään google löytänyt miltä tuo näyttää, pistätkö linkkiä?

jarhead
jotain ton tyylistä siis..kokeile ihmeessä..jos et saa hyvännäköstä niin vedä kaikki pois.

Täältäkin ääni kaljulle, vaikkei pään muoto ihan optimi olisikaan. Muutaman päivän välein vedän parranajon yhteydessä koko pään samalla. Kun tähän on tottunut niin ei kyllä tukkaa ja parturireissuja ole ikävä.

Ei varmaan tarvitsisi erikseen sanoakaan että älkää vaan helvetissä alkako peittelemään sitä kaljua millään takaraivolta tai sivulta kammatuilla hiuksilla, sen uunomman näköistä hiustyyliä ei ole olemassakaan...

Ei varmaan tarvitsisi erikseen sanoakaan että älkää vaan helvetissä alkako peittelemään sitä kaljua millään takaraivolta tai sivulta kammatuilla hiuksilla, sen uunomman näköistä hiustyyliä ei ole olemassakaan...

Tuo näyttää kyllä niin helvetin idiootilta. Itsekin tuota vähän aikaa harrastin mutta vesisateen tullen totuus viimeistään paljastui:D
Kyllä se kalju on paras vaihtoehto. Vaikka olisi millainen kallonmuoto niin kalju voittaa aina lainapeitteen.

edit: Rogaine auttoi itsellä hiustenlähtöön jonkin verran mutta ei se niitä uusia tietenkään takaisin tuonut. Kun hiustuppi lähtee niin sitten se lähtee. Geenimanipulaatioita odotellessa...

Sopivan mallisella parralla saattaa myös pystyä parantamaan tilannetta, jos kalju ei muuten tunnu sopivan oman kallon ja kasvojen muotoon.

Sopivan mallisella parralla saattaa myös pystyä parantamaan tilannetta, jos kalju ei muuten tunnu sopivan oman kallon ja kasvojen muotoon.

Tämä on muuten ihan totta.

Ruumiinrakennekin vaikuttaa paljon: Hieman tukevammalle, pyöreäpäiselle kaverille kalju on "luonnollisempi" kuin tämmöselle laihalle, kalpealle ja kapeakasvoiselle.

Säästääpähän 300 erkkii vuodessa parturimaksuja.
:eek: Mitvit, noin paljon?!? Vai vähänkö se nyt olisi? Mä laskin aikoinaan, että jos olisi semmoinen keskivertotukka, mitä nyt miehillä on, niin pitäisi käydä ainakin kerran kuussa parturilla perusleikkaus ottamassa, jotta tukka säilyisi siistinä ja hyvännäköisenä. Mitä semmoinen maksaa? Ei ole hajuakaan parturikampaamoiden hinnoista muuten, kuin että taitavat olla naisille vähän miehiä korkeammat.

Hmm, jos laskisi 12krt/vuosi parturikäynnit ja vielä lisäksi vaikka 12h/vuosi säästynyttä aikaa ja sen hinnaksi vaikka 20€ (mun aika ei ole halpaa), niin saisi varmaan hervottoman summan säästyneeksi muka. Johonkin muuhunhan se toki on uponnut, esim. :kippis1:

Nimim. kesällä 1994 viimeksi maksanut parturin palveluista. ;)

:eek: Mitvit, noin paljon?!? Vai vähänkö se nyt olisi? Mä laskin aikoinaan, että jos olisi semmoinen keskivertotukka, mitä nyt miehillä on, niin pitäisi käydä ainakin kerran kuussa parturilla perusleikkaus ottamassa, jotta tukka säilyisi siistinä ja hyvännäköisenä. Mitä semmoinen maksaa? Ei ole hajuakaan parturikampaamoiden hinnoista muuten, kuin että taitavat olla naisille vähän miehiä korkeammat.

Hmm, jos laskisi 12krt/vuosi parturikäynnit ja vielä lisäksi vaikka 12h/vuosi säästynyttä aikaa ja sen hinnaksi vaikka 20€ (mun aika ei ole halpaa), niin saisi varmaan hervottoman summan säästyneeksi muka. Johonkin muuhunhan se toki on uponnut, esim. :kippis1:

Nimim. kesällä 1994 viimeksi maksanut parturin palveluista. ;)

WTF! :wtf:
Itse kävin viimeksi 2003 parturissa eikä tuolloinkaan irronnut pk-seudulla alle 25 egen parturointi (ja olen mies ;) ).
Eiköhän tuo maksa sen 30 egee laaki, 10 kertaa /v laskin käynneiksi =300egee.

