Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tääs väännetään veistä opel vihaajien mieliks :D

006.jpg


005.asp


:kuola: :haart:
 
005.asp


edit: nyt tapahtuu jotain jännää, tähän olis pitänyt tulla kans kuva (oikeestaan jo aiempaankin viestiin) mutta ei sit väkisin :jahas:
 
Mikäs Insignia tuo on, kun on tuollaiset putket? Insignia on kyllä pirun siisti, varsinkin se Sports Tourer viininpunaisena.
 
Hieno toi Insignia, livenä oikein vaikuttavan näköinen - ja tuo OPC jo liikahtaneekin.
Liian iso auto tuollaiseksi "perussedaniksi" vaan jo omaan makuun, sopii enemmän arvokkaaseen lipumiseen kuin teini (=minä)-kiihdyttelyyn.
Mylly sama kuin oli omassa Vectrassa (ed.mallissa vielä yhdellä "twin scroll" -turbolla), melkein 100hv miedompana ja sekin oli oikein asiaa ja äänet myös. Ja olihan autokin pienempi. Siihenhän se menee aina, että auto kasvaa ja tehot pitää kasvaa, nyt about samantehoisena kun tuon Insignian tilaa (se perus 2.8 Turbo oliskos 260hv) niin testeissä sanotaan että liikkuu "tarvittaessa ripeästi muttei mitenkään erityisen reippaasti", enemmänkin "tarjoaa pehmeää voimaa".
Mutta joka tapauksessa se kulutus... se ei tuolla moottorilla ole tätä päivää tietenkään :)

Poliittisesti epäkorrektina tekisi silti mieli jopa sanoa: ASIAA ETTÄ JOKU LAITTAA VIELÄ PERUSPERHEAUTOONKIN TUOLLAISEN KONEEN.
 
Wau! Toi M3 oli kyllä aika namu laite:rock: RS4:sta pitäisi vielä tyypittää jossakin. Ei toi 335 coupekaan ole ihan poissuljettu. Onko kellään kokemuksia ko laitteesta ja ohjelman kera?
 
Ohjelma ja putkisto niin 400HV saa tosta 135/335 myllystä. Minusta M3 hinta ei ole missään suhteessa ku vertaa esim. 335...Molemmat tuli peräkkäin viime syksynä koeajettua.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ohjelma ja putkisto niin 400HV saa tosta 135/335 myllystä. Minusta M3 hinta ei ole missään suhteessa ku vertaa esim. 335...Molemmat tuli peräkkäin viime syksynä koeajettua.

Oliko tuo koeajamasi 335i vakio? Ja minäkin haluan kommenttia kyseisistä autoista ja pientä raporttia! :hyper:
 
Molemmat siis uusia ja vakioita. 335 koneesta tykkäsin pirusti ja voi vaan kuvitella, miten hyvä kone on ku sen lastuttas ja vaihtas putken paremmin virtaavaan. Jo vakiona vetää alhaalta hyvin eikä millään kierrosalueella ole voimattomuutta. M3 oli mulle pettymys, itsellä ku on 350HV Evo, niin se jopa tuntuu tykimmältä(140km/h ei päässyt ajaa ku myyjä oli kyydis ja ruuhka-aika) ku M3. Tietenkin on autot pirun erilaisiakin, mutta mä luulin et ämmä lähtis jo todella kovaa ihan alhaalta. Näin ei kuitenkaan ollut. Alustat oli molemmissa bemareissa hyviä vakioalustoja, ohjaus parempi ämmässä ku 335. Vaihteistoa vaikea verrata ku 335 ei ollu manuaalilla. Hyviä autoja molemmat, mutta hintaeroa ei minusta mikään selitä. Radalla vois saada enemmän selvyyttä tai autobaanalla.
 
Hieno toi Insignia, livenä oikein vaikuttavan näköinen - ja tuo OPC jo liikahtaneekin.
Liian iso auto tuollaiseksi "perussedaniksi" vaan jo omaan makuun, sopii enemmän arvokkaaseen lipumiseen kuin teini (=minä)-kiihdyttelyyn.
Mylly sama kuin oli omassa Vectrassa (ed.mallissa vielä yhdellä "twin scroll" -turbolla), melkein 100hv miedompana ja sekin oli oikein asiaa ja äänet myös. Ja olihan autokin pienempi. Siihenhän se menee aina, että auto kasvaa ja tehot pitää kasvaa, nyt about samantehoisena kun tuon Insignian tilaa (se perus 2.8 Turbo oliskos 260hv) niin testeissä sanotaan että liikkuu "tarvittaessa ripeästi muttei mitenkään erityisen reippaasti", enemmänkin "tarjoaa pehmeää voimaa".
Mutta joka tapauksessa se kulutus... se ei tuolla moottorilla ole tätä päivää tietenkään :)

Poliittisesti epäkorrektina tekisi silti mieli jopa sanoa: ASIAA ETTÄ JOKU LAITTAA VIELÄ PERUSPERHEAUTOONKIN TUOLLAISEN KONEEN.

ja mun mielestä tossa OPC:ssa on tuplaturbo mylly. luvataan nollasta satkuun kiihtyvyydeks 6 sek. ja luulis tosta padasta saavan suht helposti pari kaakkia lisää ;)

tuolla lisää kuvia: http://www.km77.com/00/opel/insignia/opc/2010/g01.asp
 
Thänks! Eli 335:sta paikalliselle Laakkoselle ajamaan, missä vähän rullattu 07 myytävänä. Tosin tahtois m-korisarjan, sportti jakkarat ja ne parhaat hi-fit.
 
ja mun mielestä tossa OPC:ssa on tuplaturbo mylly. luvataan nollasta satkuun kiihtyvyydeks 6 sek. ja luulis tosta padasta saavan suht helposti pari kaakkia lisää ;)

tuolla lisää kuvia: http://www.km77.com/00/opel/insignia/opc/2010/g01.asp

Joo tuossa (vihdoin) on 2 turboa, ihmettelin mikseivät silloin 2005 laittaneet heti tuohon silloin uuteen koneeseen kahta kun on vieläpä Vee.
Tuolla yhdenkin turbon koneella sai aika mukavia lukemia, pelkkä BSR:n virisofta antoi perus V6 Turbolle (alkaen 230hv/330nm) tyyliin 285hv ja 485nm (joku oli penkittänyt omansa Suomessa ja oli aika tarkkaan noin, vääntöä oli vielä vähän enemmän).
Voi vaan kuvitella mitä saa tupla-ahdetusta jo vastaavalla softalla...ja nyt on enemmän pyöriä siirtämässä sitä tiehen!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom