user10293
Banned
- Liittynyt
- 28.9.2005
- Viestejä
- 428
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2.8 litran V6 mylly. 325 hevosta.Mikäs Insignia tuo on, kun on tuollaiset putket? Insignia on kyllä pirun siisti, varsinkin se Sports Tourer viininpunaisena.
Ohjelma ja putkisto niin 400HV saa tosta 135/335 myllystä. Minusta M3 hinta ei ole missään suhteessa ku vertaa esim. 335...Molemmat tuli peräkkäin viime syksynä koeajettua.
Hieno toi Insignia, livenä oikein vaikuttavan näköinen - ja tuo OPC jo liikahtaneekin.
Liian iso auto tuollaiseksi "perussedaniksi" vaan jo omaan makuun, sopii enemmän arvokkaaseen lipumiseen kuin teini (=minä)-kiihdyttelyyn.
Mylly sama kuin oli omassa Vectrassa (ed.mallissa vielä yhdellä "twin scroll" -turbolla), melkein 100hv miedompana ja sekin oli oikein asiaa ja äänet myös. Ja olihan autokin pienempi. Siihenhän se menee aina, että auto kasvaa ja tehot pitää kasvaa, nyt about samantehoisena kun tuon Insignian tilaa (se perus 2.8 Turbo oliskos 260hv) niin testeissä sanotaan että liikkuu "tarvittaessa ripeästi muttei mitenkään erityisen reippaasti", enemmänkin "tarjoaa pehmeää voimaa".
Mutta joka tapauksessa se kulutus... se ei tuolla moottorilla ole tätä päivää tietenkään
Poliittisesti epäkorrektina tekisi silti mieli jopa sanoa: ASIAA ETTÄ JOKU LAITTAA VIELÄ PERUSPERHEAUTOONKIN TUOLLAISEN KONEEN.
ja mun mielestä tossa OPC:ssa on tuplaturbo mylly. luvataan nollasta satkuun kiihtyvyydeks 6 sek. ja luulis tosta padasta saavan suht helposti pari kaakkia lisää ;)
tuolla lisää kuvia: http://www.km77.com/00/opel/insignia/opc/2010/g01.asp
Pystyny vielä laittaan eriväriset Tettsutit eri puolille. Fiksua ja erittäin tyylikästä. :wall:Esim. tosta m-paketilla:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=112826830&origin=PARK