Höpö höpö, ei se mitään kaljuuntumista ole jos on ohimoissa lovet, suurimmalla osalla miehistä on tuollaiset.
Kun mä katon isäni kaljua, molempien ukkien sekä kuvaa omista hiuksista 5v sitten, niin ei oo epäilystä että onko sitä kaljua tulossa... Varsinkaan, kun mulla ei ole niitä samoja lovia aiemmin ollut.
Mitään pälveä mulla ei vielä takana ole, mutta ohimoilta hiukset karkaa kyllä koko ajan kauemmas.

Yleisesti ottaen, kaljua en ole peittelemässä, sitten kun taakse ilmestyy se varsinainen aukio. Tarkoitus on vaan lähinnä pitkittää sitä täyskaljuksi/millin sängelle vetämistä niin kauan kuin se vielä on järkevästi mahdollista. Tämän takia mietin muita hiustyylejä kuin hinttihyppyri. Pitänee ehkä koettaa jotain siiliä/muuta lyhyttä mallia, missä vielä hiuksia kuitenkin jätetään enemmän kuin milli päähän.

Niin ja rogaineen loppui innostus, kun nettia selaamalla huomasin että joka ikinen päivä pitäis sen kans läträtä ja siitä 50€/kk. Myöskään hiussiirteet ei ole mielessä nyt ja tuskin koskaan.
Niin ja Oulussa tosiaan pääsee parturiin 20€, kunhan ei etsi keskustasta sitä kaikkein kalleinta.
Edit: Tämä siis ihan ammattilaisella. Opiskelijan käsiin pääsee 7€-

Itse kävin viimeksi 2003 parturissa eikä tuolloinkaan irronnut pk-seudulla alle 25 egen parturointi (ja olen mies ;) ).
Jos käyn parturissa, maksaa kympin. En kuitenkaan käy koska vedän himassa siilin.
e.Niin ja Vantaalla asun

Ihan hyvä pointti tuo rahojen säästyminen, ite tullut kohta kymmenen vuotta ajeltua tukkaa 100mk maksaneella koneella, ei jää paljon hintaa yhdelle ajolle :D

Ite en varmaan tule kaljuuntumaan, mutta siili on kyllä loistava kun ei kiinnosta taistella jatkuvasti letin kanssa kun löytyy noita pyörteitä.

Muistaakseni biologian tms tunnilla opetettiin, että poika ei peri isältä hiustenlähtöä. Vaan äidinisältä. Eli jos äidinisällä on spede niin voi alkaa pelkäämään :D Mutta oman isän spedeä voi katsoa ihan rauhallisin mielin, paitsi jos on tyttö ja aikoo tehdä lapsen.

Miehen isällä on kalju, ja jo vain on alkanut miehelläkin hiukset ohenemaan edestä ja hiusraja siirtymään hiukan. Äidinisällä ei ole tietoakaan kaljusta, ja hän on jo 83- vuotias.

Muistaakseni biologian tms tunnilla opetettiin, että poika ei peri isältä hiustenlähtöä. Vaan äidinisältä. Eli jos äidinisällä on spede niin voi alkaa pelkäämään :D Mutta oman isän spedeä voi katsoa ihan rauhallisin mielin, paitsi jos on tyttö ja aikoo tehdä lapsen.

Ei taida pitää paikkansa, ainakin meidän perheestä löytyy esimerkki elävästä elämästä; eli edes menneellä äidinisällä oli hyvin vahva tukka, samoin äidillä. Mulla on 2 isobroidia, toisella(26v.) selkeästi periytynyt hiukset äidiltä/iso-isältä. Toisella taas(30v.) aika ohuet hiukset, ja alkaa selkeästi hiusraja pakenemaan kuten meidän isällä. Itsellä taas taitaa olla vähän näiden väliltä, sanoisin että lähempänä kuitenkin tämän 26v. veljeni hiustyyppiä.

Saa nähdä alkaako hiukset joskus lähtemään. Eipä tuo itseäni hirveästi stressaa, se on ainakin varmaa että alan pitää sitten kaljua. Toivon toki että hiukset eivät harvenemaan alkaisi.

Silloin kun tuli käytyä parturissa niin se oli 20 e 6-8 viikon välein. Nyt on menny 5 vuotta vetäessä siiliksi tai kaljuksi. Onhan tuossa varmaan 600 euroa rahaa säästänyt mutta kyllä senverran mielelläni maksaisin että saisin hiukset takaisin. Hiustensiirtoja en ottaisi ikinä, onnistuneita sellaisia näkee harvoin.

Kyllä Helsingissä on "monessa" paikassa noin 20 € miesten tukan leikkaus. Taso on tosin ollut aika vaihtelevaa.

E: Tai siis ainakin oli tuossa noin vuosi sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom