Hikoaminen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IronCat
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
33
Aina kun hikoilen paljon, huomaan että etenkin reisiini ja kylkien tienoille tulee jotain hyvin pieniä nestepaiseita. Kun paiseita raapii, ne puhkeaa ja niistä tulee vähän nestettä. Ne eivät ole mitenkään kipeitä ja niitä tuskin huomaa. Eivätkä ne kutise. Ja aina ne katoaa jonkin ajan kuluttua hikoilemisesta. Mistähän tällainen johtuu? Onko kellään vastaavanlaista?

Mul on välillä sama juttu. Enimmäkseen noita tulee käsiin ja sillon ku treenaa pitkiä aikoja. Mulla ne kyllä kutisee ainaski yöllä välillä aika pahasti ja niitä tulee sit raavittua huomaamatta :/ Joskus on pakko yöllä laittaa rasvaa, ku ei voi nukkua.
Nokkosihottuman oireisiin mä oon noi yhdistäny. Oireita laukaisevia tekijöitä mm. stressi, ruokavalio, kuumuus, hikoilu, pöly..
Joskus paniikissa luulin, et noi on syyhypunkeista ja yritin saunoa niitä pois, joka vaan pahentaa asiaa :P
Pikkuhiljaa ne sit taas aina katoaa johonkin.

Mulla oli teininä noita näppyjä koko vatsan alueelta. Pahin ryhmittymä oli navan ympärillä.
Nyt on ilmestynyt pari sinne tänne, muttei siinä mittakaavassa. Tökin ne pois jos ne sattuu olemaan hankalassa paikassa, esim korvien takana, jolloin lasien sangat hankaa niitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom