Hierojat Joensuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arnold
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tietääkö kukaan Joensuusta hierojaa, joka tosissaan hieroo kovaa eikä se ole mitään sivelyä?Oon käyny varmaan kolmella tai neljällä eri kaverilla ja kukaan ei niistä ollu semmonen joka ois jaksanu vääntää niin kovaa kuin ois tarvinnu. :(

Kokeile rantakylän uimahallilla toimivaa Fysiopointia, jarkko kyllä jaksaa vääntää.

Ite oon kans käyny tolla tiedepuiston häiskällä. Vaivat jäi sinne, joten ei oo valittamista. Jäi sellanen kuva että osaa hommansa.

oon käyny tiedepuistossa mutta kun se ukko ei hiero hirmu kauaa.se enemmänkin käsitteli niveliä.oishan sillä voimaa...
rantakylässä kävin jaken luona mutta käsittely ei ollut tarpeeks kovaa.ihan ok hieroja kuitenkin.

Originally posted by arnold
se enemmänkin käsitteli niveliä.oishan sillä voimaa...

Olisikohan tässä vaiheessa ollut hyvä asiakkaan kertoa että millaisen hieronnan haluaa.

Siinä nivelten käsittelyssä on pointtina painaa paikoiltaan nousseet hermoradat takaisin paikoilleen, joka auttaa tilanteissa jolloin joku paikka on jumissa. Olisi toisaalta luullut että selitettyäsi vaivojasi Martti olisi tiennyt mistä kenkä puristaa, kun voin omasta kokemuksesta sanoa että mies tuntee käsillään, jos joku lihas itsessään ei ole kunnossa.

niin no on kyl monet muutkin sanonu että hän ei hiero kovin paljoa.tänään pitäs mennä yhelle toiselle kaverille ja on kuulemma aika kova kaveri.saa nyt taas nähä...

Nostetaanpa tämä threadi esiin..Mikähän hieroja nykyisin ois Joensuussa hyvä ja halpa? Pari kertaa joskus vuos siten Islolla kävin mutta hirvee ruuhka nykysin siellä. En siis niinkään eti mitään huippuhierojaa, kunhan hiukan sais selästä pahimmat jumit auki. Eikä tarvii niin kovin kovaa murjoa kun aika tottumaton hierojalla käyjä olen, Islonkin oppilaat murjoi selän aivan täyteen mustelmia.. :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pantera sanoi:
no edelleen kehun fysiopointtia.

Lieneeköhän kovinkin kallis tuntitaksa siellä tollasesta selkä-hartia hieronnasta?

ei se oo kovin paha, ihan ulkoa en muista mutta 20e pintaan se menee ja aina voit tinkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom