- Ikä
- 43
iso-erno sanoi:huvittaviakin piirteitä löytyy,kuten ne treenausta ja koulutusta koskevat näkemykset..
Aatun 2x6?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iso-erno sanoi:huvittaviakin piirteitä löytyy,kuten ne treenausta ja koulutusta koskevat näkemykset..
PunttiOskari sanoi:Aatun 2x6?
toinen osa oli tärvelty ja tämän sain kolmenpäivän odottelulla. suosittelen suomenkielistä versiota,koska siinä näkee miten sanojen muoto on vaihtunut vuosien varrella. ruumiin kulttuuria hän kannatti esim: nyrkkeily ja paini.. ja liikunnan määrää olisi lisättävä koulussa moninkertaseksi, ettei syntyisi sisällä viihtyvää kotikissojen sukupolvea.. hyvää perjantai iltaa juutalaisille,tsulukaffereille ja hottentoteillereinhardt sanoi:Eikö sitä ole vaikea saada käsiinsä? Vai elänkö jossain sensuurin säätelemällä 70-luvulla?
Kerro jotain treenauskäsityksistä, että saadaan vähän hupia pe-iltapäivään.
NaapurinMies sanoi:Mistäs tiedät, mahtoikohan kirjoittaa itse kaikki puheensa? Saattoi olla joku "verstas" mikä kirjoitti ja jätkä vaan lausui. Radiopuheet tuli ainakin nauhoitettuna, turvallisuussyistä.
Aika puiseva kirja kaikenkaikkeaan. Vertautuu hyvin mm. Paavo Väyrysen teoksiin.
reinhardt sanoi:Käsittääkseni Hitlerin puheissa ei ihmeellistä ollut niikään teksti, vaan "lavasäteily". Luin kerran jutun, kuinka joku (jenkki?)toimittaja 30-luvulla oli ollut kuuntelemassa Hitlerin puhetta ja oli aivan hurmoksessa ja mietti, että täyty kotona kirjoittaa KAIKKI muistiin, niin viisaita se puhuu. Sitten kotona, rauhoittuneena, kun alkoi miettiä, mitä AH oli sanonut, ei se ollut oikeastaan mitään ihmeellistä sanonutkaan.
Mitäs hyvää siinä on?Fridrik sanoi:Ainut hyvä idea hitlerillä oli rotuerottelu...
Minä en ainakaan vihaa. Lähipiiriini kuuluu useitakin juutalaisia ja en kyllä ymmärrä kuinka tuo voisi vaikuttaa mihinkään.Fridrik sanoi:Mutta kuka nyt ei juutalaisia vihaisi,
Nämä sun postit on hyvää luettavaa aina :lol2: varsinkin kun siinä puhutaan kumminkin asiaa, mutta oliko Heinrich oikeesti kanatarhuri?!?Eugen sanoi:Propagandapäällikkö Göebbels sai pisardia eka kerran 33-vuotiaana. Olisi luullut niillä puhelahjoilla jo irtoavan aiemminkin. Ei siinä tosin mitään, jos säästää itseään aviosiipalleen, sehän on hienoa. SS-päällikkö Himmler oli entinen kanatarhuri ja Hitler heikko kasviksia popsiva taiteilija ja sotilasarvoltaan korpraali. Rumia / hinteliä miehiä ja "arjalaisuuden" irvikuvia koko sakki. Mutte Wehrmachtin kenut, pojat ne oli toista luokkaa ja pääsis todella pitkälle Haluatko natsipäälliköksi Eugenin ja Strappadon tositv-formaatissa. Ehkä finaaliin.
Kirjahan on kuivaa kuin mikä. En lue. Luen vaikka ennemmin, kun Saatana saapuu Moskovaan.
Lord sanoi:Mitäs hyvää siinä on?
Minä en ainakaan vihaa. Lähipiiriini kuuluu useitakin juutalaisia ja en kyllä ymmärrä kuinka tuo voisi vaikuttaa mihinkään.
Tiedän kyllä että aiheesta lienee aika turha keskustella, mutta se nyt vaan aina hämmästyttää että miten joku kasvaa asenteiltaan noin vinoon.
Kertoisitko tästä hieman lisää?Fridrik sanoi:Mutta olen rotuerottelun kannalla ainoastaan fyysisen minäkuvan silyttämisen takia, en minkään muun takia, se asia menee jopa rakkauden edelle.
Lord sanoi:Kertoisitko tästä hieman lisää?
Uhkaavatko esim. juutalaiset fyysistä minäkuvaasi?
Aika pelottavaa.
Mutta kertoisitko silti tästä vielä lisää?Fridrik sanoi:Mutta olen rotuerottelun kannalla ainoastaan fyysisen minäkuvan silyttämisen takia, en minkään muun takia, se asia menee jopa rakkauden edelle.
Lord sanoi:Mutta kertoisitko silti tästä vielä lisää?
Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla mitä tuo lauseesi todella sinulle merkitsee.
Lord sanoi:Onko sinun fyysinen minäkuvasi uhattuna, vai meinaatko että edustamasi rodun tulevian yksilöiden minäkuva on uhattuna?
En ole uhattuna millään tavalla. Olen vain sen kannalla, että rotu "x" tekee omaa rotua edustavan henkilön kanssa jälkeläisiä.
Ja tällä hetkellä valkoinen rotu on häviämässä maapallolta. Sanoisin, että valkoiset muodostavat 10% maailman väestöstä.
Lord sanoi:Jos se on tuo jälkimmäinen, niin etkö silloin puutu liikaa muiden asioihin.
En puutu kenenkään asioihin, ilmaisin ainoastaan oman näkemykseni mitä itse pidän arvossa.
Lord sanoi:Jokaisellahan lienee oikeus omaan mielipiteeseensä ja jos haluaa solmia parisuhteen eri rotuisen ihmisen kanssa ja tehdä jälkeläisiä, niin eikös se ole hänen asiansa. Eikö sinunkin edustaman aateen ihmisten pitäisi pitää huolta vain omista asioista, kuten peräänkuulutat tuolla aikaisemmassa viestissäsi?
Kyllä, täysin oma asia mitä kukin tekee. En halua hallita ketään (puuttua toisten asioihin).
Ja nimen omaan, mielipiteensä kullakin.
Lord sanoi:Eikö sinunkin edustaman aateen ihmisten pitäisi pitää huolta vain omista asioista, kuten peräänkuulutat tuolla aikaisemmassa viestissäsi?
Kyllä. En usko siihen, että joku rotu olisi ihmisarvoltaan dominoiva muihin rotuihin nähden, en vain halua sekoittua biologisesti. Voin olla ystävä, pitää kaupan ovea auki jollekin, mutta en halua sekoittua biologisesti toista rotua edustavan ihmisen kanssa. Fyysinen kuva on tärkeämpi minulle. Pinnallista? Niin onkin.