Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsopa ketjua vähän taaksepäin, valkoinen 911 Turbo hivelee kyllä ainakin minun silmääni. Toisaalta sehän nyt menee vaikka sammakonvihreänä :DValkonen väri autossa - hyi saatana, sopii ehkä johonkin Diabloon tai Countachiin jonnekin Miamiin, ja silloinkin EHKÄ.
Onks tää joku periaatekysymys, että kun autoa vähänkin muokataan, se on heti joku kitti- ja pakkeliviritelmä? Mun mielestä toi ainakin on tehty sen verran hyvällä maulla, ettei ihan heti tule teinipakkeliviritelmät mieleen. Erikseen sitten ne oikeasti ylituunatut näyttelyautoviritelmät tai teinituuningit. IMO toi on über-hieno. Jäin jumittaan tohon kuvaan.No ei siinä kauaa oo mennyt, että joku saanut M3:sen näyttämään keravan kitti&pakkeli -viritelmältä.
Tuo maata raapiva keula ja korkeammalla kulkeva keula tuo itselleni juurikin mieleen teinien itse sahailemat madallukset ja 2-3 vuosikymmenen takaiset perien korotukset. Aivan karsea näköinen. Montakohan milliä tuossa on vielä joustovaraa jäljellä?Onks tää joku periaatekysymys, että kun autoa vähänkin muokataan, se on heti joku kitti- ja pakkeliviritelmä? Mun mielestä toi ainakin on tehty sen verran hyvällä maulla, ettei ihan heti tule teinipakkeliviritelmät mieleen. Erikseen sitten ne oikeasti ylituunatut näyttelyautoviritelmät tai teinituuningit. IMO toi on über-hieno. Jäin jumittaan tohon kuvaan.
Jaa. Musta taas sopii kuin nenä päähän, koska toi auton muotoilu on muutenkin hiukan taaksepäin nouseva. Ja perää ei onneksi ole korotettu, vaan helmat muotoiltu takana matalammiksi. Se korotus olisikin oikeasti perseestä.Tuo maata raapiva keula ja korkeammalla kulkeva keula tuo itselleni juurikin mieleen teinien itse sahailemat madallukset ja 2-3 vuosikymmenen takaiset perien korotukset.
Jaa. Musta taas sopii kuin nenä päähän, koska toi auton muotoilu on muutenkin hiukan taaksepäin nouseva. Ja perää ei onneksi ole korotettu, vaan helmat muotoiltu takana matalammiksi. Se korotus olisikin oikeasti perseestä.
No, ei kaikki voi millään samasta tykätä.
Tässä taas joku mustang viritelmä, ei välttämättä mikään hirveen hieno, mutta on kyllä brutaalin näkönen vehe!
Ja tuolla naurettavalle konepellillkin löytyy näköjään pätevä selitys:
Tuolla sitä löytyy yli 800hp ja yli 1000nm vääntöö
Tuo maata raapiva keula ja korkeammalla kulkeva keula tuo itselleni juurikin mieleen teinien itse sahailemat madallukset ja 2-3 vuosikymmenen takaiset perien korotukset. Aivan karsea näköinen. Montakohan milliä tuossa on vielä joustovaraa jäljellä?
Minua taas häiritseen noissa virityksissä tuo kun tehdään niin matalaa, että rengas "painuu" tuonne lokarin sisään epäsymmetrisesti. Esim. juuri tässä m3:ssa tuo eturengas. Kun vertaa takarenkaaseen ymmärtää varmaan mitä haen takaa.
http://www.kevve.be/oli.shtml
Tuossa linkissä näkee vielä selvemmin mitä haen takaa, kun jo vannekin menee sinne lokarin sisään.
Edit: en kyllä ymmärrä miten tuo eturengas enää pystyy edes kääntymään ilman, että ottaa lokariin kiinni.
tarkoitus olis keväällä ostaa tälläinen, joka katselukerralla näyttää vaan hienommalta ja tyylikkäämmältä. isopieni-auto. MB W201.