Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
voi kun kaikki vaan se bemari on auto ja bemari bemari bemari......

:haart:

http://www.corsasport.co.uk/board/viewthread.php?tid=347865
Vanha juttuhan toi on, mutta asialliset on välineetkin. Sellasta vimpan päälle fiksausta. Suomen talvi vaan aiheuttaa niin paljon lisäongelmia vastaavien juttujen suhteen, että ei ihan noin perusteellisesti jaksa rueta kiillottamaan. Jos auto vain kesäkäytössä niin ehkä sit. Ens viikonloppuna menis päivä nopsaan auton kimpussa, 4-vaiheinen käsittely edessä.

Astransa. Ihan kiva Astra, mutta ihan järjetöntä on touhukin. Itse en ikinä jaksaisi nähdä kulkuvälineen eteen noin paljon vaivaa. Ihan perus pesu saa riittää.
Aivan, Astrahan se olikin. Tuli vain foorumin perusteella vähän väärin kirjoiteltua.

Kohtalaisen ammattimaiset menetelmät, kun tota maalipinnan paksuuttakin mittailee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite ei oo oikein noihin bembbuihin hurahtanut. Frendeillä ollut niin paljon ongelmaa tuoreittenkin kanssa tosin itsekin auton laakkoselta ostaneena olen ollut tyytyväinen heidän tapaansa hoitaa reklamaatiot käytettyjen osalta. On pyydetty viemään vw-autoon ja pyydetty vw-autoa lähettämään lasku heille. Täysin ilman vääntämistä, kuten joissain muissa puljuissa.

ps. 6-sarjan tehokkaampi diesel kyllä maistuis :)

Kaikkien iloks pari jatketta vielä

IMG_0100.jpg

1581536.jpg

img9273b.jpg

3506880054_4ddd429e5d_b.jpg
:haart:

Kaks keskimmäistä pirun hienoja, no eipä muutkaan rumia. Mä en ymmärrä jonkun tietyn automerkin ylistämistä tai mollaamista, varmaan melkein joka merkiltä löytyy asiallisia malleja ja sehän ratkaisee. No Ladaa en itse kyl arvosta, täytyy myöntää...:D

Noi ylläolevat nelioviset bemarit on just siinä hilkulla mennä överiksi. Hölmöintä hommaa on juuri laitella nelioviseen ns tolppaan johonkin urheiluautoon tarkoitetut renkaat ja vanteet. Vanteet pitää katsoa aina auton mukaan, että kokonaisuus näyttää hyvältä. Tuossa lähintöllä asustelee juuri karmaiseva esimerkki siitä mitä ei pitäisi tehdä. Kaveri on mennyt ja laittanut hopeanväriseen primeraan jotkut 19" tuumaiset matat, kieltämättä hienot vanteet. Kokonaisuus tuossa keississä vaan tökkii ja auto näyttää entistä rumemmalta. No ei se poika sentään kromattuja vanteita laittanut.

. Kaveri on mennyt ja laittanut hopeanväriseen primeraan jotkut 19" tuumaiset matat, kieltämättä hienot vanteet. Kokonaisuus tuossa keississä vaan tökkii ja auto näyttää entistä rumemmalta. No ei se poika sentään kromattuja vanteita laittanut.

Näillä kulmilla on pyörinyt lexus 300:n varmaan 18-19" kromeilla. Kulkee korkealla kuin traktori ja ei se vanhempi lexus enää pärjää tuoreelle corollalle. Menee jotenkin hukkaan ne vanteet.

Bemareista kelpais 6&7 sarja, ei nuo amisten unelmat oikeen tuppaa iskemään.

Mutta asiaan, TVR:ät on ihan näyttävän näköisiä pelejä.
tvr-chimera-side-1_110.jpg

cerbera.jpg

2004%20TVR%20Sagaris%201024x768_1902.jpg

tvr_typhon_fotojpg2.jpg

Myös vanha Mercedeksen SL on upea peli

MB_190_SL.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom