Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vosseneita ja audeja on varmasti tänne linkattu, mutta ei tätäkään videota voi liian montaa kertaa katsoa. Saa lähinnä ärsytyksen päälle kun kattoo tän ja kohta lähtee ajamaan omalla VW golffilla.
Näin luulen asian olevan. Kun lukee RHD:lla ajamisesta, niin he jotka sitä ajavat sanovat että nopeasti tottuu jne. Negatiivisia kommentteja tuntuu tulevan vain heiltä joilla ei ole kokemusta. Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jollekkin avautumaan kuinka huono se on etc. En minä mene överisti madallettujen autojen kuskeillekkaan avautumaan että tuolla ei paljoa offroadia ajella jne.Tuon RHD:lla ajamisen ainoa huono puoli on se, että kaiken maailman pässit tulevat kertomaan kuinka paljon huonoja puolia siinä on. Oikeasti ei ole haitannut elämää tässä 2,5 vuoden aikana sitten yhtään.
Paskotko usein autoosi? Puhut paljon wc-tiloista tässä aiheessa.Ketjun nimi: Hienot autot! Joku oli laitetellut jotain Datsun Micran kuvia ja tämä vessa!
Näin luulen asian olevan. Kun lukee RHD:lla ajamisesta, niin he jotka sitä ajavat sanovat että nopeasti tottuu jne. Negatiivisia kommentteja tuntuu tulevan vain heiltä joilla ei ole kokemusta. Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jollekkin avautumaan kuinka huono se on etc. En minä mene överisti madallettujen autojen kuskeillekkaan avautumaan että tuolla ei paljoa offroadia ajella jne.
Paskotko usein autoosi? Puhut paljon wc-tiloista tässä aiheessa.
Vertailu baby GTR vs 911 lite. :D Eli 370z vs Porsche Cayman S. Kuvat on ainakin hienoja, jos ei muuta: motivemagazine.com - Motive Versus: Nissan 370Z vs. Porsche Cayman S
On aivan mielettömän upea. Kelpais.
Godzilla on kingi.
Mihis mielipiteeseen tää nyt viittaa?Perhana, tää kuvahan sopii useampaankin topickiin:
Hyvä että maksaa, saisi maksaa vielä enemmän. Noilla ghetto-koossa + Sultan Sensitiven (madallukset kaupan päälle, oh dear) paksuisilla kumeilla paskoo noiden M:ien ajomukavuudelle/ominaisuuksille niin pahasti että mitä harvempi niitä hankki sen parempi. Hankitaan auto, jota on useilla tahoilla kehuttu parhaaksi daily driveriksi maailmassa ja sitten kustaan sen ajettavuus/mukavuus parantamatta kuitenkaan suorituskykyä millään mittarilla. Neutraalit ulkönäön muutokset vielä ymmärtää, näitä "paskempi joka suhteessa" ei oikein millään. Olen päättänyt neljännesvuosittaisen "M:n ghetto tuunaajat ei pääse BMW Welt:iin" saarnani, kiitos ja anteeksi.Kalliita ainakin. Hienojakin, juu.
Hyvä että maksaa, saisi maksaa vielä enemmän. Noilla ghetto-koossa + Sultan Sensitiven (madallukset kaupan päälle, oh dear) paksuisilla kumeilla paskoo noiden M:ien ajomukavuudelle/ominaisuuksille niin pahasti että mitä harvempi niitä hankki sen parempi. Hankitaan auto, jota on useilla tahoilla kehuttu parhaaksi daily driveriksi maailmassa ja sitten kustaan sen ajettavuus/mukavuus parantamatta kuitenkaan suorituskykyä millään mittarilla. Neutraalit ulkönäön muutokset vielä ymmärtää, näitä "paskempi joka suhteessa" ei oikein millään. Olen päättänyt neljännesvuosittaisen "M:n ghetto tuunaajat ei pääse BMW Welt:iin" saarnani, kiitos ja anteeksi.