Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos se nyt niin, että Porsche on tarkoituksellaan pitänyt Caymanin suorituskykyä maltillisena, että 911 pysyy laivaston lippulaivana?
Ei tuota Caymania kaukaa kyllä 911:stä erota.
Juu, siis kyllähän se on järkevää että 911 on Porschen lippulaiva. Ja kyllä minäkin Porscheista sen 911 mieluiten valitsisin. Lähinnä mietin, että se ei välttämättä vaatisi erityisen suuria panostuksia jotta Caymanista saataisiin selkeästi suorituskykyisempi?Eiköhän ne pystyis tekemään kaikista urheiluautomalleista yhtä nopeita kuin 911 mutta olisiko siinä sitten järkeä, vaikea ois ainakaan perustella hintaeroja.
Juu, siis kyllähän se on järkevää että 911 on Porschen lippulaiva. Ja kyllä minäkin Porscheista sen 911 mieluiten valitsisin. Lähinnä mietin, että se ei välttämättä vaatisi erityisen suuria panostuksia jotta Caymanista saataisiin selkeästi suorituskykyisempi?
Wiki: "Auto on keskimoottorisena erittäin tasapainoinen ajokäytökseltään ja toistuvasti on väitetty että syy S- ja R-malleja tehokkaampien versioiden puuttumiseen mallistosta on pitkälti se, että oman tehtaan takamoottorinen lippulaiva 911 joutuisi kyseenalaiseen asemaan."
Niin paljo ku Porscheista pidänki niin täytyy kyllä kommentoida että tuo on ihan helvetin ruma.
Niin paljo ku Porscheista pidänki niin täytyy kyllä kommentoida että tuo on ihan helvetin ruma.
Tätä sentään sai helvetin halvalla aikanaan, ei maksanu kuin puolet valmistuskustannuksista
Tekisivät vaan uuden Carrera GT:n.Itseasiassa niidenhän pitäis tehdä kokonaan uus auto, pohjana cayman jota on buustattu tekniikkapuolella vähintään 911 turbon tekniikalla. Muotoilupuolella hävitettäis kokonaan vw-kuplamainen keula on yhtä pitkä kuin perä -lookki. Vähän lisää leveyttä, keulaa ja persettä leveellä siivellä.
Tähtitieteellinen hinta voitais perustella sillä että se on uus eksoottinen huippumalli eikä pelkkä caymanin tehoversio.
Tekisivät vaan uuden Carrera GT:n.
No nimi vois olla vaikka se, toisaalta siitä nimestä tulee mieleen vanha carrera GT joka ei vaan säväytä. Kun miettii minkä hintanen HYPERAUTO se on niin vähintään pitäis laueta housuun kun sen näkee. Näin ei tapahtunut, tajus vaan että tossahan menee reilu 700tonnia pyörillä. Äänetkin on ihan överit, ei niin karskit kun kunnon vanhan liiton boxerin röhinät.