Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
attachment.php

No ei siinä kauaa oo mennyt, että joku saanut M3:sen näyttämään keravan kitti&pakkeli -viritelmältä.

Valkonen väri autossa - hyi saatana, sopii ehkä johonkin Diabloon tai Countachiin jonnekin Miamiin, ja silloinkin EHKÄ.

- Venom-vanteet, hyi saatana, noi on yksinkertaisesti helvetin rumat.

Livenä ainakin melko piristävä ilmestys tuolla "normi" liikenteen seassa tommonen valkonen m3. Pariin otteeseen tullu lahdessa bongailtua:kuola:

Valkonen väri autossa - hyi saatana, sopii ehkä johonkin Diabloon tai Countachiin jonnekin Miamiin, ja silloinkin EHKÄ.
Katsopa ketjua vähän taaksepäin, valkoinen 911 Turbo hivelee kyllä ainakin minun silmääni. Toisaalta sehän nyt menee vaikka sammakonvihreänä :D

Tuon valkoisen M3:n perä häiritsee jotenkin silmää. Pakoputkiston alareunaan aiheuttama musta kolo sekä musta katto saavat sen näyttämään jotenkin tasapainottomalta. Livenä voi tietysti näyttää paremmalta.

No ei siinä kauaa oo mennyt, että joku saanut M3:sen näyttämään keravan kitti&pakkeli -viritelmältä.
Onks tää joku periaatekysymys, että kun autoa vähänkin muokataan, se on heti joku kitti- ja pakkeliviritelmä? Mun mielestä toi ainakin on tehty sen verran hyvällä maulla, ettei ihan heti tule teinipakkeliviritelmät mieleen. Erikseen sitten ne oikeasti ylituunatut näyttelyautoviritelmät tai teinituuningit. IMO toi on über-hieno. Jäin jumittaan tohon kuvaan.

Ai hitsi toi mese on kyllä hieno.

Tässä taas joku mustang viritelmä, ei välttämättä mikään hirveen hieno, mutta on kyllä brutaalin näkönen vehe!
2008-Obsidian-SG-One-Ford-Mustang-Side-Angle-1280x960.jpg

2008-Obsidian-SG-One-Ford-Mustang-Rear-Angle-1280x960.jpg

Ja tuolla naurettavalle konepellillkin löytyy näköjään pätevä selitys:
2008-Obsidian-SG-One-Ford-Mustang-Engine-1280x960.jpg

Tuolla sitä löytyy yli 800hp ja yli 1000nm vääntöö:hyper:

Ford GT tuunattu näyttämään Ford GT40:ltä
2008-Auto-Futura-CAV-GT-Front-1280x960.jpg

2008-Auto-Futura-CAV-GT-Side-Angle-1280x960.jpg

2008-Auto-Futura-CAV-GT-Front-Angle-1280x960.jpg

2008-Auto-Futura-CAV-GT-Rear-Angle-1024x768.jpg

Onks tää joku periaatekysymys, että kun autoa vähänkin muokataan, se on heti joku kitti- ja pakkeliviritelmä? Mun mielestä toi ainakin on tehty sen verran hyvällä maulla, ettei ihan heti tule teinipakkeliviritelmät mieleen. Erikseen sitten ne oikeasti ylituunatut näyttelyautoviritelmät tai teinituuningit. IMO toi on über-hieno. Jäin jumittaan tohon kuvaan.
Tuo maata raapiva keula ja korkeammalla kulkeva keula tuo itselleni juurikin mieleen teinien itse sahailemat madallukset ja 2-3 vuosikymmenen takaiset perien korotukset. Aivan karsea näköinen. Montakohan milliä tuossa on vielä joustovaraa jäljellä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Tuo maata raapiva keula ja korkeammalla kulkeva keula tuo itselleni juurikin mieleen teinien itse sahailemat madallukset ja 2-3 vuosikymmenen takaiset perien korotukset.
Jaa. Musta taas sopii kuin nenä päähän, koska toi auton muotoilu on muutenkin hiukan taaksepäin nouseva. Ja perää ei onneksi ole korotettu, vaan helmat muotoiltu takana matalammiksi. Se korotus olisikin oikeasti perseestä.

No, ei kaikki voi millään samasta tykätä.

Jaa. Musta taas sopii kuin nenä päähän, koska toi auton muotoilu on muutenkin hiukan taaksepäin nouseva. Ja perää ei onneksi ole korotettu, vaan helmat muotoiltu takana matalammiksi. Se korotus olisikin oikeasti perseestä.

No, ei kaikki voi millään samasta tykätä.

Imo kanssa hienon näköinen ja en tosta mitää amisrassia saa vaikka miten katsoisi.

Minua taas häiritseen noissa virityksissä tuo kun tehdään niin matalaa, että rengas "painuu" tuonne lokarin sisään epäsymmetrisesti. Esim. juuri tässä m3:ssa tuo eturengas. Kun vertaa takarenkaaseen ymmärtää varmaan mitä haen takaa.

http://www.kevve.be/oli.shtml

Tuossa linkissä näkee vielä selvemmin mitä haen takaa, kun jo vannekin menee sinne lokarin sisään.
Edit: en kyllä ymmärrä miten tuo eturengas enää pystyy edes kääntymään ilman, että ottaa lokariin kiinni.

Tässä taas joku mustang viritelmä, ei välttämättä mikään hirveen hieno, mutta on kyllä brutaalin näkönen vehe!
2008-Obsidian-SG-One-Ford-Mustang-Rear-Angle-1280x960.jpg

Ja tuolla naurettavalle konepellillkin löytyy näköjään pätevä selitys:
Tuolla sitä löytyy yli 800hp ja yli 1000nm vääntöö:hyper:

Hemmetin nättiä. Ei mitään ylimääräistä kikkeliskokkeliskrumeluuria yms. paskaa.

Tuo maata raapiva keula ja korkeammalla kulkeva keula tuo itselleni juurikin mieleen teinien itse sahailemat madallukset ja 2-3 vuosikymmenen takaiset perien korotukset. Aivan karsea näköinen. Montakohan milliä tuossa on vielä joustovaraa jäljellä?

Täysin samaa mieltä. :kippis1: Helvetin hieno auto peruskuosissaan,mutta tuo on pilattu noilla tuunaajateroiluilla aika pahasti.

EDIT:

Tosin vanha M3 miellyttää mun silmää enemmän kuin tuo uus. Edestä tuo uus on ihan nätti, mutta perä on jotenkin vähän outo. No, mun mielestä toi E46 kori on yks bemarin onnistuneimmista, erityisesti coupena.

av-4131.jpg

Minua taas häiritseen noissa virityksissä tuo kun tehdään niin matalaa, että rengas "painuu" tuonne lokarin sisään epäsymmetrisesti. Esim. juuri tässä m3:ssa tuo eturengas. Kun vertaa takarenkaaseen ymmärtää varmaan mitä haen takaa.

http://www.kevve.be/oli.shtml

Tuossa linkissä näkee vielä selvemmin mitä haen takaa, kun jo vannekin menee sinne lokarin sisään.
Edit: en kyllä ymmärrä miten tuo eturengas enää pystyy edes kääntymään ilman, että ottaa lokariin kiinni.

Mä en myös tykkää niin rajuista madalluksista, että rengas on selvästi lähempänä kaaren yläreunaa kuin etu- tai takareunaa. Sentin tai parin madallus on vielä ok.

Tulee mieleen aina seuraava painajaismainen näkymä:
DSCF0212.jpg

1bx_alloy16.jpg

Jep, topikkiin palatakseni sitten niitä oikeesti hienoja autoja:
Dodge_Charger_1.jpg

68-black-lethal-charger.jpg

dodge-charger-01.jpg

Mun mielestä hienoimpia autoja mitä ikinä mistään tehtaasta on ulos tullu. Ja asenne on todellakin kohdallaan :rock:

tarkoitus olis keväällä ostaa tälläinen, joka katselukerralla näyttää vaan hienommalta ja tyylikkäämmältä. isopieni-auto. MB W201.

5070313.001.1M.jpg

mercedesbenz190e2316.jpg

w201036-1.jpg

tarkoitus olis keväällä ostaa tälläinen, joka katselukerralla näyttää vaan hienommalta ja tyylikkäämmältä. isopieni-auto. MB W201.

Ooh tenavatähti! Hieno peli, joskus on tullut haaveiltua jos ostaisi itelleen vielä vanhan kunnon w124:n. Sellaisella tuli ekat vuodet kortin saatua kurvailtua ja olipahan huippu ajaa, tosin tehoa olisi voinut olla vähän enemmän kuin se 90hv.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti w123, mutta en tiedä löytyykö sellaisia enää kovin priimakuntoisina?

Stingray näyttää hyvältä jopa keltaisena. Hienoin auto ikinä. :kuola:

1970_Chevrolet_Corvette_Stingray_Yelo_sf1.jpg

001.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom