Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Ihankun alkais caymanin matkustamo ja kattolinja valumaan taaksepäin. Ihan kuin jossain toisessa autossa....

PORSCHE_991_HRE_P40SC_SATIN_BLACK_SIDE.jpg


No ei caymani ole muotoilultaan lähellekään 911:n veroinen, ainakaan vielä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos se nyt niin, että Porsche on tarkoituksellaan pitänyt Caymanin suorituskykyä maltillisena, että 911 pysyy laivaston lippulaivana?

Ei tuota Caymania kaukaa kyllä 911:stä erota.
 
Onkos se nyt niin, että Porsche on tarkoituksellaan pitänyt Caymanin suorituskykyä maltillisena, että 911 pysyy laivaston lippulaivana?

Ei tuota Caymania kaukaa kyllä 911:stä erota.

Eiköhän ne pystyis tekemään kaikista urheiluautomalleista yhtä nopeita kuin 911 mutta olisiko siinä sitten järkeä, vaikea ois ainakaan perustella hintaeroja.
 
Tästä ei paljo enää voi parantua auton ulkonäkö (kannattaa klikata kuvaa, jos se on pieni)

1149147_10151783866367668_99399642_o.jpg

Tuskin ominaisuudetkaan aivan kehnot on.

Possu vaatii kyllä ton järeen takaspoilerin. :kuola:
 
Eiköhän ne pystyis tekemään kaikista urheiluautomalleista yhtä nopeita kuin 911 mutta olisiko siinä sitten järkeä, vaikea ois ainakaan perustella hintaeroja.
Juu, siis kyllähän se on järkevää että 911 on Porschen lippulaiva. Ja kyllä minäkin Porscheista sen 911 mieluiten valitsisin. Lähinnä mietin, että se ei välttämättä vaatisi erityisen suuria panostuksia jotta Caymanista saataisiin selkeästi suorituskykyisempi?

Wiki: "Auto on keskimoottorisena erittäin tasapainoinen ajokäytökseltään ja toistuvasti on väitetty että syy S- ja R-malleja tehokkaampien versioiden puuttumiseen mallistosta on pitkälti se, että oman tehtaan takamoottorinen lippulaiva 911 joutuisi kyseenalaiseen asemaan."

Sitten tuuuurrbbbbboa (klikkamaalla isommaksi)
1149612_10151785825027389_1626443168_o.jpg
 
Juu, siis kyllähän se on järkevää että 911 on Porschen lippulaiva. Ja kyllä minäkin Porscheista sen 911 mieluiten valitsisin. Lähinnä mietin, että se ei välttämättä vaatisi erityisen suuria panostuksia jotta Caymanista saataisiin selkeästi suorituskykyisempi?

Wiki: "Auto on keskimoottorisena erittäin tasapainoinen ajokäytökseltään ja toistuvasti on väitetty että syy S- ja R-malleja tehokkaampien versioiden puuttumiseen mallistosta on pitkälti se, että oman tehtaan takamoottorinen lippulaiva 911 joutuisi kyseenalaiseen asemaan."

Nii toihan on totta, 911 on varmaan jo aika huippuunsa viilattu ja keskimoottorisesta saanee helpommin nopeamman.
 
Itseasiassa niidenhän pitäis tehdä kokonaan uus auto, pohjana cayman jota on buustattu tekniikkapuolella vähintään 911 turbon tekniikalla. Muotoilupuolella hävitettäis kokonaan vw-kuplamainen keula on yhtä pitkä kuin perä -lookki. Vähän lisää leveyttä, keulaa ja persettä leveellä siivellä.

Tyyliin:

Porsche_959_rear.jpg


Tähtitieteellinen hinta voitais perustella sillä että se on uus eksoottinen huippumalli eikä pelkkä caymanin tehoversio.

Edit. Ruf ctr3 ei ole vastaus tähän se on helvetin ruma:

ruf-ctr-3-2_600x0w.jpg


On pakko olla mahdollista tehdä hienompi auto uuden caymanin pohjalta kuin toi.
 
Itseasiassa niidenhän pitäis tehdä kokonaan uus auto, pohjana cayman jota on buustattu tekniikkapuolella vähintään 911 turbon tekniikalla. Muotoilupuolella hävitettäis kokonaan vw-kuplamainen keula on yhtä pitkä kuin perä -lookki. Vähän lisää leveyttä, keulaa ja persettä leveellä siivellä.

Tähtitieteellinen hinta voitais perustella sillä että se on uus eksoottinen huippumalli eikä pelkkä caymanin tehoversio.
Tekisivät vaan uuden Carrera GT:n.
 
Tekisivät vaan uuden Carrera GT:n.

No nimi vois olla vaikka se, toisaalta siitä nimestä tulee mieleen vanha carrera GT joka ei vaan säväytä. Kun miettii minkä hintanen HYPERAUTO se on niin vähintään pitäis laueta housuun kun sen näkee. Näin ei tapahtunut, tajus vaan että tossahan menee reilu 700tonnia pyörillä. Äänetkin on ihan överit, ei niin karskit kun kunnon vanhan liiton boxerin röhinät.
 
No nimi vois olla vaikka se, toisaalta siitä nimestä tulee mieleen vanha carrera GT joka ei vaan säväytä. Kun miettii minkä hintanen HYPERAUTO se on niin vähintään pitäis laueta housuun kun sen näkee. Näin ei tapahtunut, tajus vaan että tossahan menee reilu 700tonnia pyörillä. Äänetkin on ihan överit, ei niin karskit kun kunnon vanhan liiton boxerin röhinät.

Täh? CGT ei säväytä ulkonäöllisesti tai äänellisesti? Puhutaanhan me varmasti samasta, yhdestä maailman pornoimmasta autosta? V10 joka kiertaa lähes 10krpm kuulostaa överiltä?
 


Onhan toi nyt hienointa mitä Saksasta on koskaan tullut ja tuolta auton nimenomaan tulee kuulostaa.

Täytyy kyl nyt viel pohtia mitä kaikkea Saksasta onkaan tullut... hmm.. Nykysiä Lamboja en kuitenkaan halua laskea saksalaisiksi, joten ei huolita niistä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom