Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tepe, no eikö M5 ole vitos-sarjalainen, eli korimalli on enemmän tai vähemmän tuttu? Eipä yllä olevasta kuvasta mitään erityistäkään löytynyt (ei värissä, vanteissa tai missään muussakaan ulkonäöllisessä seikassa --> tuttua jo nähtyä kauraa siis). Sinänsä ihan siisti auto, ei siinä mitään, mutta eikö niitä nyt ole tässä thredissä nähty jo ihan riittämiin?

Ainakin aikasemmin Suomessa yksi tuollanen Carrera GT on ollut, jos en väärin muista niin Antti Piipon auto ja silloin hintaa taisi olla n 750 000€.
Joo, se oli joskus parkissa Cafe Espan edessä kun sitä pällistelin. En kuullut ääniä siitä, nyt kuulin ensimmäisen kerran. :hyper: BMW M5 hinta taisi nousta verouudistuksen jälkeen jotain 50ke, veikkaisin ettei 750ke saa tuosta Porssesta kuin puolikkaan :D

Saab Aero, vaikka -06 Wagon...

http://www.blocket.se/stockholm/Saab_9_5_Aero_Kombi_Aut___PDC__Xenon__Elstola_21693678.htm?ca=11&w=1

itselleni unelma-auto, en ole koskaan tajunnut porchecarreramiljoonaamaksavaa autojen ihannointia..tiedän 95% varmasti että en koskaan tuollaista tule saamaan, harvat minusta edes hienoja...

Aero kuitenkin sellainen arkisempi mutta mielestäni todella upea luomus, heppojakin on 260, eli ei tarvitse pelätä pappa-leimaa...ruotsistahan noita saa nyt puoli-ilmaiseksi...

Muuten ihan mukavan näköinen kiesi, mutta en ole kyllä koskaan ymmärtänyt noita järkyttävän näköisiä kromilistoja valojen ympärillä.

Tässä auto jota eniten kaikista fanittanut! Olen luvannut ostaa itselle F355 Ferrarin 30-vuotis syntymäpäivä lahjaksi.

2069339-2-ferrari-f355-challenge---ash-simmonds.jpg

3272520445_7ed9e08087.jpg

rrrrr-L.jpg

517187.jpg

Ferrari_355_F1_Berlinetta_1.jpg

8677_1202272655.jpg

8677_1202272726.jpg

DSC_8790PS.jpg

DSC_8867PS%2Bcopy.jpg

ferrari_f355.jpg

Säveliä

Kävin auton huollosta niin pihaan pörähti Porsche Carrera GT, hinta noin 450.000e Saksassa, mitä lienee, miljoonan pintaan Suomessa...

gt-possu.jpg

Äänet olivat aika reteet ja vaikkei Saksassa auto juuri huomiota kerää niin tämä keräsi. :rock:

NAM!!! Suorilla ränneillä äänimaailma pääsee oikein kunnolla esiin :evil:

Muuten ihan mukavan näköinen kiesi, mutta en ole kyllä koskaan ymmärtänyt noita järkyttävän näköisiä kromilistoja valojen ympärillä.

Sama. Saab teki kyllä emämokan faceliftatessaan 9-5 niin, että teki autosta Dame Ednan. Nuo kromisilmälasit on yksinkertaisesti törkeät!

Saab Aero, vaikka -06 Wagon...

http://www.blocket.se/stockholm/Saab_9_5_Aero_Kombi_Aut___PDC__Xenon__Elstola_21693678.htm?ca=11&w=1

itselleni unelma-auto, en ole koskaan tajunnut porchecarreramiljoonaamaksavaa autojen ihannointia..tiedän 95% varmasti että en koskaan tuollaista tule saamaan, harvat minusta edes hienoja...

Aero kuitenkin sellainen arkisempi mutta mielestäni todella upea luomus, heppojakin on 260, eli ei tarvitse pelätä pappa-leimaa...ruotsistahan noita saa nyt puoli-ilmaiseksi...
Hei miks nyt ei kukaan ala itkemään kun postataan tavallisia perheautoja. "Voivittusaatanansaatana, tuollainen saabi!!!"

Miksihän paljon urheilullisempi ja "kovempi", monen mielestä myös siistimpi, bemari aiheutti tuollaisen vastalauseiden reaktion mutta tuollainen melkeimpä perus saab ei...:jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyl omaan silmään bemmin "niinkin paska" kun m5 näyttää 100x komeemmalta, kun 99% autoist.

Kyllä munkin makuun E60 M5 on erittäin onnistuneesti muotoiltu, ja muutenkin oikein kiehtovan oloinen auto. Ja voi jopa sanoa, että se on hieno auto. Niin kuin tässä topicissa kuuluu olla. Onko esimerkiksi Bugatti Veyron oikeasti monen mielestä hieno? Siis muotoilullisesti...

Tässä on ehkä hienoin auto mitä markkinoilta löytyy, vaikka ei enää olekaan aivan uusinta uutta:

lamborghini-gallardo.jpg

Lamborhini Gallardo. Paljon onnistuneempi ja kompaktimpi kuin Lambon uudemmat ja suuremmat mallit.

genevamotorshow%20050308%20008.JPG

Jos jossain vaiheessa elämääni omistaisin tollasen Zonda F:än niin voisin kuolla iloisena. :worship:

edit:

aston-martin-one-77_2.jpg

No ei toi Aston Martin One-77 olis hassumpi :D

Hei miks nyt ei kukaan ala itkemään kun postataan tavallisia perheautoja. "Voivittusaatanansaatana, tuollainen saabi!!!"

Miksihän paljon urheilullisempi ja "kovempi", monen mielestä myös siistimpi, bemari aiheutti tuollaisen vastalauseiden reaktion mutta tuollainen melkeimpä perus saab ei...:jahas:
Koska asiasta oli juuri mainittu, eikä kukaan jaksanut enää vaivautua.

Olemme suomalaisia ja Saab on jollain tavalla lähellä jokaista, toisin kuin teinipillurallimeiningin herättävä merkki BMW...:)
noei, ihan totta, että tälläisessä bugatti-ketjussa perhefarkku aiheuttaa varmasti negatiivisia kommentteja, kuten tekee ihan tavallinen "arkiautokin"...
laitoin nyt vaan itse tuon, koska tuollaiseen nyt joskus lienee varaa, en jaksa runkkia mistään astoneista...

Sama. Saab teki kyllä emämokan faceliftatessaan 9-5 niin, että teki autosta Dame Ednan. Nuo kromisilmälasit on yksinkertaisesti törkeät!

tää onkin Saab forumilla yksi kiistellyimmistä aiheista...
itse näen nuo kromit enemmänkin niin että tekevät hyökkäävämpää ja käärmeensilmämäistä näköä...
mutta nää on näitä...toinen tykkää...

tää onkin Saab forumilla yksi kiistellyimmistä aiheista...
itse näen nuo kromit enemmänkin niin että tekevät hyökkäävämpää ja käärmeensilmämäistä näköä...
mutta nää on näitä...toinen tykkää...

Tarkennetaan vielä sen verran, että itsehän rakastan Saabia. Mulla on tosin itsellä se paljon hienompi malli, tähänkin ketjuun olen kuvia postannut. 9-5 hieno auto, mutta kukaan jonka tunnen ei ole vielä kehunut tuota silmälasiuudistusta, itse mukaan lukien.

Tarkennetaan vielä sen verran, että itsehän rakastan Saabia. Mulla on tosin itsellä se paljon hienompi malli, tähänkin ketjuun olen kuvia postannut. 9-5 hieno auto, mutta kukaan jonka tunnen ei ole vielä kehunut tuota silmälasiuudistusta, itse mukaan lukien.

Mikä malli? itse ajelen 9-5 2.0t farkulla, tosin vm -99...

edit: laitan viestin. Ei viitsi täyttää ketjua offtopicilla...

Saabin kromilistat ovat lähinnä epätoivoinen yritys saada pahasti vanhentunut auto näyttämään edes hieman tuoreelta.

Suositut

Back
Ylös Bottom