Kukaan ei aja vakiokuntoisella F1:llä tuohon aikaan täyttä kierrosta.Siellähän näytti olevan myös itse "häkä" melko hyvillä sijoilla listassa. Aika 7.11 ja autona Mclaren F1.
McLaren F1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukaan ei aja vakiokuntoisella F1:llä tuohon aikaan täyttä kierrosta.Siellähän näytti olevan myös itse "häkä" melko hyvillä sijoilla listassa. Aika 7.11 ja autona Mclaren F1.
McLaren F1
aika hurjaa tappiota vetää tommonen hurja vehje.
Jep niinhän se veti, mutta koko auton idea oli vain näyttää, että Volgswagen osaa halutessaan tehdä erittäin nopeita autoja. mutta eihän noita taidettu ees valmistaa hirveitä, oliko peräti vain jotai 20 kappaletta. (Saatan muistaa väärin, mutta muistelisin että tota luokkaa, korjatkaa jos oon väärässä)
Yhden auton valmistuskustannuksiksi, projektin kehityskulut huomioon ottaen, on arvioitu noin 5 000 000 Englannin puntaa, joten valmistaja myy autoa "pilkkahintaan".[4] Käytännössä valmistaja tekee tappiota yli kuusi miljoonaa euroa per auto. Bugatti Veyron voidaankin nähdä VW-konsernin teknisenä taidonnäytteenä ja PR-asiana, kuin järkisyin perusteltuna, voittoa tavoittelevana kaupallisena tuotteena.
oma suosikki on 69´dodge charger ja muutenkin vanhat jenkit, noissa uusissa japskeissa ja euroissa en nää mitään hienoo, rumia, pienitehosia, huonot äänet, semmonen mielipide mulla
Do you say Yes if i ask: Will you marry me?
näyttää kyllä shopatulta?
Jenkkiauto-fani voi ehkä innostua tästä:
ja fiat uno TURBO :D