Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mitään ja noi Audin vanteethan on sopusuhtaiset. Sopii kuin nyrkki silmään. En kyllä tajua tota Bemarikuvaakaan. Saa olla silmät aika vähän kierossa jos pitää ylempää paremman näköisenä. No makuja on monia, mutta onneksi mun ei tarvitse olla noin ahdasmielinen.

Tätä mä just meinaan. Jos pitää tota alkuperäislookkia (ylempi kuva siinä mun viestissä ei valitettavasti ei enää näy) oikeasti hienompana niin kai se on sit AHDASMIELISYYTTA :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ohitukset on kuulemma vähän liiankin jänniä välillä, ku pitää olla melkeen kokonaan vastaantulijan kaistalla, ennenku näkee, tuleeko ees ketään vastaan. Riippuu tietenkin vähän, mihin suuntaan tie kaartuu, mutta silti. Ihan mielellään ajelee tehokkaallakin autolla varmaan tietyissä tilanteissa rekan tai mummon perässä 80 km/h satasen rajotuksella.
Jaa'a. En kiistä etteikö ne olisi "vaikeampia" kuin LHD:llä ajaessa, mutta toisaalta, kun väliä edellä menevään on niin pitäisi nähdäkin paremmin (vrt. että ajat rekan tai mummon perseessä kiinni).

Inva wc:llä aka postiautolla useita kertoja ajaneena en sanoisi, että siihen kaikki tottuvat parissa päivässä. Kai se on parempi pysytellä bemari/Audi linjalla jos hyvää haluaa...

Tätä mä just meinaan. Jos pitää tota alkuperäislookkia (ylempi kuva siinä mun viestissä ei valitettavasti ei enää näy) oikeasti hienompana niin kai se on sit AHDASMIELISYYTTA :D
Niin mä just luulen. Sä oot jostain ottanut isot vanteet silmätikuksesi ja nyt sun on pakko kertoa muillekin miten kamalia ne on. Vaikka makuja on erilaisia niin ei perkele mahdu mun kaaliin miten kukaan voi ajatella että tossa Audissa on ulkonäöllisesti liian isot vanteet. Sen nyt vielä ymmärtää ettei itselle tuollaisia haluaisi jos pitää ajomukavuutta suuremmassa arvossa, mutta pitäisi silti pystyä myöntämään, että toi on ihan saatanan hieno.

E: Just toi että sä pidät Bemarin 16 tuumaisia vanteita hienompana, kertoo mulle, että sulla saattaa olla taustalla joku pahemman luokan periaatteellinen kysymys. Siksi sanoin sitä ahdasmielidsyydeksi.

Niin ja tunnistan itsestäni tietyissä tapauksissa samanlaisia piirteitä. Mulla on esimerkiksi pahemman luokan vamma Alfa Romeoita kohtaan. Ne on ihan kamalia umpipaskoja läjiä eikä sen takia edes hienoja. Se on ahdasmielisyyttä.

Inva wc:llä aka postiautolla useita kertoja ajaneena en sanoisi, että siihen kaikki tottuvat parissa päivässä.
Ajoitko samaan aikaan vääränpuolisella ohjauksella? Sillon ei varmasti totu kun autosta toiseen hyppiessä vaihtuu puoli. Lukemani perusteella valtaosa kuitenkin siihen nopsaan on tottunut. Omaa kokemusta ei ole, mutta melkoset ennakkoluulot kyllä asiaa kohtaan omaan. En kuitenkaan usko, etteikö siihen tottuisi melko nopsaan jos ajaa vain RHD autolla.

Tuossa Audissa on muuten hieman liian isot vanteet.

1968-Alfa-Romeo-33-Stradale-Rear-Red-st.jpg

On muuten yks maailman hienoimmista autoista.

Niin mä just luulen. Sä oot jostain ottanut isot vanteet silmätikuksesi ja nyt sun on pakko kertoa muillekin miten kamalia ne on. Vaikka makuja on erilaisia niin ei perkele mahdu mun kaaliin miten kukaan voi ajatella että tossa Audissa on ulkonäöllisesti liian isot vanteet. Sen nyt vielä ymmärtää ettei itselle tuollaisia haluaisi jos pitää ajomukavuutta suuremmassa arvossa, mutta pitäisi silti pystyä myöntämään, että toi on ihan saatanan hieno.

E: Just toi että sä pidät Bemarin 16 tuumaisia vanteita hienompana, kertoo mulle, että sulla saattaa olla taustalla joku pahemman luokan periaatteellinen kysymys. Siksi sanoin sitä ahdasmielidsyydeksi.

Niin ja tunnistan itsestäni tietyissä tapauksissa samanlaisia piirteitä. Mulla on esimerkiksi pahemman luokan vamma Alfa Romeoita kohtaan. Ne on ihan kamalia umpipaskoja läjiä eikä sen takia edes hienoja. Se on ahdasmielisyyttä.

Sehän ei vaan ole mahdollista että joku tykkäisi normaalista :D

A5 on erittäin hieno auto kumpanakin korimallina ja eihän noi nyt erityisen rumat vanteet ole mutta suhteettoman suuret, pari tuumaa pienempinä vois olla ihan jees. Silti, varmaan löytyis ihan tehdaslisävarustelistalta tohon autoon sopivammat pyörät.

Vaikee tohon analyysiin sanoa mitään kai mul on joku vamma.

Powerhousu sanoi:
Vaikka makuja on erilaisia niin ei perkele mahdu mun kaaliin miten kukaan voi ajatella että tossa Audissa on ulkonäöllisesti liian isot vanteet. Sen nyt vielä ymmärtää ettei itselle tuollaisia haluaisi jos pitää ajomukavuutta suuremmassa arvossa, mutta pitäisi silti pystyä myöntämään, että toi on ihan saatanan hieno.

Makuja tosiaan on monia. Mun kaaliin ei mene se, että jossain ulkonäköön liittyvässä jutussa ei ymmärretä että ei ole olemassa yhtä absoluuttista totuutta siitä mikä on hyvännäköistä. Minäkään en pidä noista Audin isoista vanteista. Ovat kuin liian isot silarit naisella. Jenkeissä tuntuu tummilla äkkirikastujilla olevan toi vanteiden suuruus kovin juttu autossa.
LIKE-us-on-Facebook-4142.jpg

Edit. Anteeksi kun postasin tuon kuvan Hienot autot-ketjuun :D

Tästä ei paljo enää voi parantua auton ulkonäkö (kannattaa klikata kuvaa, jos se on pieni)

katso liitettä 103651

Tuskin ominaisuudetkaan aivan kehnot on.

Possu vaatii kyllä ton järeen takaspoilerin. :kuola:

Noi 991:t on livenä ihan pirun komeita. Ja oon samaa mieltä takaspoilerista Porschessa! Ei ollut 997-mallisissa kuin Sport Classicissa, mutta noihin uusiin saa jo ihan tehtaalta lisävarusteena perus carreraankin ton ducktailin.

8406001565_7cf6a142c8_z.jpg

8407092342_f1cdde0555_o.jpg

Tuosta 911 vs. Cayman, niin kovimmat rattimiehethän on vaihtanut noihin Caymaneihin GT3:n koneen. On kuulemma niin hyvä ajettava tuo keskimoottorinen Cayman, että "kunnon" koneella varustettuna pätkii 911:n.

Ai jumalauta toi on h-i-e-n-o!

"Ihan" :D Joo-o, ainoa vika että tuohon verrattuna 350Z on se kuuluisa perunapelto. ;)

2009-350Z-Side-View.jpg

Kaverilla on A5 niillä lisävarusteena saatavilla 18" kiekoilla ja tehtaan madalluksella ja se on ihan maksimi siihen autoon niin ulkonäön kuin ajettavuudenkin kannalta. Jätetään Keravan amiksille nuo 20" tuningit, eikö.

991 on hiton hieno!

Tuon RHD:lla ajamisen ainoa huono puoli on se, että kaiken maailman pässit tulevat kertomaan kuinka paljon huonoja puolia siinä on. Oikeasti ei ole haitannut elämää tässä 2,5 vuoden aikana sitten yhtään. Vähän kun kurottaa niin ylettää parkkihallin tiketteihin. Jos ohittaessa ei näe edelläolevan takia, on joka tapauksessa turhan lähellä. Ei ole kertaakaan tullut ohituksissa yllätyksiä. Jos nyt ajaa muutenkin kuin idiootti ja kouhottaa, niin totta vitussa niitä vaaratilanteita tulee.

Pari päivää tuossa taisi mennä että tottui. Ajan päivittäin sekaisin myös ns. normaalilla autolla, eikä tuossa sekaisin mene. Kyllä varmaan radalla ajaisin nopeammin LHD:lla kuin RHD:lla edelleen, mutta muuten aivan sama. Kuten sanottu, ainoa "ongelma" on ollut se, kun ne jotka eivät ole edes ikinä ajaneet "postiautolla" kertovat kuinka vaikeaa se on. RHD:lla on paljon kivempi peruuttaa taskuunkin :)

Se siitä puolustuspuheesta. Laitetaan nyt kuvakin ettei mene ihan OT:ksi:

image_4713.png

Subaru VIVIO RX-R
Remmiahdettu 0,66-litrainen motti, 64hv ja 88Nm, 650kg, saatavilla nelivetona!

No on nuo vanteet minustakin kyllä aivan hirveän näköiset. Suoraan sanottuna hävettäisi aivan saatanasti ajaa tuolla vehkeellä.

Kaverilla on A5 niillä lisävarusteena saatavilla 18" kiekoilla ja tehtaan madalluksella ja se on ihan maksimi siihen autoon niin ulkonäön kuin ajettavuudenkin kannalta.
Onneksi nämä on mielipideasioita. :)

Tuon RHD:lla ajamisen ainoa huono puoli on se, että kaiken maailman pässit tulevat kertomaan kuinka paljon huonoja puolia siinä on. Oikeasti ei ole haitannut elämää tässä 2,5 vuoden aikana sitten yhtään. Vähän kun kurottaa niin ylettää parkkihallin tiketteihin. Jos ohittaessa ei näe edelläolevan takia, on joka tapauksessa turhan lähellä. Ei ole kertaakaan tullut ohituksissa yllätyksiä. Jos nyt ajaa muutenkin kuin idiootti ja kouhottaa, niin totta vitussa niitä vaaratilanteita tulee.

Pari päivää tuossa taisi mennä että tottui. Ajan päivittäin sekaisin myös ns. normaalilla autolla, eikä tuossa sekaisin mene. Kyllä varmaan radalla ajaisin nopeammin LHD:lla kuin RHD:lla edelleen, mutta muuten aivan sama. Kuten sanottu, ainoa "ongelma" on ollut se, kun ne jotka eivät ole edes ikinä ajaneet "postiautolla" kertovat kuinka vaikeaa se on. RHD:lla on paljon kivempi peruuttaa taskuunkin :)

Se siitä puolustuspuheesta. Laitetaan nyt kuvakin ettei mene ihan OT:ksi:

image_4713.png

Subaru VIVIO RX-R
Remmiahdettu 0,66-litrainen motti, 64hv ja 88Nm, 650kg, saatavilla nelivetona!

Ketjun nimi: Hienot autot! Joku oli laitetellut jotain Datsun Micran kuvia ja tämä vessa! Mitähän tekemistä näillä on hienouden kanssa? Ps liian isot vanteet 11" olisi paljon hienommat ja käytännöllisemmat

Mitähän tekemistä näillä on hienouden kanssa?

Kuten TML juuri äsken sanoi:

Onneksi nämä on mielipideasioita. :)

Jos tuon keulalla olisi BMW:n logo, se varmaan olisi mäykyn mielestä heti kuitenkin upea.. Tiedän ettei Vivio ole superauto, mutta mielestäni tuossa tuo upeus on enemmänkin potentiaalissa. Tuosta saisi hauskan lelun. Voidaanhan me tietysti jatkaa tällä linjalla että postataan näitä M4:n ja M3:n kuvia vuoron perään, ja sitten joku tulee huutamaan amiksiksi ja laittaa kuvan öljykriisiä edeltävästä Chargerista. Sitten joku sanoo ettei sillä voi ajaa talvella, ja..

Vittu.

Kuten TML juuri äsken sanoi:

Jos tuon keulalla olisi BMW:n logo, se varmaan olisi mäykyn mielestä heti kuitenkin upea.. Tiedän ettei Vivio ole superauto, mutta mielestäni tuossa tuo upeus on enemmänkin potentiaalissa. Tuosta saisi hauskan lelun. Voidaanhan me tietysti jatkaa tällä linjalla että postataan näitä M4:n ja M3:n kuvia vuoron perään, ja sitten joku tulee huutamaan amiksiksi ja laittaa kuvan öljykriisiä edeltävästä Chargerista. Sitten joku sanoo ettei sillä voi ajaa talvella, ja..

Vittu.

Tuota eikä Micraakaan BMW:n/Ferrarin logo pelastaisi. Pari kiloa tenttua ehkä toimisi, mutta kai sitä pitänee mennä silmälääkärin juttusille kun pokalla väitetään näitä bajamajoja hienoiksi autoiksi tai järjestää joku oma gallup kadulla oman mielenterveyden selvittämiseksi.

Uittu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom