Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tätä ei arvosta, niin ei tajua autoista mitään ;)
Jep, tuo pienempi Gallardo miellyttää silmää. Myös isompi ja tehokkaampi (640hp) Murchielago on mahtava. Hintalapulla voi vaan pyyhkiä pyllynsä.:jahas:Suurin osa hienoja noista Nikon laittamista vanhoista jenkeistä. On muuten aikasta hieno toi uusi (?) Lambo. Mun mielestä noi vanhemmat (Diablot ym) Lambot oli rumia, mutta nämä uudet ainakin miellyttää kovasti silmää.
Ruma se on silti.
Ompa komee:thumbs:Shelby Daytona Coupe. Jotenkin jopa auton perä kaikessa härskiydessään on mielestäni upea[/IMG]
Noh, NSX Type-R:n hienous piileekin ihan muualla, vaikka omaan silmään kyllä todella hyvältä näyttääkin. Itse ottaisin tuon sata kertaa mieluummin kuin jonkun jänkkilotjakkeen. Mutta turhahan näistä on vääntää. Äidit ja tyttäret jne... :thumbs:Huhhuh oli tuo Pertti123 laittama Honta aika järkytys...
Jos tuosta shelbystä tykkää niin pitäisi myös tämän miellyttää silmää:
Noh, NSX Type-R:n hienous piileekin ihan muualla, vaikka omaan silmään kyllä todella hyvältä näyttääkin. Itse ottaisin tuon sata kertaa mieluummin kuin jonkun jänkkilotjakkeen. Mutta turhahan näistä on vääntää. Äidit ja tyttäret jne... :thumbs: