Hiustenpidennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T.K.
  • Aloitettu Aloitettu
Sama juttu taallakin. Minulla oli ompelemalla laitettu pidennys, ja ekat muutaman kuukautta se oli aivan ihana. Sitten noin 6 kk paasta huomasin etta niista kiinnityskohdista tulee ihan kaljuja! Omat hiuket siis lahtevat kun se pidennys "tukistaa" niita koko ajan. Kasvoivat onneksi kylla takaisin aikaa myoten, mutta en taida uudestaan enaa kokeilla. Hyvana puolena oli sitten se, etta omat hiukset kasvoivat mukavasti siella irtotukan alla, ja paasin yli pahasta kasvatusvaiheesta.

Mulla on ompelemalla laitetut hiustenpidennykset. On ollut kestona jo aika pitkän aikaa, oon välillä laitattanu uudestaan ja ei ole omille hiuksille mitään käynyt, eivät ole kärsineet leteistä tms. Mulle nämä pidennykset tekee kaveri, joka tekee näitä hommia sivubisneksenä - todella edullisesti. Ottaa laittamisesta 80e + hiusten hinta (täysi puntti hiuksia) 120e eli yhteensä vaan 200e. Ja just eilen kävin kiristyttämässä kun olivat 3kk aikana jo kasvaneet sen verran niin otti kiristämisestä 50e. Ja ko hlö tekee kaikille yhtä edullisesti (ei siis vain pelkästään mulle), ja on erittäin osaava - kävin uudella kampaajalla värjäyttää hiukset ja tämä kysyi missä olen laittanut, kun on niin hyvin tehty. Kertaakaan ei ole letit purkautuneet tai ollut muutakaan ongelmaa kiinnityksen tai omien hiusten kanssa.:thumbs:

Mä oon näihin ihan koukussa...ei osaa enää olla ilman. Kun lisäkkeet ottaa pois, tuntuu että ei ole tukkaa päässä ollenkaan. vaikka omat hiukset alkaa olla jo aika pitkät... Ja eipä nämä hirveitä maksakaan, niin ei konkurssissa tartte olla hienojen hiusten takia:)

Ja ko hlö tekee kaikille yhtä edullisesti (ei siis vain pelkästään mulle), ja on erittäin osaava...

Jos saan ottaa tän mainoksena, niin olisin kiinnostunu teettämään kaverillasi itelleni pidennyksen kokeeksi. Olen miettiny jo pitkään ja etsinyt just henkilöä, joka tekis vähän virallisia hintoja edukkaammin (sopis paremmin hoitovapaalaisen budjettiin).

Asuukos kaveris täällä pk-seudulla?

Heippa!

Teen mielelläni pidennyksen jos tarvitset. Olen 27-vuotias parturi-kampaaja.

Hintaa otan tekemisestä 90e. Materiaalin ostat kuitenkin itse (hiusnauhan!). Kaupan päälle toki leikkaan trendikkäästi hiuksesi, jotta tulos olisi luonnollisen kaunis!

Teen siis liimapidennyksiä ja ompelupidennyksiä. Ne ovat mielestäni paras vaihtoehto. Makunsa kullakin. Asiakkaat ovat tykänneet paljon lopputuloksesta!

Hiusnauhaa puntillisen verran saat hirmuisen mukavaan hintaan (alk.45e) esim. Sörnäisistä Look Salon -nimisestä liikkeestä (hämeentie 17), jossa on tarjolla kaikenlaista hiusta ja hiuspalveluja, myös pidennyksiä tehdään. Tämä Look Salonin myymä yksi puntti riittää hyvin pidennyksen tekoon. Mikäli sulla on (suomalaistyyppisestä) eli tavallista paksummat hiukset, tarvitset kyllä kaksi punttia.

Hinta on pieni kuin Kekkosen hiustenkasvun mahdollisuus, mutta monta pidennystä tehneenä ja eri aitohius -merkkejä nähneenä olen havainnut, että nuo Look Salonin hiukset ovat oikein kunnollista. :)

Ottakaahan yhteyttä! Käydään vaikka yhdessä hiusostoksilla, jos emmit yksin tepastella. Ja sitten eikun tekemään itse pää!

Ps. Myös vaalennukset sekä raidat vaalennusjauheella hoituu :)
moikka niin teetkö vielä hiusten pidennyksiä?haluisin aidonhiusten pidennyksen.siis sinettikiinnityksellä.ottaisitko yhteyttä sähköpostilla. ira_rosa@suomi24.fi :rock::rock::rock:

Mulla on ompelemalla laitetut hiustenpidennykset. On ollut kestona jo aika pitkän aikaa, oon välillä laitattanu uudestaan ja ei ole omille hiuksille mitään käynyt, eivät ole kärsineet leteistä tms. Mulle nämä pidennykset tekee kaveri, joka tekee näitä hommia sivubisneksenä - todella edullisesti. Ottaa laittamisesta 80e + hiusten hinta (täysi puntti hiuksia) 120e eli yhteensä vaan 200e. Ja just eilen kävin kiristyttämässä kun olivat 3kk aikana jo kasvaneet sen verran niin otti kiristämisestä 50e. Ja ko hlö tekee kaikille yhtä edullisesti (ei siis vain pelkästään mulle), ja on erittäin osaava - kävin uudella kampaajalla värjäyttää hiukset ja tämä kysyi missä olen laittanut, kun on niin hyvin tehty. Kertaakaan ei ole letit purkautuneet tai ollut muutakaan ongelmaa kiinnityksen tai omien hiusten kanssa.:thumbs:

Mä oon näihin ihan koukussa...ei osaa enää olla ilman. Kun lisäkkeet ottaa pois, tuntuu että ei ole tukkaa päässä ollenkaan. vaikka omat hiukset alkaa olla jo aika pitkät... Ja eipä nämä hirveitä maksakaan, niin ei konkurssissa tartte olla hienojen hiusten takia:)
moikka miten sun kaveris pystyis tekee sinettikiinnityksellä hiusten pidennyksen.voitko ottaa yhteyttä vaikka sähköpostilla. ira_rosa@suomi24.fi:dance:

Täältähän löytyy vaikka mitä aiheita mitkä kiinnostaa mua.

Mä oon jääny totaalisen koukkuun hiustenpidennyksiin, paha juttu kun on aika kallista lystiä varsinkin vielä kun olen työtön.
Onneks oon saanut tuttujen kautta normaali edullisemmin ne.
Mulla on ollut sineteillä kaks edellistä pidennystä, ja luulen et seuraavat laitetaan eri tekniikalla, en vain ole viel päättänyt miten. täytyy perehtyä niihin enemmän. Uudet tulossa siis huhtikuussa tai toukokuussa, sitä ennen annan hiusten vähän levätä ja varmaan syön yhden priorin kuurin.

Itseäkin on alkanut houkuttaa kovasti pidennyksen ottaminen...Osaisiko joku vinkata Tampereen seudulta hyvää ja suht edullista tekijää, mielellään ompelupidennykselle?

Tuosta ompelupidennyksestä pakko sanoa sen verran, kun jotkut kirjoittivat pitävänsä sitä 3kk-6kk.... ompelupidennyshän on kestoltaan pidennyksistä varmasti lyhyin. Sitä ei ole tarkoitus pitää päässä puolta vuotta. Siinä ajassa saa ihan varmasti hiuksensa kamalaan kuntoon. Kun hiukset kasvavat ja letti löystyy, niin oma hius rastoittuu helposti juuresta ja sitten tulee näitä kaljuja kohtia kun pidennyksen poistossa revitään takkuja väkisin auki. Ompelupidennystä suositellaan pitämään vain 1.5-2kk.

Minulla oli nelisen vuotta sitten liimapidennys.
Se oli katastrofi. Minulla on kiharat hiukset ja kampaajan valitsema hius ei ollut tarpeeksi kiharaa. Lisäksi minulla on niin paksu tukka, että siihen, missä omat hiukseni loppuivat, tuli näkyvä raja, kun lisäkkeet jatkuivat paljon ohuempina.

Hinta oli jotain 400e paikkeilla. Täysin älyvapaa hankinta.

Kyllästyin niihin parin kuukauden päästä etelänmatkalla ja nyrhäsin latvat pois. Liimatuppia oli tosin kiva nyhtää pois suolavesiliotuksen jälkeen rannalla. :D

Asuukos kaveris täällä pk-seudulla?

Sori tää pitkä vastaamisaika, en oo käynyn yt hiustenpidennysjuttuja lueskelemassa:) Joo, asuu ihan hkissä ja tekee pidennykset jopa kotikäyntinä tarvittaessa. voin laittaa meilinä yhteystiedot, jos saan s-postiosoitteen tms?

Ja vielä tuohon yleiseen keskusteluun, mulla tosiaan pisimmillään ollu ommellut lisäkkeet sen hiukka vajaa 3kk, ja ihan tosi että kovin paljoa kauempaa ei olisi voinut pitää kiristämättä, mutta toisaalta 1,5kk tuntuu vähän turhan lyhyeltä kiristysväliltä ainakin mulla. Liekö sitte syy siinä jos mun hiukset vaan kasvaa hirveen hitaasti tms:D

Mulla kesti viimeisin pidennys vajaa 7kk. Se oli liimasineteillä laitettu,ja siis ihan parturi-kampaamossa.
Suositusaika oli 3-4kk, mut mä en huoltanut mitenkään omiani ja ne oli hyvässä kunnossa siihen asti ennenkuin ne otin pois. Otin siis itse ne poiskin.
Mulla paksuuntui ja kasvoi omat hiukset älyttömästi pidennysten aikana,eikä juurikaan katkennu omia hiuksia pois ottaessa,vaik aluks tuntui tosi ohuelta hiukset,mut niinhän se on aina kun ottaa pidennyksen pois ettei päähän jää mitään.
Kohta otan viel ens kesäks uudet, mut sit voi olla ettei enää tarvitse ottaa jos omat hiukset kasvaa + paksuuntuu samaa vauhtia kuin tähänkin mennessä.

asiaa jatkoista..

Mulla on ollut putkeen 4 x ompelutekniikalla pitkät jatkot. Omat hiukset pitkät, mutta ohuet. Maksan hommasta työ 150€ + hankin itse aidon hiusnauhan. Työ kestää noin 2-3tuntia, vaihdatutan uudet letit + jatkot noin 3kk välein..Ja kyllä on alaston fiilis, kun otetaan välillä pois esim omien hiusten värjäysten ajaksi..Nuo sinetit + liimahommat kuulemani mukaan pilaa hiukset täysin! Tulee kaljuja laikkuja päähän, varsinkin jos ovat olleet aina uudelleen ja uudelleen useamman vuoden. Ikävää, mutta moni tuttu on kertonut asian olevan näin, siksi päädyin itse ompeluhommal laitettaviin..:dance:
Ps. kampaajani (eri kuin joka laittaa jatkot) totesi hiusteni olevan todella hyvässä kunnossa...eli koukussa ollaan jatkoihin..

Hei,
Onko teistä kukaan käynyt laitattamassa pidennystä Salon Frisetissä Helsingissä? Olisin kiinnostunut hinnasta ja laadusta. Heillähän on nyt jokin uusi tekniikka (olisiko ollut air pressure tjs), joten siitäkin kokemukset olisivat tervetulleita. Kiitos jo etukäteen! :worship:

Moi!

Uudesta tekniikasta en tiedä, mutta parisen vuotta sitten laitatin pidennyksen (Great lengths) sineteillä lyhyeen tukkaan. Hiusta sai laittaa aika paljon ja maksoi 700 e ja rapiat..

Myöhemmin olen päässyt huomattavasti halvemmalla ja myöskin erinomaisin tuloksin. Kiitosta vaan Jannille Turkuun :)

Ai niin.. piti vielä sanoi, että ei minulla ole hius kummemmin kärsinyt pidennyksistä. Tietty latvat ovat poiston jälkeen vähän haperoa, mutta äkkiäkös ne sutturat leikkaa ja siistii :)

Pidätkö Elwiira ja muutkin koko ajan niitä pidennyksiä, siis toisin sanoen kuinka usein ne sitten pitää uusia/vaihtaa??
On kans käynyt mielessä laittaa kun on omat aika ohkaset ja lyhkäset kans! argh!

Aiheesta toisee, tietääkö joku saako dimorasta (hkissä) ostettua lisäkkeitä ihan tavis kaduntallaaja? siis tartteeko olla kampaaja että sieltä saa ostettua? Sörkästä the lookista kai ainakin saa, mutta tekis mieli käydä tutustuu dimoraanki:)
Entä hintaluokka? onko molemmissa sama...Mun kaveri joka laittaa nämä mulle on yleensä hoitanu nää lisäkkeiden ostot, mutta ajattelin että voisin itsekin tutustua tarjontaan. ja näissä keunen hiuksissa mitä mulla nyt on päässä max pituus on 45cm, tahtoo pidemmät...:rolleyes:

Pidätkö Elwiira ja muutkin koko ajan niitä pidennyksiä, siis toisin sanoen kuinka usein ne sitten pitää uusia/vaihtaa??
On kans käynyt mielessä laittaa kun on omat aika ohkaset ja lyhkäset kans! argh!

En pidä.. Nytkin hotsittaisi laitella vähän lisuketta, mutta yritän kasvatella sen verran, että sen ponnarin saisin :)

Ensimmäistä pidennystä taisin pitää viitisen kuukautta. Sinettejä oli tosi paljon ja ne pakkasivat takkuuntumaan loppuvaiheessa. Näin sitten parhaaksi päästä pidennyksestä eroon. Hoidin kyllä kuontaloa ihan ohjeiden mukaan.

Myöhemmin laitoin hiusta huomattavasti vähemmän. Sopivasti sellaisen ponnarin verran, just passelisti mulle :)

Nuo sinetit + liimahommat kuulemani mukaan pilaa hiukset täysin! Tulee kaljuja laikkuja päähän, varsinkin jos ovat olleet aina uudelleen ja uudelleen useamman vuoden.

Tähän on pakko kommentoida, mulle on ihan parturi-kampaaja sanonut että mikäli pidennys on oikein tehty, hoidettu ja pois otettu, niin se ei pilaa omaa hiusta mitenkään!

Itsellä on pitkät hiukset, mutta tosi ohuet. Ajattelin ennen tota tuuhennusta kokeilla MSM-jauhetta. Kiihdyttää ainakin kynsien kasvua kuulema paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom