hitler taisteluni

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ja sitten kaikille tiedoksi, myös sinulle Lord, että tämä ei ollut väittely, vaan keskustelu. Että kenenkään ei tarvitse olla puolisuuttunut.

Eugen sanoi:
Propagandapäällikkö Göebbels sai pisardia eka kerran 33-vuotiaana. Olisi luullut niillä puhelahjoilla jo irtoavan aiemminkin. Ei siinä tosin mitään, jos säästää itseään aviosiipalleen, sehän on hienoa. SS-päällikkö Himmler oli entinen kanatarhuri ja Hitler heikko kasviksia popsiva taiteilija ja sotilasarvoltaan korpraali. Rumia / hinteliä miehiä ja "arjalaisuuden" irvikuvia koko sakki. Mutte Wehrmachtin kenut, pojat ne oli toista luokkaa ja pääsis todella pitkälle Haluatko natsipäälliköksi Eugenin ja Strappadon tositv-formaatissa. Ehkä finaaliin.

Kirjahan on kuivaa kuin mikä. En lue. Luen vaikka ennemmin, kun Saatana saapuu Moskovaan.

Saatana saapuu Moskovaan on loistava kirja, kyllä se kannattaakin lukea! Taisteluni on jäänyt minulta lukematta, todennäköisesti jääkin.

Välikevennykseksi ikivanha vitsi: arjalaiset ovat vaaleita kuin Hitler, pitkiä kuin Goebbels ja urheilullisia kuin Göring. Hieman sopivampi ulkonäkö oli esim. sukellusvenekapteeni Joachim Schepkellä (U100). Kuvia on netti täynnä, en liitä tähän yhtäkään kun en kuitenkaan osaa.

Himmler oli toki kanatarhuri ja Hitler epäonnistunut taidemaalari, mutta olihan natsi-Saksan johdossa kaksi humanistiakin: filosofian tohtori Joseph Goebbels ja diplomaattiperheen poika Hermann Göring. Surkean lopputuloksen kannalta koulutus taisi kuitenkin olla melko yhdentekevä asia.

Ursula sanoi:
Hitler epäonnistunut taidemaalari
ihan hienojahan nuo maalaukset ovat olleet mitä minä olen niitä netistä katsonut.
montako itse olet nähnyt?

Ursula sanoi:
Surkean lopputuloksen kannalta koulutus taisi kuitenkin olla melko yhdentekevä asia.
niinpä, eipä siinä auta mikään, jos suurin osa muusta maailma on liittoutuneena vastaan.
1900-luvulla se on käytännössä näytetty toteen.

Ja päätopiciin: olen lukenut joitain lukuja teoksesta. mielenkiintoinen se on historiallisen arvonsa puolesta. ideologiasta minulla ei ole toistaiseksi mielipidettä. todennäköisesti joskus on, kunhan luen teoksen kokonaan ja punnitsen sitä realiteettien valossa.

Lord sanoi:
Ps.
Ota muuten fridrik ihmeessä selvää mitä käyttämäsi termi "fyysinen minäkuva" tarkoittaa.

Ehkä sanoin sen väärin. Sanotaan vaan niin, että minulle on se ulkomuoto/ulkonäkö kaikista tärkein. Se tarkoittaa sitä, että vaaleaihoinen ihminen ei lisäänny ei-vaaleaihoisen kanssa, jotta vaaleaihoiset ihmiset eivät olisi pelkkä tarina muutaman sadan vuoden päästä. That's all.

Unohda se "fyysinen minäkuva", tämä keskustelu on jo kaluttu läpi tarpeeksi hyvin, mitään uutta tästä aiheesta ei enää voi kysyä taikka sanoa. Jos et muista tätä keskustelua, niin lue tätä threadia taaksepäin.

no onhan juutalaisten oltava edes hitusen pahempia kuin skandinaavit. katsokaa kuinka törkeästi juutalaiset kohtelevat korvatunturin kaveria, kun on menossa jakamaan lahjoja ja hyvää mieltä temppelivuorelle joulupukki video :worship:

Minusta on varsin mielenkiintoista, että yleensä 99% varmuudella ne, jotka puhuvat valkoisen rodun paremmuudesta ja puhtaudesta ovat itse mahdollisimman kaukana ns. arjalaisesta rotuihanteesta, eli ovat suomeksi sanottuja vähän helvetin rumia ja epäesteettisiä.

Joskus aikoinaan baarireissulla rekisteröin Jyväskylän keskustan mäkkärissä kaverin, jonka paidassa luki "Thank god I was born white". Tyyppi oli hintelä, luisevaharteinen finninaama, joten ei olisi kamalasti kannattanut hehkuttaa.

Hitleristä voisi vielä huomauttaa, että puhetilaisuudet olivat erittäin huolellisesti suunniteltuja ja lavastettuja. Itse asiassa natsien visuaalisia keinoja käytetään nykyään niin yleisesti (isojen) rockbändien keikoilla ja tiettyjen rockgenrejen pukeutumisessa, että on tehty jopa tutkimuksia tästä "natsi-chicistä".

Minä ainakin olen kaunis ja lihaksikas.
Ehkä tuo mäkkärin kaveri oli siitä iloinen, että hän ei asunut Afrikassa.

Hullu Inkkari näköjään esitti minulle kysymyksiä, tässä vastauksia:

1) Olen nähnyt kaksi Hitlerin maalausta. Esittivät rakennuksia, en tiedä töiden nimiä. En ole sanonut, että hänen työnsä olivat huonoja, mutta en näe niissä myöskään erityistä lahjakkuutta. En ole taidekriitikko, mutta epäonnistumisen perustan sille, ettei hän menestynyt haluamallaan taiteilijan uralla vaikka poliitikkona menestyikin. Sen sijaan em. Schepken piirroksia olen nähnyt, sillä omistan hänen kirjoittamansa ja kuvittamansa kirjan ensipainoksen. Mutta ethän sinä sitä kysynytkään.

2) An sich olen samaa mieltä, mutta huomauttaisin vielä, että on vaikea saada suurinta osaa maailmasta puolelleenkaan, jos ei esimerkiksi hyväksy liittolaisikseen maita, jotka sellaisiksi haluaisivat (vrt. Ukraina).

Eugen sanoi:
Propagandapäällikkö Göebbels sai pisardia eka kerran 33-vuotiaana.

Eijjjjumalauta!?! No nyt löyty voittaja! (Meitsi 32-vuotiaana!) Ja puhelahjat on kyllä kunnossa meitsilläkin!

Mutta mitä mieltä olet siitä huhusta, että Magda Göebbels olisi ollut monin tavoin kolmannen valtakunnan johtava naishahmo, tuo Nibelungenliedin oikea Brunhild? Johon verrattuna Eva Braun oli vain harmaanruskea statisti.

Mikä tää juttu arjalaisesta rodusta on? Mua ainakin hämää täpöillä. Pikaisella googletuksella selviää, että arjalaiset oli joku suuri valloittajakansa, joka saapui Intiaan pohjoisesta ja musersi kaiken. Ja tänäpänä jos meet kattoon intialaisia, niin melko tarkkaan ne on semmosia ruskeita, karvasia ja hikisiä mustalaisen näkösiä hemmoja, jotka laittaa kasviksista monimutkaisesti maustettua ruokaa, joka on aivan überkallista. Sen takia niiden kotimaassa todennäkösesti kaikilla onkin nälkä, kun kellään ei o varaa ostaa niin kallista ruokaa, kun Hesan eli Stadin jupillakin on hädin tuskin varaa käydä intialaisessa syömässä.

Eli käsittääkseni arjalaiset ovat rotuna aivan perseestä.

