Mutta asiaan, TVR:ät on ihan näyttävän näköisiä pelejä.
Kylli, ja pienenä plussana että ei varmaan ihan tämän tästä lappaisi toista samanmallista, tai TVR:ää ylipäätään, Suomen kaduilla tahi teillä vastaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta asiaan, TVR:ät on ihan näyttävän näköisiä pelejä.
...Hölmöintä hommaa on juuri laitella nelioviseen ns tolppaan johonkin urheiluautoon tarkoitetut renkaat ja vanteet.... Vanteet pitää katsoa aina auton mukaan, että kokonaisuus näyttää hyvältä.
900 kg
2500 hv
0-100 km/h 2,5s
0-240 km/h 6,7s
0-400 km/h 17,5s
Huiput 490 km/h
Lääh
Lääh
Tutulle tulee tällainen Suomeen..on kyllä makea.http://www.iltalehti.fi/nettitv/?6832260
Ihan hullu vehje tuo Nissan GT-R, 3.2 sekuntia 0-100km/h, huhhuh!
Pidän kovasti ulkomuodosta.
997 Turbo biittaa kyllä Nissanin 6-0. Ainakin tyylissä ja uskottavuudessa. ;) Eikä tekniikassakaan ainakaan kauas jäädä.
997 Turbo biittaa kyllä Nissanin 6-0. Ainakin tyylissä ja uskottavuudessa. ;) Eikä tekniikassakaan ainakaan kauas jäädä.
Kaks keskimmäistä pirun hienoja, no eipä muutkaan rumia. Mä en ymmärrä jonkun tietyn automerkin ylistämistä tai mollaamista, varmaan melkein joka merkiltä löytyy asiallisia malleja ja sehän ratkaisee. No Ladaa en itse kyl arvosta, täytyy myöntää...:D
Mulla on sama homma... oli minkälainen tahansa nipponi niin jotenkin vain saksalaiset vie, vaikka japanilainen olisi nopeampi, kalliimpi, siistimpi ja parempi.Komppaan, ja onhan se siistimpää sanoa ajavansa porchella kuin nipponilla:hyvä:
June 4, 2008 Texas based Ronn Motor Company has lifted the wraps on a new environmentally friendly hybrid vehicle that features an in-built hydrogen on demand system. Currently in pre-production and due for release before the end of the year, the sporty “Scorpion” runs on a 30-40 ratio blend of hydrogen and gasoline, promising reduced emissions and 40 mpg plus efficiency.