Hikoilu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mara83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onkohan mulla aineenvaihdunta vilkastunu vitamiini ja mineraalipillereiden syönnin alkamisen jälkeen, kun nyt keväällä on tullut semmonen ongelma esiin, et hiki lentää ku pikkasenkin tekee jotain, missä tarvitaan voimaa. Salilla saa kokoajan olla hikeä pyyhkimässä otsalta (siis mulla pää hikoilee kauheesti, kainalot ei läheskään niin paljoa). Samoin jos jotain lapiohommia tekee kotona, peltoa kääntää yms. niin jo parin lapiollisen jälkeen otsa täynnä hikikarpaloita. Mut sitten, kun käyn esim. 20km rullaluistelulenkin vetäsemässä vajaaseen tuntiin niin ei tule läheskään niin kuuma. Outoa.
Niin, että missä lie vika??
Kahvihan poistaa nestettä kehosta ja sitä ainetta juon semmoset 4 kuppia päivässä. :)

tuo on valitettavan yleistä nyt näillä leveysasteilla. onneksi tuo ilmiö tahtoo tulla vain määräajoin, joten sitä voi jotenkin osata ennustaa..

kyllä kait tuo nesteistä johtuu jotenkin. toiset hikoaa vaan enemmän kun toiset.

Olisko iällä jotain merkitystä? Mulla on ainakin hikoilu lisääntynyt huomattavasti, kun ikää on tullut lisää

No eikait se vielä vaikuta ku ikää vasta vajaat 21. Ja mun kaveri jonka kanssa kulen salilla on 24 ja sillä on välillä vielä pitkähihainen pusero päällä eikä se hikoile yhtään. Kaitpa mä oon vaan niin lämminverinen. Toinen asia missä pukkaa hien pintaa on venyttely...voi luoja sitä hien määrää... =)

se on ihmisestä kiinni kuinka paljon hikoilee. Riippuu myös henkilön painosta.
mä hikoilen möys todella paljon...:D

Hikoilu !!!

Yleensä helpottaa oloa .....olisit onnellinen että hikoilet.
Mulla oli tosi atooppinen iho pikkusena, ja en hikoillu juuri lainkaan ... nykyään stressihikeä se haisee.......inhottavaa, ei kainalot mut jalat ... yäk.eikä siihen
voi tottua.....pitää kai pistää sitä botuliinia... inhottaa .. pelottaa..
Jos sua haittaa, ni jätä se kahvinjuonti, mulla se ainaki lisää sitä.
Jos treenaat hulluna ni hiki jeesaa oloa.. ja puhdas hiki ei haise .siis treenihiki.
Mä liikun just sen takii että saan kunnon hiet pintaan .............!
Pese ittes kunnolla 1 kerran viikossa saunassa + muista selkä sienellä tai vastaavalla, ettei tuu näppyjä ... (siis varsinki ukot)
niinku jollain äijillä on pelkästä epähygieniasta eikä vaan piltsuista.
Ei tarvii olla tyhmä vaikka bodaa ... eihän. :)

Mulla ainakin ihan tuo treenaaminen pistää aineenvaihduntaan hirveet kierrokset. Hiki virtaa, kun vetää salilla kengännauhat kiinni. Etenkin kovilla jaksoilla tahtoo olla lämmin kokoajan. Muut palelee esim. keväisin villatakeissaan ja meikä vääntää teepaita päällä. Sitte ne pitää omituisena..Samoin esim. treenien jälkeen saattaa tulla ihan järkyttäviä jälkihikihyökkäyksiä ja kusella saa juosta aivan päntiönään. Se on kuule näissä hommissa vaan positiivista; nopea aineenvaihdunta tietää kehitykselle hyvää:)

Ylläolevaan viitaten, ei tosiaan meikäläisellä hiki haise vaikka sitä miltei kokoajan valuu, tälläkin hetkellä ankaran päätetyöskentelyn ääressä.

Niin en tiiä voisko tuo saunominen vaikuttaa tähän hikoiluun, kun tulee käytyä se 6-7 kertaa viikossa saunassa :hyper:
Enkä mä nyt tiiä, ei se nyt suoranaisesti haittaa tuo hikoilu, mut ajattelin vaan, kun vasta tänä keväänä tullut tämä hirmunen hikoilu, aikasemmin ei millään meinannu saada hikeä pintaan ja nyt tulee melkein heti. Eiköhän se siitä, pitää varmaan ottaa joku pikkupyyhe mukaan salille ni ei tarvii koko ajan olla paperia hakemassa ja otsaa pyyhkimässä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla rupes hiki virtaamaan kunnolla kun tajusin ottaa hyvät rasvat mukaan ruokavalioon :eek:

Windir sanoi:
Mulla rupes hiki virtaamaan kunnolla kun tajusin ottaa hyvät rasvat mukaan ruokavalioon :eek:

hmm...voiskohan sillä olla vaikutusta, että olen ruvennut syömään omega3-rasvahappokapseleita. Ja proteiinidrinkkiin olen sekoittanut aina pari ruokalusikallista oliiviöljyä...

Hikoilu .......

Lisää asiaa jos sun iho on ku vauvalla ni kosteus vaikuttaa asiaan ... viime kesänä kosteus oli ku tropiikissa ........
Sit vaan vauvantalkkia kaupasta ... ah ihanaa.. olo on ku prinsessalla / prinssillä eikä
yhtään nihkee (Baby povder) hyvä tuoksu käy varmaan myös ukoille...vähän itämainen (voivat kyl luulla homoks) hajutonki vaihtoehto varmaan löytyy...
(viime kesänä tuli käytettyä...kun oli niin p...kuuma.) Sit niistä vitamiineista
...... oon kuullu että monivitamiineista multitabs jne.. voipi kuivua suu .. kai
merkaa sitä että aineenvaihdunta on hiukka liian nopee ... voi vaikuttaa
myös hikoiluun.
Siis ei piltsuja .. ei kahvia .. eikä bissee .......... :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom