hitman contract

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja syltty
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotisivujen mukaan pelin "ilmestymiseen" menisi vielä noin 3 päivää ja 3 tuntia, joten tuskin kovin moni on kokoversiota päässyt kokeilemaan :(

Edellisosien perusteella peli on :thumbs:

dieselin ja magicin rellut kannattaa jättää rauhaan.. toinen on nuketettu koska ei virallinen julkaisu.. ja toinen on clonecd.. huhu kertoo että molemmissa relluissa olisi trap... en sit tiedä tarkemmin millainen.. mutta kannattaa malttaa vielä jokunen päivä.. :thumbs:

FroZ sanoi:
dieselin ja magicin rellut kannattaa jättää rauhaan.. toinen on nuketettu koska ei virallinen julkaisu.. ja toinen on clonecd.. huhu kertoo että molemmissa relluissa olisi trap... en sit tiedä tarkemmin millainen.. mutta kannattaa malttaa vielä jokunen päivä.. :thumbs:

Hyvin toimii molemmat. Ohjeet polttoon löytyy (alcohol ja securom"new") ja emulointiasetukset päälle ja 2cd pakko olla asemassa pelatessa. Se on nuketettu sen takia, että ei ole "virallinen" julkaisu "skenessä". eli ei ole tunnettu julkaisija, lisäksi peli on "pakattu" väärin ja ohjeissa on pikku moka puhutaan cd3 vaikka pitäis puhua cd2. Pelätään, että jos löytyy jotain shittii mukana (trojan, virus....) kun ei ole tunnettu julkaisija, mutta paskat... on tää skenetouhu menny ihmeelliseks.

:offtopic:
Mitä mieltä olette Hitmanista noin yleensä? Pelailin Hitman II -kenttiä ja jotenkin tuntuu että se tekoäly on aika helposti ennustettavissa. Tarpeeksi kun kamppii niin on helppo napsia niitä tietokonevastustajia.......

Oon ihan koukus Hitmaniin ekasta osasta lähtien. Tää contracts on kyl pakkopoisto :hyper:

Niin ja saahan tosta Hitman 3 maistiaisia demon muodossa jos ei halua warettaa ;)

Nyt olen kyseistä peliä XBoxilla pelannut ja ollut tyytyväinen.
Neljättä tehtävää olen tekemässä loppumetreillä ja aion saada läpi sen mahdollisemman vähillä tapoilla.

Kentissä on ollut mukavasti eri mahdollisuuksia tappaa kohteet ja olenkin yrittänyt etsiä mahdollisimman tyylikkään tavan tehdä se.

Välillä menee hermo kun itse ei malta hiippailla ja tuleekin sitten räiskittyä silmittömästi, mutta sitten ladataan edellinen tallennus ja yritetään tehdä se mahdollisimman hyvin.

Suosittelen peliä lämmöllä.

Eikös peli löydy myös PS2:selle kanssa? Onko peli enemmän sellainen hiiviskely/mietintä peli vai kunnon aivot narikkaan peli? Millaiset on kaksi edellistä osaa pelistä?

Ne jotka on pelanneet hitman 3 pc-versiota niin onko teillä ongelmia viimeisen kentän kanssa..? mulla kaikki menee mustaksi kun hyppää kaiteelta sinne katolle..lienee näitä crakättyjen pelien ongelmia..
Ostamisen arvoinen peli..ja jos ei ole varaa niin hankkii sitten muualta..
seuraava pelisarjan osa on jo kehitteillä..
Seuraavaksi sitten kyttämään doom3..

Jos haluaa nähdä kuinka "oikein" kentät läpäistään niin käykää katsomassa nämä sivut ja ladatkaa kyseiset videot..suosittelen kyseinen pelaaja on aika hyvä..!!!
http://www.hitmanforum.com/forum/viewtopic.php?t=11656

Kertakaikkisen loistava peli, vaan rahat meni kyllä siinä mielessä hukkaan, että oli ihan liian lyhyt :( . Vaikeustaso ja tekoäly ei normaalilla häikäissyt, mutta vaikeimmalla pelistä sai jo haastetta irti, varsinkin jos meinasi kaikki kentät silent assassinillä läpäistä.

japa sanoi:
Eikös peli löydy myös PS2:selle kanssa? Onko peli enemmän sellainen hiiviskely/mietintä peli vai kunnon aivot narikkaan peli? Millaiset on kaksi edellistä osaa pelistä?

Peli löytyy myös PS2:selle. Peliä voi pelata kummalla tyylillä haluaa esim. Itse monesti aloitan uuden kentän hiiviskely tyylillä, mutta jos tulee nähdyksi niin räiskin itseni eteenpäin ja tutustun samalla kenttään.

Aloitan kentän sitten alusta kunnolla hiiviskellen/miettien ja tähän mennessä 3 kenttää olen mennyt läpi "huippuarvosanoin".

Hitman 2 löytyy myös boxille, mutta sitä en ikinä jaksanut pelata loppuun asti koska silloin ei riittänyt mielenkiinto hiiviskellä.

Hitman 2:n olen pelannu läpi. Aika helppo mun mielestä. Käytin siis hiiviskelytaktiikkaa. Kentät pääsee melko helposti läpi räiskimällä päättömästi!
Hankin varmasti tuon kolmososankin.

Mainos oli ainakin pirun magee.. Ykkösosaa tullut pelattua joskus.

Läpi on pelattu. Hyvä peli, mutta valitettavan lyhyt.

Hämäs vaan kun oli samoja tasoja ja tehtäviä kuin edellisissä versioissa.

Esim. Hitman Codename 47:nin tehtävä "The Massacre at Cheung Chau Fish Restaurant", jossa pitää tappaa jengipomo ja poliisi ravintolassa ja lavastaa toisen jengin tyyppi syylliseksi. Tässä kolmannessa Hitmanissa on ihan sama tehtävä, kenttää on vaan muutettu hiukan.

Muitakin tuttuja tehtäviä oli esim. Lee Hong, joka pitää tappaa nyt jo kolmannen kerran...

Tuntu niin helpolta kun joka toinen tehtävä tai taso oli tuttu, eikä tarvinu miettiä paljoakaan kun tiesi minne mennä ja mitä kannattaa tehdä. :)

Siis pelin läpipelaaminen on helppoa..minäkin pelasin sen jotenkuten läpi ja aloin hioa sitten arvosanoja ylöspäin..Jokainen kenttä meni helpoimmalla korkeimmilla arvosanoilla läpi pienen viimeistelyn avulla..jotkut tehtävistä olivat aivan liian helppoja..kuten 1 tehtävä..
onneksi en tuhlannut rahaa peliin yhtään..

Back
Ylös Bottom