Hiustyyliä kaljuuntuvalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mies847
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tässä vielä mitään mallia UKK olla, mutta ohimoilta menee lovet jossain korvien tasalla, joten ajattelin pikkuhiljaa luopua hinttihyppyristä.
Kalju taas ei sovi, kun pää on mallia kananmuna, joten mitä vaihtoehtoja jää tämmöiseen päähän?
Parturissakin vois kysyä, mutta kysytään nyt ensin pakkiksella..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän sama ongelma alkaa vaivata, paitsi että oma hiuksistoni harvenee päälaelta, ei ohimoilta, joten vinkit olisivat kyllä tervetulleita.

Niin ja kalju olisi muuten hyvä, mutta silloin näyttäisi tosiaan tältä:
conehead.jpg

Ei tässä vielä mitään mallia UKK olla, mutta ohimoilta menee lovet jossain korvien tasalla, joten ajattelin pikkuhiljaa luopua hinttihyppyristä.
Kalju taas ei sovi, kun pää on mallia kananmuna, joten mitä vaihtoehtoja jää tämmöiseen päähän?
Parturissakin vois kysyä, mutta kysytään nyt ensin pakkiksella..
riippuen nyt miten paljon tuuli on vienyt hiuksia mennessään mut onnistuisiko navy seal-tyylinen siili?

tuo siili vois kyllä olla aika kova. yks vaihtoehtohan tietysti on pitää jonkunsortin lippistä päässä niin ei hirveesti ulospäin näy sitte.

Täällä sama ongelma. Eli hiusraja karkaa taakseppäin. Hiustyyli on tällä hetkellä pitkä ~30cm mutta ei tähän taida mitään muuta saada kun lyhyen siieln 2-3mm. Se on sitten kulettava kananmunan näkösenä, minkäs sille mahtaa. :)

riippuen nyt miten paljon tuuli on vienyt hiuksia mennessään mut onnistuisiko navy seal-tyylinen siili?
Ei äkkiseltään google löytänyt miltä tuo näyttää, pistätkö linkkiä?
tuo siili vois kyllä olla aika kova. yks vaihtoehtohan tietysti on pitää jonkunsortin lippistä päässä niin ei hirveesti ulospäin näy sitte.
Lippis on muuten hyvä, mutta ei sitäkään oikein voi jokapaikassa pitää.
Mä vedin vaa kaljuks kun alko tukka lähtee.
Jos se mulla yhtään sopisi, niin olisin jo tämän tehnyt. Nyt taistellaan vastaan vielä ne vuodet mitä vähänkään voi..

Ja olihan mulla vielä 2 kohtalotoveriakin, hyvä tietää että muitakin kananmunia tulevalla kaljulla löytyy :D

Meitsi on pitäny kaljua varmaa jostain kasi-ysiluokasta lähtien ja nyt 23 vuotiaana alkaa hiusraja karkaamaan hieman.. Ei tuo nyt muuten haittaa mutta kesä-irokeesi näyttää vähän hölmöltä. Nooh... pitänee keksiä jotain muuta kesä fledaa =)

Tuolla kävin konsultoinnissa kun koin samoja ongelmia ketjun aloitattajan kanssa:
http://www.nordstromhospital.fi/

5000-8000 erkkii olis maksanu muistaakseni tuo korjaus, tosin kun kaljuuntuminen jatkuu, pitää tuota kirurgiaa tehdä taas uudelleen. Unohdin koko paskan ja Neuvostoliitto veti mut trimmerillä muliksi. Säästääpähän 300 erkkii vuodessa parturimaksuja.

Itestä tuntui kans alussa tuo päänmuoto ei-kaljuun sopivana, kuitenkin kun tuohon tottui itse ja tytötkin ovat dikanneet niin ei tuo paha ole. Kandee kokeilla ainakin, ei se mitään maksa ja kasvaa sitä karvaa takaisinkin.

:offtopic:

Tästäkin ketjusta voi päätellä, että ihmisten mielestä se kalju mukamas sopii kaikille. Kallon rakenne kuitenkin aika paljon määrittelee onko näin. Todellisuudehan vastaan tulee ihmisiä jotka ovat sen kaljun ottaneet kun se "on vaan niin hieno". Äkkiä siinä vaan voi huomata, että näyttää yhtä tyylikkäältä kun hieromasauva jolla on korvat .

Siili/kalju/peruukki, ei kait siinä muu auta.
Toisaalta vois kasvattaa pitkät hiukset ja vetää geelillä kaljujen kohtien päälle lyttyyn...:jahas::hyvä:

:offtopic:

Tästäkin ketjusta voi päätellä, että ihmisten mielestä se kalju mukamas sopii kaikille. Kallon rakenne kuitenkin aika paljon määrittelee onko näin. Todellisuudehan vastaan tulee ihmisiä jotka ovat sen kaljun ottaneet kun se "on vaan niin hieno". Äkkiä siinä vaan voi huomata, että näyttää yhtä tyylikkäältä kun hieromasauva jolla on korvat .

Kasvoluiden rakenne se pääasiassa määrittelee sopiiko se kalju vai ei. Itse kallohan on useimmilla aika samannäköinen. Mutta mikään ei ole kauheampaa kuin sellainen tyyli, missä keskeltä kalju ja sivuissa kunnolla hiusta.:urjo:

Kunnolla kaljuks vedät vaan, alussa lippistä vaikka päässä jos tuntuu ettei totu heti. Kesä ehkä parasta aikaa totuttautua koska varmasti tulee hyvinkin monta kaljupäätä kadulla vastaan!

Kasvoluiden rakenne se pääasiassa määrittelee sopiiko se kalju vai ei. Itse kallohan on useimmilla aika samannäköinen. Mutta mikään ei ole kauheampaa kuin sellainen tyyli, missä keskeltä kalju ja sivuissa kunnolla hiusta.:urjo:

Jep, koko päätä meinasin eli varmaan terminä kasvoluut oikeammat. Aivan samaa mieltä tuosta keskikaljusta eli tutummin avolava mallia Palander :hyvä:

Minulla kaljun kanssa ongelmana on ainenkin muhkurainen kallo enemmän kuin pään muoto. En tiedä mistä ne kuhmut johtuvat (jotain kallon luutumisesta jääneitä liitoskohtia epäilen), mutta kaljuna ne häiritsisivät minua.
Tosin ei minua kaljuuntuminen uhkaa ainakaan tällähetkellä.

Onko niistä kaljuuntumista ehkäisevistä aineista mihinkään? Vai onko niille oma ketju? Vai pitääkö kokeilla leikata leijonalta turkkia vai miten se oli. Tosin tarkkojen laskutoimitusten perusteella minun ei pitäisi kaljuuntua.

Kaljuksi vaan. Ei se kallonmuoto oikeasti niin paljoa vaihtele, että sillä merkitystä olisi. Hetken aikaa kalju tuntuu itsestä oudolta, mutta pienen totuttelun jälkeen ei karvaa enää päähän huolisi. Ihana huolettomuus ja helppohoitoisuus. Ainoa miinus on kylmyyden tunne, eli myssyä on tarpeen käyttää vilpoisilla keleillä.

Onko niistä kaljuuntumista ehkäisevistä aineista mihinkään? Vai onko niille oma ketju? Vai pitääkö kokeilla leikata leijonalta turkkia vai miten se oli. Tosin tarkkojen laskutoimitusten perusteella minun ei pitäisi kaljuuntua.
Vetäse kuuri Rogainea niin toi selviää. Käsittääkseni Rogainea saa ilman reseptiä lähimmästä aboteekketistäsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom