Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Suurin osa hienoja noista Nikon laittamista vanhoista jenkeistä. On muuten aikasta hieno toi uusi (?) Lambo. Mun mielestä noi vanhemmat (Diablot ym) Lambot oli rumia, mutta nämä uudet ainakin miellyttää kovasti silmää. :rock:
Samaa mieltä. Reventonista tulee mieleen joku stalth-hävittäjä.

reventon-1.jpg

stealth%20fighter.jpg

lamborghini%20reventon%20front.jpg
 
Eikä turhaan tulekaan mieleen:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vz2Yd8C4kl4&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vz2Yd8C4kl4&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

f22_09.jpg
 
Challenger SRT näyttäs lukevan :D
 
Pistetääs toisenkin klassikon uudelleenlämmittelykuvia
Dodge_Charger_SRT8-L.jpg

free-desktop-wallpaper-1024x768-Dodge-Charger-SRT-8.jpg

DSCN1422.jpg

attachment.php

DSCN0426.jpg

charger-012.jpg

IMG_0178.jpg

Hemmetin hienoa, että vanhoja klassikoita herätellään henkiin ja liikenteeseen tulee muitakin autoja kuin microja ja puntoja. Challengerin uusi versio on mielestäni Chargeria onnistuneempi.
 
Minusta jenkkien muniinpuhaltelu ja wanhojen aikojen fiilistely on vain yksi uusi merkki heidän ongelmistaan. He yrittävät ajaa eteenpäin katselemalla peruutuspeiliin. Ei hyvä. Nostalgiassa ei sinänsä ole mitään pahaa, kunhan katse on tiukasti tulevaisuudessa...tai edes nykyhetkessä. Amerikkalaiset autovalmistajat ovat maksaneet 2000-luvulla kalliisti siitä, että pitivät päätään perseessä liian pitkään.
 
^Samaa mieltä. Istuin eilen 330 farkku diesel BMW:n kyydissä ja olihan se ihan uskomattoman tuntuinen auto penkeillä olisi istunut pidempäänkin. Olihan siinä n. 20 000 eculla lisävarusteita. Vakiona n. 230hv ja vääntöä n. 400 newtonia. Lastutettuna luvut voivat olla n. 500hv ja n. 800 newtonia vääntöä. Jenkit ovat jääneet sinne kierroskone bensasyöppö kuvioihin eivätkä ymmärrä, että maailma on ajanut ohi jo ajat sitten. Jenkkiautotehtaat ovat vaikeuksissa ja ihmettelevät miksi maan kansalaiset ostavat mielummin Toyota Camryja kuin omaan maan ajopelejä?????
 
Tätä jenkkien automeininkiä mä olen kans ihmetellyt viime aikoina. Tehtaat vetävät kaameita tappioita ja porukkaa potkitaan pihalle. Silti uudet koslot tulevat yli viisilitraisilla Hemi-koneilla, jotka syö bensaa aivan perkeleesti. Samaan aikaan telkkarissa näytetään vähän väliä kansalaisia, jotka kiroavat korkeaa bensan hintaa vaikkei se toki vielä EU:n tasolla olekaan. Amerikkalaiset kuluttajat ovat tajunneet sen, ettei perse kestä ajaa noilla vanhanaikaisilla koneilla ajamista, autonvalmistajat eivät tätä vaan tunnu tajuavan. Tämä on edelleen tätä "Amerikassa kaikki on suurta" -meininkiä.
 
Kyllä on pilattu nuo jenkit. Antaisivat niiden vanhojen klassikoiden olla ja keskittyisivät olennaiseen: uuden tekniikan kehitykseen. Noita vanhoja helmiä ei saada enää takasin ja nuo uudet lotjat ovat kauhean näköisiä.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jenkit ovat tyhmiä, sitä tuskin tarvitsee perusteella, mutta tässä yksi esimerkki lisää. Pärjäisiköhän joku 10% väestöstä yleissivistyksessä eurooppalaisten kanssa. Ei silti, kyllä mun silmää miellyttää noi niiden gasgutlerit, olkoonkin tuhannes juhlapainos jostain 60-luvun muskelista.
 
Istuin eilen 330 farkku diesel BMW:n kyydiss...
Vakiona n. 230hv ja vääntöä n. 400 newtonia. Lastutettuna luvut voivat olla n. 500hv ja n. 800 newtonia vääntöä.
Millähän lastulla tuollaisia tehoja otetaan irti?
 
^Samaa mieltä. Istuin eilen 330 farkku diesel BMW:n kyydissä ja olihan se ihan uskomattoman tuntuinen auto penkeillä olisi istunut pidempäänkin. Olihan siinä n. 20 000 eculla lisävarusteita. Vakiona n. 230hv ja vääntöä n. 400 newtonia. Lastutettuna luvut voivat olla n. 500hv ja n. 800 newtonia vääntöä.

Muistaakseni noissa uudehkoissa bemmin 3 litran dieseleissä on vakiona se 203hv ja 400 newtonin vääntö jos auto on siis moottoriltaan vakio. Lastuilla noista on kuulopuheiden mukaan irrotettu n.250hv ja 500-600 newton vääntöjä joka kuulostaa sekin jo hurjalta.

500hv muuten vakiosta diesel koneesta vaatii jo todella paljon muutakin kuin lastun jos se edes tuosta koneesta on mahdollista ottaa.

Mahtava moottori kuitenkin tuo 3l diesel bemmeissä. Kulutuskin pysyy aisoissa.
 
Muistaakseni noissa uudehkoissa bemmin 3 litran


EI PERKELE, se ei ole mikään bemmi. Et kai ole mikään virolainen?

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EsWAPtwDkxw&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EsWAPtwDkxw&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

EDIT:

Jottei mee oftopiciksi, niin Hot Rodeja:
0609sc_25_z+super_chevy_show+1933_hot_rod.jpg


viva-las-vegas-1.jpg


LB34Chev.JPG
 
C3 vette
charoo_1130068793_1979.jpg


Ei löytynyt kuvia Pekka Leinon corvettesta, mutta siinä oli sellanen auto joka sai muksuna sydämen pamppailemaan V8 magazinen sivuilla.. "sitten kun oon iso ni toi on mun" :D
 
Tunnustan olevani suuri BMW-fani joten...

uusi M3 :kuola:
1471965892_2258b2437f.jpg


vanha M3
kelleners.jpg

En ole ihan varma kumpi noista on nätimpi. Tuo E46-coupe on linjoiltaan jotenkin ajattoman oloinen, mutta ei tuo uusi coupekaan paha ole. Vähän tuo perä on tosin outo.
 
En sanoisi välttämättä että hienoja, mutta nämä on niin vitun äijiä kärryjä:

89150big.jpg

'70 Plymouth Barracuda

embedded..ee935ff

'70 Dodge Challenger
 

Suositut

Back
Ylös Bottom