Ursula, hyvä pointti. Ukrainalaisiahan tosin työllistettiin mm. keskitysleirin vartijoina, jossa roolissa he saavuttivat suurta kuuluisuutta. Mutta muutoin aatun olisi politiikassaan kannattanut enemmän panostaa tohon "hajoita ja hallitse" -osastoon. Olis lukenu vaikka J. Caesarin perusteoksen "Gallian sota" ensin.

reino sanoi:
Mikä tää juttu arjalaisesta rodusta on? Mua ainakin hämää täpöillä. Pikaisella googletuksella selviää, että arjalaiset oli joku suuri valloittajakansa, joka saapui Intiaan pohjoisesta ja musersi kaiken. Ja tänäpänä jos meet kattoon intialaisia, niin melko tarkkaan ne on semmosia ruskeita, karvasia ja hikisiä mustalaisen näkösiä hemmoja, jotka laittaa kasviksista monimutkaisesti maustettua ruokaa, joka on aivan überkallista.

Juuh, arjalaiset oli kaks senttiä vaaleampia kuin muut intialaiset, sitä kai kansan nimikin (sanskriitilla??) tarkoittaa. Nykyään heidän perillisiään ovat mm. em. mustalaiset. Mistä Hitsku koko homman arjalaishomman keksi, kertokaa ken tietää?

Belmondo sanoi:
Juuh, arjalaiset oli kaks senttiä vaaleampia kuin muut intialaiset, sitä kai kansan nimikin (sanskriitilla??) tarkoittaa. Nykyään heidän perillisiään ovat mm. em. mustalaiset. Mistä Hitsku koko homman arjalaishomman keksi, kertokaa ken tietää?

Aah... lempiaiheeni Kolmas Valtakunta ja sen ideologia, tykkään kovasti. Siis historiasta, en natseista enkä niiden ideoista.

En jaksa googlettaa joten vastaan arjalaiskysymykseen ulkomuistista. 1800-luvulla ihmiset alkoivat taas kiinnostua luonnosta ja mystisyydestä. Tuli "takaisin luontoon"-liike ja ihmisillä oli tilaus henkisille arvoille teollistumisen kurimuksessa. Tähän tilaukseen vastasi venäläinen mystikko Helene Blavatsky joka lähti etsimään vastauksia henkisyyden kotipaikoilta Tiibetistä noin vuonna 1870. Siellä Helene mietiskelyissään näki näyn yhdeksästä rodusta jotka ovat hallinneet maailmaa. Neljä korkeinta näistä olivat jumalrotuja ja neljä alinta ihmisiä. Keskimmäistä puoliksi ihmis- ja puoliksi jumalarotua Blavatsky kutsui Arjalaisiksi. Arjalaiset olivat hallinneet ennen maailmaa, omanneet yliluonnollisia kykyjä ja sittemmin sekoittuessaan muihin alempiin rotuihin menettäneet voimansa.

Muistaakseni toinen mystikko Guido von List veti johtopäätöksen että eniten arjalaista jumalaverta virtaa saksalaisessa herrarodussa. Von Listin ja Blavatskyn opit upposivat saksalaisiin ja itävaltalaisiin nopeasti. Himmlerin johtavat "tiedemiehet" löysivät pinoittain todisteita arjalaisen rodun taivalluksesta maan päällä ja todettiin että saksalaiset olivat samaa porukkaa. Valitettavasti rodut olivat jo sekoittuneet ja saksalaisilla ei enää ollut yliluonnollisia kykyjä. Himmlerin rotuoppi ja naimasäännöt tähtäsivät täyspuhtaan arjalaisen rodun palauttamiseen maan päälle.

yksi huvittava asia mikä piilee näissä rotu keskusteluissa. on se, että jos joku sanoo niin sanotuista huonoimmista roduista jotain negatiivistä,niin kaikki piipittäjät huutavat yhteen ääneen, -ettei mitään rotuja ole koskaan ollutkaan.. mutta sitten kun joku sanoo valkoisesta/skandinaavisesta/germaaneista jotain positiivistä ,niin heti löytyy rotuoppi joka todistelee, että kaikki valkoiset ovat mannen ja juutalalaisen jälkeläisiä.. päättäkää nyt onko sitä rotua edes olemassa.. minusta on alkanut tuntua, että polveudun koirastani,kun sillä kumminkin virtaa punainen veri suonissa ja -kaikki erilaisia kaikki saman arvoisia. :)

onhan se nyt päivän selvä juttu, että me polveudutaan avaruusolennoista. ideana tässä on, että kunhan meidän älymme kehittyy tarpeeksi, niin avaruusolennot tulevat hakemaan meidät orjikseen. ei kannata olla elämässä näkyvästi menestyvä eikä älykäs, tai käy köpsästi kun siepataan!

Hullu inkkari sanoi:
onhan se nyt päivän selvä juttu, että me polveudutaan avaruusolennoista. ideana tässä on, että kunhan meidän älymme kehittyy tarpeeksi, niin avaruusolennot tulevat hakemaan meidät orjikseen. ei kannata olla elämässä näkyvästi menestyvä eikä älykäs, tai käy köpsästi kun siepataan!
mutta eikö onnellisen orjuuden tae ole tyhmä pää ja orjatyöhön soveltuva vahva ruumis. ainakin näin muistaakseni maailman ainoan nykyisen suurvallan orjat aikoinaan sinne puuvillapelloille valittiin. :D

iso-erno sanoi:
päättäkää nyt onko sitä rotua edes olemassa..

Taas lyhyt vastaus kun en viitsi googlettaa mitään hienoa tiedesivua tähän lähteeksi. Ihmisten välillä ei ole rotuja. Asiaa on tutkittu ja taas tutkittu satojen vuosien ajan. Aikaisemmin hömppätieteen ja kallonmittausten avulla ja nykyaikaan DNA-testeillä. Ihmisillä vaihtelee ihonväri mutta mitään niin mullistavaa ei ole löytynyt että eriväristä kaveria voisi sanoa eri rotuun kuuluvaksi.

Mjoo, lukenut oon.. Ihan mielenkiintoista sinänsä, ainakin tajuu paremmin koko 2. maailmansotaa tän kirjan takia.. Jos aikaa riittää, niin kannattaa lukea.

Oda sanoi:
Taas lyhyt vastaus kun en viitsi googlettaa mitään hienoa tiedesivua tähän lähteeksi. Ihmisten välillä ei ole rotuja. Asiaa on tutkittu ja taas tutkittu satojen vuosien ajan. Aikaisemmin hömppätieteen ja kallonmittausten avulla ja nykyaikaan DNA-testeillä. Ihmisillä vaihtelee ihonväri mutta mitään niin mullistavaa ei ole löytynyt että eriväristä kaveria voisi sanoa eri rotuun kuuluvaksi.
elikkä jos teet eukkos kans muksuja ja ne on mustia,niin voit pyyteettömästi olla epäilemättä muijaasi ja naapurin mustaapekkaa vehkeilystä selkäsi takana :) ja tämä kuningaskansa eli juutalaiset taas on erittäin rotutietoista. voisit vaikka huviksesi yrittää saada israelin kansalaisuutta ja väittää sen jälkeen ettei rotuja ole olemassa. :)

iso-erno sanoi:
ja tämä kuningaskansa eli juutalaiset taas on erittäin rotutietoista. voisit vaikka huviksesi yrittää saada israelin kansalaisuutta ja väittää sen jälkeen ettei rotuja ole olemassa. :)

Juutalaisuus on uskonto, ei rotu. Juutalaisia on monennäköisiä ja värisiä. Israelin kansalaisina taas on niin juutalaisia, kristittyjä kuin muslimejakin. Uskonnon vaihtaminen juutalaisuuteen taas on kuuleman mukaan vaikeampaa, eivät ole hirveän vastaanottavaisia uusille tulokkaille. Pääsykokeet voivat olla moniosaiset ja vaikeat, mutta on sille puolelle onnistunut vaihtamaan parikin kristittyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom