Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
...Hölmöintä hommaa on juuri laitella nelioviseen ns tolppaan johonkin urheiluautoon tarkoitetut renkaat ja vanteet.... Vanteet pitää katsoa aina auton mukaan, että kokonaisuus näyttää hyvältä.

Tuota kommenttia minä en kyllä tajua. Jotkut pöljät laittaa jopa farkkuihin urheiluauton renkaita ja vanteita. Nimittäin mm. Audi S4/RS4/S6/RS6, BMW M5... Mitä väliä onko se auto coupe, sedan vai farkku? Sehän ihan riippuu siitä miltä sen auton haluaa näyttää ja varsinkin mihin sitä käytetään vaikkapa ihan päivittäisen ajon lisäksi. Noissa laadukkaissa "urheiluautojen vanteissa on vielä se etu että ne ovat yleensä kestäviä ja kevyitä. (Ja valitettavasti usein helvetin kalliita.)

Ja eikös noissa tuo kokonaisuus kuitenkin ole ihan hallussa.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?6832260
Ihan hullu vehje tuo Nissan GT-R, 3.2 sekuntia 0-100km/h, huhhuh!
nissan_gt_r.jpg

2009-Volkswagen-Scirocco.jpg

Pidän kovasti ulkomuodosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
997 Turbo biittaa kyllä Nissanin 6-0. Ainakin tyylissä ja uskottavuudessa. ;) Eikä tekniikassakaan ainakaan kauas jäädä.

Toi 911 on kyllä saakelin komea, mutta mun mielestä noissa turbo versioissa olevat kyljen ilmanottoaukot jotenkin ei sovi tohon. Vaparikoneiset on nätimmän näköisiä.

Kaks keskimmäistä pirun hienoja, no eipä muutkaan rumia. Mä en ymmärrä jonkun tietyn automerkin ylistämistä tai mollaamista, varmaan melkein joka merkiltä löytyy asiallisia malleja ja sehän ratkaisee. No Ladaa en itse kyl arvosta, täytyy myöntää...:D

Arvostus varmaan nousis, jos asuisit siperiassa ja pitäs pitää auto omin käsin kunnossa:rock:

Komppaan, ja onhan se siistimpää sanoa ajavansa porchella kuin nipponilla:hyvä:
Mulla on sama homma... oli minkälainen tahansa nipponi niin jotenkin vain saksalaiset vie, vaikka japanilainen olisi nopeampi, kalliimpi, siistimpi ja parempi.

Edit: tietenkin eri asia jos puhutaan aivan eri luokan autoista mutta jos ollaan yhtään samalla tasolla niin jokin noissa saksalaisissa on "arvokkaampaa".

9423_50608112450.jpg

9423_50608112530.jpg

June 4, 2008 Texas based Ronn Motor Company has lifted the wraps on a new environmentally friendly hybrid vehicle that features an in-built hydrogen on demand system. Currently in pre-production and due for release before the end of the year, the sporty “Scorpion” runs on a 30-40 ratio blend of hydrogen and gasoline, promising reduced emissions and 40 mpg plus efficiency.

Suositut

Back
Ylös Bottom