Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Makuasioita juu, mutta onhan uuden Micran postaaminen tähän ketjuun vähän sama kuin hehkuttaisi Lenita Airistoa Laatua pojille -triidissä. Kasikymppiseksi varmaan ihan jees, mutta silti...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vosseneita ja audeja on varmasti tänne linkattu, mutta ei tätäkään videota voi liian montaa kertaa katsoa. Saa lähinnä ärsytyksen päälle kun kattoo tän ja kohta lähtee ajamaan omalla VW golffilla.


Nice video mut yleisesti ottaen ei kyl oo mun mielestä Audi onnistunu uuden 5-korimallin piirtelyssä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuon RHD:lla ajamisen ainoa huono puoli on se, että kaiken maailman pässit tulevat kertomaan kuinka paljon huonoja puolia siinä on. Oikeasti ei ole haitannut elämää tässä 2,5 vuoden aikana sitten yhtään.
Näin luulen asian olevan. Kun lukee RHD:lla ajamisesta, niin he jotka sitä ajavat sanovat että nopeasti tottuu jne. Negatiivisia kommentteja tuntuu tulevan vain heiltä joilla ei ole kokemusta. Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jollekkin avautumaan kuinka huono se on etc. En minä mene överisti madallettujen autojen kuskeillekkaan avautumaan että tuolla ei paljoa offroadia ajella jne.


Ketjun nimi: Hienot autot! Joku oli laitetellut jotain Datsun Micran kuvia ja tämä vessa!
Paskotko usein autoosi? Puhut paljon wc-tiloista tässä aiheessa.

Vertailu baby GTR vs 911 lite. :D Eli 370z vs Porsche Cayman S. Kuvat on ainakin hienoja, jos ei muuta: http://www.motivemag.com/pub/feature/versus/Motive_Versus_Nissan_370Z_vs_Porsche_Cayman_S.shtml
 
Näin luulen asian olevan. Kun lukee RHD:lla ajamisesta, niin he jotka sitä ajavat sanovat että nopeasti tottuu jne. Negatiivisia kommentteja tuntuu tulevan vain heiltä joilla ei ole kokemusta. Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jollekkin avautumaan kuinka huono se on etc. En minä mene överisti madallettujen autojen kuskeillekkaan avautumaan että tuolla ei paljoa offroadia ajella jne.



Paskotko usein autoosi? Puhut paljon wc-tiloista tässä aiheessa.

Vertailu baby GTR vs 911 lite. :D Eli 370z vs Porsche Cayman S. Kuvat on ainakin hienoja, jos ei muuta: motivemagazine.com - Motive Versus: Nissan 370Z vs. Porsche Cayman S

Edellämainittuihin vessoihin paskoisin huoletta! Voisin ajella ilman housuja ja vääntää jos siltä tuntuu rekkamiehentulpan kun hätä iskee. Muutama raita penkissä ei muuta kun arvoa nostaisi ja ulkonäköä.
 
DSC00092.jpg

Tän näkönen 330iA quaifen perällä. Muuta ei tarttis käyttövehkeeks.
Toki 335 on varmaa ihan eri planeetalta suorituskyvyn suhteen.

Tai tämmönen jos autoa ei tartte ajaa kun huvikseen eikä ikinä missään ruuhkissa.
813929u-960.jpg
 
Kolme hienoa bemaria.

[video=youtube_share;4rRiT3t6RRw]http://youtu.be/4rRiT3t6RRw[/video]
 
Onk nää vossenit nyt jotain "hienoja" vanteita kun niitä täällä putkahtelee? Täytyy ihan kysyä kun oma silmä ei kerro.
 
Omaan silmään ne näyttää oikein hienoilta liikkeessä, mutta paikallaan aika oksettavan rumat.
 
Kalliita ainakin. Hienojakin, juu.
 
Kalliita ainakin. Hienojakin, juu.
Hyvä että maksaa, saisi maksaa vielä enemmän. Noilla ghetto-koossa + Sultan Sensitiven (madallukset kaupan päälle, oh dear) paksuisilla kumeilla paskoo noiden M:ien ajomukavuudelle/ominaisuuksille niin pahasti että mitä harvempi niitä hankki sen parempi. Hankitaan auto, jota on useilla tahoilla kehuttu parhaaksi daily driveriksi maailmassa ja sitten kustaan sen ajettavuus/mukavuus parantamatta kuitenkaan suorituskykyä millään mittarilla. Neutraalit ulkönäön muutokset vielä ymmärtää, näitä "paskempi joka suhteessa" ei oikein millään. Olen päättänyt neljännesvuosittaisen "M:n ghetto tuunaajat ei pääse BMW Welt:iin" saarnani, kiitos ja anteeksi.
 
Mä en kanssa oikein ymmärrä tätä Vossen -kouhotusta. Mutta pakko sanoa että siellä on joku markkinoinnin ammattilainen puffaamassa taottua alumiinia maailmalle kovalla vaivalla. Ihmismieli on heikko ja sitä voi taitavasti muokata.
 
Hyvä että maksaa, saisi maksaa vielä enemmän. Noilla ghetto-koossa + Sultan Sensitiven (madallukset kaupan päälle, oh dear) paksuisilla kumeilla paskoo noiden M:ien ajomukavuudelle/ominaisuuksille niin pahasti että mitä harvempi niitä hankki sen parempi. Hankitaan auto, jota on useilla tahoilla kehuttu parhaaksi daily driveriksi maailmassa ja sitten kustaan sen ajettavuus/mukavuus parantamatta kuitenkaan suorituskykyä millään mittarilla. Neutraalit ulkönäön muutokset vielä ymmärtää, näitä "paskempi joka suhteessa" ei oikein millään. Olen päättänyt neljännesvuosittaisen "M:n ghetto tuunaajat ei pääse BMW Welt:iin" saarnani, kiitos ja anteeksi.

Taitaa vaan olla uusien M:ien vakio vanteet olla vähintään 19". Jos siihen tuuma lisää niin ajo-ominaisuudet ovat menneet? Esittely 1M:ssä oli ainakin 19" alla joten kai uudessa M5:ssa tai tulevassa M4:ssa on näin myös.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom