Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu tottakai. 'Silent assassin' arvosanan sain melkein kaikista, siinä joutuu jo vähän taktikoimaan. Räiskimisellä tai edes muutamalla 'turhalla' tapolla ton pelaa läpi hetkessä.Mental Pain sanoi:Siis pelin läpipelaaminen on helppoa..minäkin pelasin sen jotenkuten läpi ja aloin hioa sitten arvosanoja ylöspäin..Jokainen kenttä meni helpoimmalla korkeimmilla arvosanoilla läpi pienen viimeistelyn avulla..jotkut tehtävistä olivat aivan liian helppoja..kuten 1 tehtävä..
onneksi en tuhlannut rahaa peliin yhtään..
Tätä ihmettelen kovasti. Pelin tarina jatkuu aina jatko-osassa nähtävästi, mutta silti tulee identtisiä tehtäviä, joissa pitää tappaa samat tyypit yms. Ei hirveen loogista.protsku sanoi:
Montakohan jatko-osaa tähän vielä tulee? Olen pelannut H1 ja H2 pelejä jonkun verran mutta jotenkin kentät menee samalla kaavalla. No, jos tekoäly ei kehity niin kai ne laittaa aina jotain uusia graafisia kilkkeitä sinne sitten.
Tuli nyt upattua tämä vanha threadi, mutta olis kyssäri yhdestä Hitman 2 kentästä. Joo, tiedän olen pahasti aikaani jäljessä kun sitä pelailen.Pexi_ sanoi:Hitman 2:n olen pelannu läpi. Aika helppo mun mielestä. Käytin siis hiiviskelytaktiikkaa. Kentät pääsee melko helposti läpi räiskimällä päättömästi!
Hankin varmasti tuon kolmososankin.
JoAT sanoi:Tuli nyt upattua tämä vanha threadi, mutta olis kyssäri yhdestä Hitman 2 kentästä. Joo, tiedän olen pahasti aikaani jäljessä kun sitä pelailen.
Japanin kentistä "At the Gates" tuottaa ongelmia. En pääse kentän alkupuolella olevan tarkka-ampujan ohi. Mikä avuksi? Pitääkö koko ajan hiippailla vai mitä hittoa? :curs:
Tänks! Pitää kokeilla illalla.Ripe sanoi:Tuosta voisi olla apua http://www.3dactionplanet.com/hitman47/hitman2/walkthrough/japan/index3.shtml
Muistaakseni piti tiputtaa tuolla kaarijousella se kaveri sieltä tornista...
JoAT sanoi:Tuli nyt upattua tämä vanha threadi, mutta olis kyssäri yhdestä Hitman 2 kentästä. Joo, tiedän olen pahasti aikaani jäljessä kun sitä pelailen.
Japanin kentistä "At the Gates" tuottaa ongelmia. En pääse kentän alkupuolella olevan tarkka-ampujan ohi. Mikä avuksi? Pitääkö koko ajan hiippailla vai mitä hittoa? :curs:
Loistavaa! Tämähän auttaa jo vähän liikaakin. ;) Mulle tulee hirvee hinku käyttää cheatteja peleissä jos tiedän mitkä ne ovat. Ehkä se johtuu siitä, että räiskintäpeleissä tykkään käyttää kovinta tykkiä joka tilanteessa.Shamrock sanoi:Joku tossa mainitsikin että google on hyvä apu pelatessa, mutta mulle on aina parhaan avun antanut http://www.gamefaqs.com/ .Sieltä löytyy käytännössä kaikkien pelien läpipeluu-ohjeet, vinkit, cheatit yms. mitä julkaistu on. Jopa samanpelin pc-, PS2, X-box, GC-versioille löytyvät omat ohjeet.
Toivottavasti et ainakaa hitmanissa, sehän pilais koko pelin, eihän sitä nii oo tarkotettu. Ja miettikää vaan ite ne ratkasut, ei mitään hauskaa siinä kun saa valmiit ratkasut.JoAT sanoi:Loistavaa! Tämähän auttaa jo vähän liikaakin. ;) Mulle tulee hirvee hinku käyttää cheatteja peleissä jos tiedän mitkä ne ovat. Ehkä se johtuu siitä, että räiskintäpeleissä tykkään käyttää kovinta tykkiä joka tilanteessa.
Nim. Mitä isompi vika, sen suurempi leka. :evil:
Edit: typoja
Jaksaa kaikki ottaa silent assassinilla, vasta sen jälkeen peli-into laantuu. Mielipidekysymys sekinMixu sanoi:Mä ainakin - Hitman rules.
Kärsivällisyys tosin ei kestä pelata läpi silent assasinina, mutta muuten toi on tosi jees peli.
Se on sääli, että Hitmanissakaan viholliset ei tajua, että niiden vartiotoveri yhtäkkiä katoaa. Ne vain jatkaa ympyrässä kulkemista. Sitten kun tulee hiipimispeli, missä kadonnutta vartijaa aletaan kaipaamaan hetken kuluttua, niin mä taputan.
Toukokuun kahdeskymmenesjotain, hitto en muista tarkasti. Ei muuta ku pianolanka kireelle ja ..... :evil:rhp sanoi:Mutta siis kuka aikoo alkaa pelaa uusinta hitman:ia eli hitman bloodmoney:a? Pitäs tulla toukokuussa viimein.