Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
En sanoisi välttämättä että hienoja, mutta nämä on niin vitun äijiä kärryjä:

embedded..ee935ff

'70 Dodge Challenger
:kuola:

Mä en kyl koskaan ole nähnyt mitään hienoa noissa vanhimmissa M-malleissa. E36 M3 just menettelee ja E46 ois ihan jees mut noi vanhemmat on niin kulmikkaita matolaatikkoja et huh.

Toistaalta mä pidänkin pienistä japsiturbokipoista joten mistäpä minä mitään tiedänkään :D

Pakkikselle pitäisi perustaa jokin harrasteauto-ketju jos sille olisi kysyntää. Mitä iloa on sellaisesta hienosta autosta mitä oletettavasti ei tule koskaan hankkimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
63a826ae.jpg

Mitäs ihmiset mieltä näistä laitoksista? Omasta mielestä aika onnistunut muotoilu. Eihän tuo enää mikään uusi malli ole, mutta ei haittaa. Oma veikkaus on että tuo ei näytä pahalta vielä 10 vuoden päästäkään.

http://i57.photobucket.com/albums/g230/bentleyblack/63a826ae.jpg

Mitäs ihmiset mieltä näistä laitoksista? Omasta mielestä aika onnistunut muotoilu. Eihän tuo enää mikään uusi malli ole, mutta ei haittaa. Oma veikkaus on että tuo ei näytä pahalta vielä 10 vuoden päästäkään.
Imo tuo on juuri sellainen laitos mikä vaatii nuo kuvassa olevat isot kromivanteet kunnon lipillä jne. Sitten taas nuo liikenteessä näkyvät karvalakit 16" perusaluilla näyttää jotenkin orvoilta, eli rumilta.

Ei sille vaan voi mitään, että Lamborghini Murcielago LP640 on yksi "kauneimmista" autoista, mitä on koskaan tehty:

http://www.youtube.com/watch?v=KYyc9Q6eRMw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jH0k37xmSHA&feature=related

Tietysti mielipideasia, mutta aika moni voisi varmaan olla samaa mieltä. Jenkkiauto ihmiset voi sitten olla hiljaa ;)

Näyttää videolla paremmalta, kuin kuvissa. Livenä en ole koskaan nähnyt, mutta tuskin on ainakaan rumempi.

täysin samaa mieltä

Mä en kyl koskaan ole nähnyt mitään hienoa noissa vanhimmissa M-malleissa. E36 M3 just menettelee ja E46 ois ihan jees mut noi vanhemmat on niin kulmikkaita matolaatikkoja et huh.

E36 M3 on sieluttomin M mitä on ikinä tehty. E30 M3 evo3 ja E28 M5, niissä on sitä old school munaa mitä uusissa laitteissa ei ole eikä tule olemaan. Aika paljon kertoo sekin, että E30 M3 valittiin parhaaksi M-sarjan autoksi M1:n kanssa missähän evo-lehdessä se nyt oli.

Joku noissa kasarilaatikoissakin säväyttää. Tuo bemari on kyllä ruma kun mikä. Siitä ei pääse mihinkään, mutta tehokas laatikko on vaan jotain siistiä...

Tässä taas yksi kova kasariloota:
26-1.jpg

Rallimalli kiipeämässä vuorelle:
audi-sport-quattro-pikes-peak.png

Tollasen hommaan joskus harrastepeliksi. Tosin tuohon pätkään (sport quattro) tuskin on koskaan varaa. Holmesin verran pidempi ur quattrokin kelpaisi...

Tollanen valkosena on kyllä pakko joskus saada :kuola:
Tietenkin tummennetuilla ikkunoilla ja isoilla kromikiekoilla!

chrysler_300C_gallery.jpg

chrysler_300C_gallery2.jpg

chrysler_300C_gallery3.jpg

chrysler_300C_gallery4.jpg

:kuola::kuola::kuola::kuola::kuola:

Aamulla tuunaajissa laittoivat tuollasta pirssiä. Tulee muistaakseni klo 17 uudestaan Discoverylta tuo jakso. On muuten aika hyvä ohjelma ja Chip Foose tietää miltä auton pitää näyttää.
Oon nauhoitellut muutaman jakson tuotaa ohjelmaa, mut ei viitsisi laittaa jakoon mihinkään koska taitaa kuitenkin olla laitonta hommaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom